מכבי חיפה: אלמוג כהן על הכוונת, קוסטדינוב יעזוב

אלמוג כהן
אלמוג כהן | טוויטר

הירוקים רוצים למצוא קשר אחורי פיזי ועוקבים אחר מצבו של קשר אינגולשטאט, הבולגרי מבוקש אצל מספר קבוצות בגרמניה ובאיטליה

(גודל טקסט)

כשפגרת הנבחרת מאחורינו, מכבי חיפה תחזור היום לאימונים ותתחיל בהכנות לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד בשבת הבאה. במקביל, המנהל הטכני מו אלאך כבר עובד על העונה הבאה ובין השאר מתכוון למצוא לפחות שלושה זרים חדשים שיגיעו במקומם של קאיו, סטפנוס אתנסיאדיס וגיאורגי קוסטדינוב. האחרון אומנם מחזיק בחוזה לעונה הבאה אך בחיפה סבורים כי ימצא קבוצה במהלך הקיץ הקרוב כאשר קבוצות מהליגה הגרמנית השנייה והליגה האיטלקית גיששו אצל השחקן.

"קוסטדינוב שחקן מצוין אבל הוא אינו מתאים לבנייה של הקבוצה על פי משנתו של אלאך שמעוניין למצוא קשר אחורי פיזי", אמר הבוקר גורם במועדון. אגב, בניגוד להחלטה כי בעקבות האכזבה המקצועית מקאיו וקלאוס השניים לא יקבלו יותר הזדמנויות העונה, הבולגרי צפוי להמשיך לשחק.

בנוסף, במועדון בודקים את האופציה להתחזק בליגיונר ישראלי בכיר ובראש הרשימה נמצא אלמוג כהן. האחרון אומנם מחזיק בחוזה בקבוצתו הגרמנית אינגולשטאט, אבל כבר הביע עניין לחזור לישראל. לאחרונה שוחח השחקן עם ראשי קבוצתו שהבהירו לו כי יהיו מוכנים להיכנס למשא ומתן לגבי שחרורו במידה וירצה לחזור לישראל. בסביבתו של כהן הבהירו כי טרם נעשתה פנייה רשמית ממועדון ישראלי כלשהו ובחיפה יאיצו את השיחות לקראת סוף העונה: "הגעתו של כהן תהיה תלויה בצירוף השחקנים הזרים" אמרו בחיפה.

קוסטדינוב. יעזוב בסיום העונה (דני מרון)
קוסטדינוב. יעזוב בסיום העונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי