יואב כץ שוחח עם שמואל שיימן: תישאר בעונה הבאה

שמואל שיימן
שמואל שיימן | מאור אלקסלסי

המגן, שהקפיא את השיחות עם הפועל באר שבע, קיבל שיחה מהבעלים שהציע לו לחדש את המגעים. "הכל יכול לקרות", אמרו במועדון. ורמוט ייעדר הערב מול מכבי תל אביב, אראל ואיבנצ'יץ' מועמדים להחליפו בהרכב

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תפתח הערב (ראשון) את הפלייאוף העליון במשחק חוץ קשה מול מכבי תל אביב ובמועדון מקווים להישאר צמודים לחבורת הצמודה ולהמשיך להיאבק על תואר האליפות. הקבוצה תגיע למשחק ללא גילי ורמוט הפצוע שאינו אמור להיות בסגל ובצוות המקצועי עדיין מתלבטים לגבי מחליפו כשהמועמדים הם גל אראל ויוסיפ איבנצ'יץ'.

גבריאל תאמאש, אלון תורג'מן ועדן בן בסט יפתחו בהרכב של ניר קלינגר, כמו גם דור מלול שסיים לרצות עונש הרחקה והמשמעות היא ששמואל שיימן ישוב לאגף שמאל של ההגנה. שיימן, שכידוע אינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה, שוחח עם יואב כץ שהציע לו לחדש את השיחות על הישארותו גם בשנה הבאה.

הבעלים של הפועל חיפה צפויח לשוב לישראל בעוד כשבועיים לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה והוא ינסה לעשות את כל המאמצים על מנת להשאיר את שיימן בקבוצה. הפועל באר שבע מעוניינת לצרף את המגן שהחליט לעצור את המגעים ולחדש אותם רק לקראת בסיום העונה. "שיימן אוהב את הפועל חיפה ואנחנו אוהבים אותו. הכל יכולת לקרות", אמרו במועדון.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תאמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, ריקי מיטרבסקי, גל אראל (יוסיפ איבנצ'יץ'), ראדו גינסארי, עדן בן בסט, אלון תורגמן.


יואב כץ יעשה מאמצים להשאירו גם בעונה הבאה. שיימן (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי