שכטר צפוי לפתוח על הספסל בחצי הגמר מול ק"ש

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

בבית"ר לא רוצים לסכן את החלוץ שעדיין לא החלים לחלוטין ואמור להיות בסגל. קונטה קיבל זריקה וייעדר לפחות עוד שבועיים, מסתמן שעופר ורטה יקבל את הקרדיט בצד ימין של הגנה. ז'אורז'יניו בספק

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים העלו הילוך בכל הנוגע להכנות לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה נגד קרית שמונה שייערך ביום הראשון הקרוב באצטדיון סמי עופר. בצוות המקצועי ממשיכים לחפש פתרונות למכת הפציעות הגדולה שנחתה על הקבוצה בנסיון להתמודד עם היעדרותם של אנטואן קונטה, דוד קלטינס ומרסל הייסטר שיחמיצו בוודאות את המשחק.

בנוסף אליהם יש ספק לגבי כשירותם של הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו והחלוץ איתי שכטר שאמור להיות בסגל, אך יפתח את המשחק ככל הנראה על הספסל בשל העובדה שעדין לא החלים לגמרי מהפציעה בשריר הירך האחורי ובקבוצה מעדיפים שלא לסכנו כבר בדקות הפתיחה.

המגן-בלם אנטואן קונטה, שקיבל זריקה לאיחוי הקרע הקטן במיניסקוס, צפוי להיעדר עוד שבועיים לפחות. המאמן בן בן זקן ואלי אוחנה מתלבטים בימים האחרונים לגבי עמדת המגן הימני. כרגע נראה שעופר ורטה יקבל את הקרדיט כדי לאפשר לאריק סאבו לשחק בקישור, אך במקביל נשקלת גם הצבתו של הסלובקי ההתקפי בעמדת המגן.

סאבו, שנמצא לאחרונה בכושר מצוין, צפוי לנחות רק הערב בישראל אחרי שסיים את מחנה האימון של נבחרת סלובקיה בתאילנד. הוא יצטרף החל ממחר לאימוני הקבוצה ואז גם יוחלט באיזה עמדה הוא ישחק.

בבית"ר החליטו לצאת לחיפה, רק ביום ראשון בבוקר וזאת כדי לאפשר לכל השחקנים לחגוג בביתם את חג הפסח יחד עם בני המשפחה. ההערכה היא שלפחות 14 אלף אוהדי בית"ר יהיו באצטדיון, לאחר שכל הכרטיסים שהוקצו ליציעים השחורים-צהובים כבר אזלו מזמן ובנוסף לכך הצליחו אוהדים רבים לרכוש כרטיסים שהוקצו ליציעי הקבוצות האחרות.


אוהדי בית"ר בטירוף לקראת חצי גמר גביע המדינה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי