בנבחרת טוענים: סולומון סופסל בעקבות עבירת משמעת

מנור סולומון
מנור סולומון | דני מרון

קשר מכבי פתח תקווה רק עלה מהספסל ב-3:1 לנורבגיה שכנראה חיסל את סיכויי הצעירה לסיים במקום השני ואולי להעפיל ליורו, עקב התנהגותו בגרמניה. ביקורת הועברה על הצוות המקצועי: "הרכבים הזויים"

(גודל טקסט)

 הנבחרת הצעירה עד גיל 21 הפסידה אתמול באצטדיון רמת גן 3:1 לנבחרת נורבגיה ולמעשה אבדה את הסיכוי להגיע למקום השני אשר יכול להבטיח מקום באליפות אירופה.

הנבחרת ספגה הפסד שלישי ברציפות, פעמיים לגרמניה (5:2 בארץ ו-3:1 בחוץ בשבוע שעבר) ואתמול לסקנדינבים ובנבחרת כבר חושבים קדימה: "יש שלושה משחקים עד תום קמפיין המוקדמות. בספטמבר נגד אזרבייג'ן ובאוקטובר נגד אירלנד וקוסובו. נבחרת חדשה של ילידי 1998/9 תתחיל לפעול ואיך הדברים יקרו זו כבר החלטה של ההתאחדות לכדורגל, תלוי גם במבנה החדש שאמור לצאת לדרך בקרוב". המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות ניר לוין ידע גם הוא בקרוב איך תראה הנבחרת החדשה ואיך יוגדר תפקידו הנוכחי במבנה החדש של הכדורגל הישראלי.

ביקורת קשה הועברה על תפקוד הצוות המקצועי לאחר ההפסד, כשעיקר הטענות היו מגורמים הקשורים לשחקני הנבחרת: "ההרכבים והשחקנים ששיחקו במשחקים האחרונים נראו הזויים מקצועית. הנבחרת האמיתית לא הייתה על כר הדשא בזמן אמת וזה נושא שעכשיו אי אפשר להביא לדיון לשום מקום, כי אין מי שיקשיב ואין מי שישמיע את קולו".


מנור סולומון לא פתח, אך מסתבר שהסיבה אינה מקצועית (דני מרון)

אתמול לא פתח קשר מכבי פתח תקווה מנור סולומון בהרכב, הוא נכנס רק במחצית השנייה, ומתברר שצוות הנבחרת החליט כך בשל מה שהוגדר "עבירת משמעת של סולומון". הטענה הרשמית היא שהקשר הצעיר לא אהב את החלפתו במשחק נגד גרמניה, פלט מספר מילות אכזבה ושידר בשפת הגוף מחאה נגד המאמן הצוות המקצועי והשחקנים שלא אהבו את המראות.

גורם בסביבת הנבחרת הוסיף: "מנור סולומון הוא הכישרון הגדול ביותר עכשיו בכדורגל שלנו, סוג של יוסי בניון ואיל ברקוביץ'. הטיפול בו היה כושל, הוא עבר בין נבחרות תוך שנה. מנור הוא עדיין ילד טוב והיה צריך לנהוג בו אחרת ולא לקבל בגיל 18 שחקן ממורמר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי