מסתמן: שחקני נבחרת ישראל מעדיפים מאמן ישראלי על פני זר

שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל | ערן לוף

לקראת ועדת האיתור שצפויה לצאת לדרך ביום רביעי, השחקנים הביעו את דעתם בנושא. בנבחרת מסתכלים קדימה אחרי ההפסד 2:1 לרומניה. חמד: "רוצה להיות שחקן קבוע בקמפיין הבא", לוי: "מרגש גם בגילי"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל הפסידה אתמול (שבת) 2:1 לנבחרת רומניה במשחק ידידות לעיני 8,000 צופים באצטדיון בנתניה, כשחצי מתוכם היו אוהדי מכבי נתניה שבו לראות את הבכורה במדים הלאומיים של שחקני קבוצתם, ערן לוי ודיא סבע. למרות ההפסד, בסיום המשחק בירידת השחקנים לא נשמעה שום שריקת בוז ונשמעו קריאות "אל-אל ישראל".

ביום רביעי תתקיים ישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל, בה אמורה להתקבל ההחלטה לתת לוועדת האיתור שתמונה לצאת לדרך ולהמליץ על מאמן חדש לנבחרת במקומו של אלישע לוי. הדרישה מהוועדה תהיה למנות בתוך חודש מאמן לאומי חדש, זר או ישראלי. בנוסף, אנשי ההתאחדות מחפשים מחנה אימונים עבור הנבחרת הלאומית בסוף חודש מאי באוסטריה, בו יתקיים משחק ידידות נגד אחת הנבחרות שיהיו במחנה אימונים באזור כהכנה למשחק בחודש יוני נגד נבחרת ארגנטינה. הכוונה שכבר במאי יהיה מאמן לאומי חדש. יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני לא נכח אתמול במשחק בשל שהותו בחו"ל וכפי שכבר הודיע, לא יהיה חלק מוועדת האיתור.

בנוסף מסתמן שבאוגוסט תיערך פגישה בהתאחדות כשימונה יו"ר חדש, בין היו"ר הנכנס, המאמן הלאומי החדש וערן זהבי בה תיסלל הדרך לשובו של הקפטן לשעבר לנבחרת ישראל, הפעם בלי הסרט, לאחר שזהבי יסביר כי אהבתו ומחויבותו לחולצת נבחרת ישראל היא מעבר לכל תקרית או מעשה. בשיחות של השחקנים בנושא המינוי המועדף עליהם, הדעה הכללית היא שמאמן ישראלי עדיף על מאמן זר.

המאמן הזמני אלון חזן המריא בסיום המשחק לחופשה פרטית בארצות הברית. "המשימה נגד רומניה הייתה לחשל חלק מהשחקנים ודור חדש בכדורגל", אמר חזן. "בקרוב יהיה לנבחרת הלאומית מאמן חדש שיביא את הדרך שלו, השיטה שלו ויבחר את השחקנים לנבחרת. קשה לקבוע סגל שחקנים ומי שיוזמן מגיע בגלל שמאמינים בו. המאמן החדש יתווה את הדרך ולאט לאט יהיו גם תוצאות טובות".


לוי. התרגש גם בגיל 32 (ערן לוף)

מאז זומן ערן לוי לנבחרת והגיע לאימון הפתיחה ביום רביעי, הוא הפך לחביב השחקנים, ובהופעת הבכורה בכחול-לבן בגיל 32 נדמה כי הוא כבר שנים רבות שחקן קבוע. אתמול לאחר מחצית ראשונה חלשה ואנמית, נכנסו בפתיחת המחצית השנייה אלמוג כהן, דיא סבע ולוי, שהפכו את המשחק ועוררו את היציעים. "באתי בגיל 32 בפעם הראשונה לנבחרת ישראל ונתתי את כל כולי", אמר לוי. "יכול להיות שאוזמן שוב על ידי המאמן החדש ובכל מקרה אתן את הכול כדי להמשיך להיות כאן, בין אם יילך לי או לא על המגרש. לפני המשחק סבע ואני ידענו שהקהל של מכבי נתניה יתמוך בנו וזה מרגש בגילי".

השוער אריאל הרוש הוסיף: "אני רוצה להמשיך להיות השוער הראשון של הנבחרת, אבל לא אוהב לדבר יותר מדי כי אני צריך להמשיך להוכיח עצמי כול פעם מחדש. אם אהיה טוב, אמשיך בין הקורות".

היכן תשחק בעונה הבאה ?
"אני לא מתעסק בזה והסוכן שלי עושה זאת. מעבר לקפריסין יש לי עוד הצעות ממועדונים באירופה ונשקול כל דבר".

חלוץ ברייטון תומר חמד סיכם: "המאמן החליף אותי מיד לאחר השער שכבשתי, אבל למען האמת הוא רצה להחליף אותי כבר דקות קודם. אני מאמין שכל משחק טוב שלי יוביל לחזרה להרכב של ברייטון. אני חושב שאני יכול לתרום לנבחרת ולהוביל אותה לתחילת המשחקים באירופה בספטמבר, סימנתי את הטורניר כמטרה להיות שחקן קבוע במשחקים הקרובים".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי