קלטינס בספק לחצי גמר הגביע, אוחנה נזף בווארן

אנתוני וארן
אנתוני וארן | דני מרון

קשר בית"ר ירושלים הפצוע ייבדק השבוע. נציג הבעלים שמע את גרסת החלוץ לסערה בה נמצא ולא חסך במילים קשות. בקבוצה מרוצים מה-0:2 על נתניה: "כשהולך אז הכל הולך". חוזה חדש יוצע לקליימן. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
הדהירה של בית"ר ירושלים בצמרת הטבלה נמשכת ואחרי שבוע סוער נוסף פתחה אתמול (שבת) הקבוצה את משחקי הפלייאוף העליון עם ניצחון יפה של 0:2 נגד מכבי נתניה. במועדון יצטרכו להתמודד בתקופה הקרובה, עם מכת פציעות לא קטנה, כאשר אמש התווספו לרשימה גם אנטואן קונטה, שסובב את ברכו והוחלף במהלך המחצית השנייה, מיקי סירושטיין שהרגיש כיווצים באיזור שריר המותן כסל (שריר שנוגע באיזור הגב התחתון, המותן ואיזור שרירי המפשעה והירך) ואנתוני וארן, שסבל בסיום מכיווצים בשריר התאומים.


הקשר דוד קלטינס, שנותר אמש מחוץ לסגל בגלל מתיחה בשריר הירך האחורי, צפוי להיבדק השבוע ונכון לעכשיו הוא בספק למשחק חצי גמר הגביע, באחד באפריל נגד הפועל קרית שמונה. לכל אלה צריך להוסיף כמובן גם את הקפטן איתי שכטר, שייעדר כעשרה ימים נוספים בשל מתיחה חזקה בגיד הירך האחורי, את מרסל הייסטר שסובל מקרע קטן ברצועה הצידית בברכו וכן את הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שסובל מדלקת באיזור הברך, ועדיין לא ידוע מתי ישוב לפעילות מלאה.


"כשהולך אז הכל הולך", אמר גורם במועדון בהתייחסו למהלך המשחק ולניצחון שהושג. "היה לנו המון מזל, הצלחנו לבקיע בהתחלה וזה שיבש לנתניה את תכנית המשחק. זה נצחון מאוד חשוב עבורנו, בטח בבית שלנו, מול האוהדים שלנו. הפגרה הזו באה לנו בזמן, כמו אוויר לנשימה", הוסיף הגורם.


מ שעמד השבוע בעין הסערה הוא החלוץ אנתוני וארן, שהיה מעורב בפרשת הסרטון המיני שהופץ בשבוע שעבר. ביום שישי, אחרי אימון הבוקר של הקבוצה, קיים נציג הבעלים אלי אוחנה שיחה נוקבת עם וארן ושמע ממנו לראשונה את גרסתו. אוחנה לא חסך במילים קשות והבהיר לחלוץ הצעיר מהי ההתנהגות המצופה ממנו כשחקן במועדון ובפרט כבן אדם. בצוות המקצועי התקבלה החלטה שהחלוץ כשיר לשחק, למרות כל הרעש וההמולה שהיו סביבו בכל סוף השבוע האחרון.



וארן. אוחנה לא חסך במילים קשות (דני מרון)


במועדון הוחלט בשלב זה, שלא להעניש כלל את וארן, שממתין יחד עם כל אנשי הקבוצה להודעת המשטרה האם לפתוח בחקירה פלילית או לא. "אנחנו לא מצליחים להבין את העליהום התקשורתי שהיה על וארן מאז פורסם אותו סרטון. יותר מדי אנשים תפסו טרמפ מכוער על כל הסיפור הזה. לחלקם יש הרבה מאוד חמאה על הראש, ולמרות זאת הם "יצאו לשמש" ולא התביישו לחרוץ עולמות וגורלות של אחרים, בכל מדיה אפשרית".


מרבית שחקני הקבוצה, הציגו אמש יכולת פושרת שלא התעלתה לרמה גבוהה. שניים שכן קיבלו מחמאות הם השוער בוריס קליימן והחלוץ הסלובקי יאקוב סילבסטר. בנוגע לשוער קליימן, שמסיים את חוזהו בבית"ר בסיום העונה, נראה כי במועדון מתגבשת החלטה להציע לו חוזה חדש למרות הכישלון בזירה האירופית.


סילבסטר, שכבש אמש את שערו הרביעי בקבוצה, קיבל אמש שוב המון מילים חמות ומחמאות על היכולת שהוא מציג מאז הגיע בינואר. "סילבסטר מתברר כבינגו גדול מאוד שלנו", אמרו בבית"ר. "מה שמאפיין אותו זה המון שקט נפשי ובעיקר ריכוז מול השער. זה ממש לא פשוט לעשות את מה שיאקוב עושה ואנחנו שמחים שהוא השתלב כאן בצורה נפלאה, גם חברתית וגם מקצועית".



סילבסטר. מתברר כעוד בינגו (דני מרון)


משחקי הפלייאוף הם מלחמת עולם", אמר הקשר אופיר קריאף ששוב פתח בהרכב ואמש אף חגג את יומהולדתו ה-27. "מי שיעבוד ביחד כקבוצה ומי שיגיע יותר מרוכז ומפוקס, הוא זה שייקח את הנקודות. יש עוד 27 נקודות בקופה וכל נקודה תהיה בשיניים".קריאף התייחס להרכב חמשת שחקני ההגנה בו פתחה הקבוצה ואמר: "בני הבריק עם המהלך הזה והפתיע אותנו לפני המשחק. אני שמח שזה עבד והראנו המון אגרסיביות ומחוייבות".


לסיום הוסיף הקשר: "בשלב הזה של הפלייאוף, אני עדין לא חושב שמשחק כזה או אחר, יכריעו את גורל ההפעלה. כולם ישחקו פעמיים אחד מול השני, והאליפות תוכרע בקצב הזה רק במאי".


בתוך כך, משטרת ישראל הודיעה שבתום שבתום חקירה של היחידה המרכזית של משטרת ישראל מחוז תל אביב, יוגש היום כתב אישום נגד חשוד (31), בהנחת מטעני  דמה בפתח ביתו של אלי טביב בכפר שמריהו ב-10 באוגוסט האחרון. כמו כן, יואשם גם במעורבותו בהנחת מטען דמה בפתח ביתו של גיא מונסנגו ב-15 ביולי. כאמור, הבוקר יוגש כתב אישום לבית משפט השלום בת"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי