שטרן חלובה הודיע: לא אתמודד על תפקיד יו"ר ההתאחדות

שטרן חלובה
שטרן חלובה | עדי אבישי

מי שהוגדר כמועמד הוודאי להחליף את עופר עיני בקיץ הקרוב, הבהיר בהודעה לתקשורת: "מדובר במשרה שמחייבת עיסוק אינטנסיבי וזמן רב שאינם עומדים לרשותי בעת הזאת". קורנפיין וסולרסקי מועמדים

(גודל טקסט)

הפתעה. שטרן חלובה, מי שהוגדר כמועמד הוודאי להחליף את עופר עיני, הודיע שלא יתמודד על תפקיד יושב הראש. כזכור, עיני עצמו הודיע לחברי ההנהלה שלא יתמודד לקדנציה נוספת ויסיים את תפקידו ב-31 ביולי. בשל כך, היו"ר לא יהיה חלק מבחירת המאמן הלאומי הבא.

כעת, כארבעה חודשים לפני תום הכהונה של עיני, נפתחה מחדש מלחמת הירושה. מועמדותו של חלובה זכתה להתנגדות מצד בעלי הפועל רעננה, אשר אלון, שהתבטא בחריפות נגד מי ששימש במשך שנים ארוכות כסגן היו"ר תחת אבי לוזון ועיני ונחשב לאחד האנשים החזקים בכדורגל הישראלי. בעבר, הודיע מרכז מכבי כי ינסה להגיע להסכמה עם מרכז הפועל על מועמד משותף, כאשר המטרה היא להביא דם חדש להתאחדות.

"בשבועות האחרונים הועלה שמי כמי שמתכוון להתמודד על תפקיד יו"ר ההתאחדות. אני מבקש להבהיר כי היו אלי פניות בנושא מגורמים רבים, בכירים ורצינים בכדורגל הישראלי, ואני מודה להם על כך, אבל אין לי כוונה להתמודד על תפקיד יו"ר ההתאחדות", מסר חלובה בהודעה רשמית באמצעות התאחדות לכדורגל. "מדובר במשרה שמחייבת עיסוק אינטנסיבי וזמן רב, שאינם עומדים לרשותי בעת הזאת. איחולי הצלחה לכל מי שיתמודד על התפקיד היוקרתי והחשוב של יו"ר ההתאחדות".


עופר עיני. מי יהיה יו"ר ההתאחדות הבא? (עדי אבישי)

חלובה הבהיר למרכזי מכבי והפועל כי יסכים לכהן כיו"ר ההתאחדות לכדורגל כל עוד הוא המועמד היחיד, כך שהליך הבחירות בטל, אולם כשהבין שעשויים להתמודד מולו על התפקיד גם איציק קורנפיין ואמיר סולרסקי בחר להודיע על הסרת מועמדותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי