סכנין פנתה להפועל ב"ש: רוצים להשאיר את עמראן אלקרינאווי

עמראן אלקרינאווי
עמראן אלקרינאווי | מאור אלקסלסי

הקשר שהגיע בהשאלה במהלך ינואר צפוי להיות אחד משחקני המפתח של טל בנין בעונה הבאה, אם האלופה תסכים להשאילו פעם נוספת. הקבוצה נקנסה ב-3,000 שקלים אחרי משחק הבכורה בדוחא

(גודל טקסט)

שחקני בני סכנין יצאו הבוקר (חמישי) לחופשה של ארבעה ימים לאור פגרת הנבחרות וישובו לאימונים רק ביום שני, מחוזקים ורעננים לקראת המשך משחקי הפלייאוף התחתון. המאמן טל בנין שוחח אתמול עם השחקנים, ששיבח אותם על המשחקים האחרונים וביקש לסיים את העונה כראוי כדי להגיע מוכנים לעונה הבאה. חלק מהשחקנים פחות התרשמו מהדברים של המאמן ואחד מהם אמר: "זה היה נראה כי מדובר בשיחת סוף עונה, אבל עוד יש לנו משחקים בפלייאוף התחתון".

כאמור בסכנין כבר חושבים על העונה הבאה ואחד השמות שצפויים להמשיך בקבוצה הוא הקשר עמראן אלקרינאווי, על אף שחתם על חוזה חדש בהפועל באר שבע לפני מספר חודשים. הקשר הצעיר הגיע לסכנין במהלך חודש ינואר כמושאל של האלופה, וכעת בסכנין רוצים אותו גם לעונה הבאה במטרה להפוך אותו לשחקן מפתח בקבוצה ובמועדון כבר פנו לבאר שבע בבקשה לשאול אותו לעונה נוספת. "מדובר בכישרון צעיר של הכדורגל הישראלי שיכול להתפתח ולהפוך לכוכב אצלנו", אמרו הבוקר במועדון.

אתמול נקנסה הקבוצה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ב-3,000 שקלים בעקבות משחק הבכורה באצטדיון דוחא. שני הסעיפים נגד המועדון היו רשת קרועה בתחילת המשחק וכדור שנזרק מהקהל במכוון לקראת סיום המשחק. יו"ר סכנין אבו יונס הגיע לדיון וניסה להסביר כי מדובר במשחק ראשון לאחר תקופה ארוכה, אך דיין בית הדין ישראל שמעוני החליט לקנוס את הקבוצה.


החזרה לדוחא לא הייתה חלקה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי