המשטרה החליטה לפתוח בחקירה נגד אנתוני וארן

אנתוני וארן
אנתוני וארן | דני מרון

ח"כ מיכאלי הגישה תלונה בפרשת הסרטון המיני: "נראה כמו אונס חמור". ח"כ שאטו: "יש להשעותו באופן מיידי". דובר בית"ר: "אם מדובר בפלילי תתקבל התייחסות אחרת". הבחורה המצולמת עשויה לקבל זימון למסור עדות

(גודל טקסט)
ח"כ מרב מיכאלי הגישה תלונה במשטרת מחוז ת"א בעקבות סרטון הפגיעה המינית בו נראים הכדורגלן אנתוני וארן וחבריו מבצעים מעשים מבזים בבחורה. מאוחר יותר התברר כי על פי ההחלטה באגף החקירות והמודיעין של המשטרה, תיפתח חקירה במחוז מרכז בעקבות פרשת הסרטון שבו מתועד כדורגלן בית"ר ירושלים אנתוני וראן באקט מיני עם מעורבים נוספים ודמות נוספת. בנוסף, הבחורה אשר מצולמת בסרטון עשויה לקבל זימון למסירת עדות.


ממשטרת ישראל נמסר: "בעקבות חומרים שונים שהגיעו למשטרת ישראל בימים האחרונים, הכוללים סרטונים בהם נראה בין היתר שחקן כדורגל המשחק באחת מקבוצות ליגת העל ונוכח חשד לביצוע עבירות פליליות, הוחלט לפתוח בחקירה. החקירה תתנהל במחוז מרכז".



הגשתי הבוקר במשטרה תלונה על מה שנראה כמו אונס חמור כדי לגרום למשטרת ישראל לחקור אותו לאלתר", סיפרה מיכאלי. "למרות שיש ראיה מצולמת לאירוע הנורא, מהפרסומים בתקשורת עולה שמשטרת ישראל עדיין לא פתחה בחקירה והיא "שוקלת" האם לפתוח בחקירה או לזמן את השחקן לעדות, בעוד הוא ממשיך להופיע במשחקים כרגיל".


"אחרי הגשת התלונה יידעתי את היועץ המשפטי לממשלה במכתב על קיומה ודרשתי ממנו להורות למשטרה, המחויבת בחוק לחקור כל חשד לקיומו של פשע, לבצע את עבודתה ולפתוח לאלתר בחקירה. כדורגל הוא ספורט אהוב מאוד בישראל, אלפי ילדים אוהדים קבוצות ושחקנים כמו אנתוני וארן. לא ייתכן שמתאפשרת פגיעה מינית חמורה באשה והמסר הוא שאין בעיה, ואף אחד לא נוקף אצבע".





אנתוני וארן. מסתבך (דני מרון)
אנתוני וארן. מסתבך (דני מרון)


בעקבות חקירת המשטרה שנפתחה והמשך השתיקה הרועמת של הנהלת התאחדות לכדורגל והנהלת בית"ר ירושלים בפרשת הסרטון המזעזע שהופץ ברשת, בו נראה שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן ואחרים, מבצעים (לכאורה) אקטים מיניים קשים בבחורה המוטלת על פניו מחוסרת הכרה וללא יכולת תגובה. ח"כ פנינה תמנו שטה (יש עתיד) קוראת לחברי הכנסת לפעול להשעייתו של השחקן והרחקתו מהמגרשים: "יש להשעות את השחקן מהמגרש עד לסיום החקירות. בשתיקתם של ההתאחדות ובית"ר הם מעבירים מסר קשה של אובדן ערכים לציבור ולאוהדים".


מוקדם יותר סיפר דובר בית"ר ירושלים אושרי דודאי בתוכניתו של דרור רפאל ב-103FM: "לא נפעל באופן גחמתי כי כלי התקשורת מנסים להפעיל לחץ כזה או אחר עלינו מתוך צדקנות וטהרנות שיוצאת החוצה כאילו מדובר במקרה פלילי. גם אם אדם עשה מקרה לא ראוי לא ניתנת לו הזכות להביע את עמדתו ולחזור בו. כולם רוצים שנתלה אותו באופן פופוליסטי בכיכר העיר. יכול להיות שהדברים שעשה היו לא ראויים".



 

כרגע הגשתי במשטרה תלונה על האונס הקבוצתי הנורא בסרטון עם אנתוני וארן ודרשתי מהיועמ"ש לוודא שהמשטרה חוקרת אותו.

A post shared by Merav Michaeli מרב מיכאלי (@meravmichaeli) on



האם הוא ננזף: "הוא לא ננזף, הוא נלקח לשיחת בירור. ראשי המועדון לא צפו בסרטון, לא רוצים להפיץ את הסרטון ולא רוצים להיחשף לזה. מה שנעשה במסגרת המועדון לא צריך תמיד לשרת את האינטרס הציבורי ובאופן מציצני. אם מדובר בפלילי הדברים יקבלו התייחסות אחרת".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי