פרסום ראשון: קרבאח האזרית עוקבת אחרי ניסו קפילוטו

ניסו קפילוטו
ניסו קפילוטו | ערן לוף

הקבוצה ששיחקה העונה בליגת האלופות עשויה להגיע בקרוב לצפות בבלם הפועל חיפה שיסיים את חוזהו בתום העונה. דרכונו האירופאי עשוי לקדם את המעבר. אם קלינגר יעזוב לנבחרת, אלישע לוי מועמד להחליפו

(גודל טקסט)

האם הפועל חיפה תאבד את ניסו קפילוטו בתום העונה? לספורט1 נודע שאלופת אזרבייג'ן, קרבאח, הביעה עניין ראשוני בבלם בן ה-28 של האדומים מהכרמל וגורם המעורב בעסקה אישר שנציגיה עשויים להגיע לישראל על מנת לצפות בו באחד המשחקים הקרובים של קבוצתו בפלייאוף העליון בליגת העל.


קפילוטו חווה עונה נהדרת תחת ניר קלינגר, ושיתוף הפעולה שלו עם גבריאל תמאש הוביל לכך שההגנה האדומה ספגה 22 שערים בלבד ב-27 משחקים, כשרק להפועל באר שבע יש פחות שערי חובה ממנה (18). הבלם יסיים את חוזהו בתום העונה כך שאם המגעים יבשילו, הקבוצה האזרית תוכל לצרפו בהעברה חופשית בקיץ הקרוב. יש לציין שקפילוטו מחזיק בדרכון אירופאי, דבר שבהחלט עשוי להקל על המעבר. בסביבתו של קפילוטו הבהירו שהבלם מרוכז במטרותיו עם הפועל חיפה בליגת העל ובגביע המדינה, ושבכל מקרה עתידו ייקבע רק רק בסיום העונה.


כזכור, קרבאח במדיה שיחק עד לאחרונה גם אקס בני יהודה ומכבי חיפה דינו אנדלובו, השתתפה בליגת האלופות בבית קשה שכלל את צ'לסי, רומא ואתלטיקו מדריד, ואף ורשמה שתי תוצאות תיקו מרשימות מול הקולצ'ונרוס. כיום היא מוליכה את הליגה המקומית בפער של עשר נקודות אחרי 20 מחזורים.


במקביל, הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת חצי גמר גביע המדינה מול הפועל רעננה ביום ראשון הקרוב ובמועדון מחכים להגעתם של כל שחקני הנבחרות וביניהם גם קשר הנבחרת הצעירה מקסים פלקושצ'נקו – רק אז יערוך המאמן ניר קלינגר אסיפה טקטית ראשונה לקראת המשחק. 




קפילוטו. בדרך לאזרבייג'ן? (ערן לוף)


למרות יחסי הכוחות בליגה, בהפועל חיפה סבורים כי מצפה להם משחק קשה מול הקבוצה מהשרון והגדיל לעשות הבעלים יואב כץ שדרש להגיע מרוכזים למשחק. כץ, שרצה בתחילה להגיע למשחק, החליט לדחות את הגעתו עקב עסקיו הפרטיים ואתמול אמר: "רעננה קבוצה חזקה מאוד, משחק הליגה האחרון נגדם היה קשה ולא הצלחנו לנצח אותו. אנחנו כרגע בכלל לא מסתכלים על הליגה, אלא רק על המשחק הקרוב ואני מקווה שהקהל הגדול שלנו שחזר העונה למגרשים, למעשה הפועל חיפה מעולם לא הביאה כל כך הרבה אוהדים, יעזור לנו".


אתמול ערכה הקבוצה הרמת כוסית כאשר כץ העביר את ברכתו דרך הסקייפ ואמר לשחקנים: "הברכה אומרת 'בשנה הבאה בירושלים הבנויה', אז אנחנו רוצים שזה יקרה העונה", כמובן לאור העובדה שמשחק גמר גביע המדינה ייערך באצטדיון טדי. בכל מקרה הבעלים צפוי להגיע בשבועות הקרובים לישראל ולפתוח בשיחות עם השחקנים לקראת העונה הבאה.  "אני כבר עורך שיחות עם אותם שחקנים ומאמין שרובם יישארו", הבהיר כץ באשר למשאים ומתנים המתקיימים, "אם לא נצליח להשאיר שחקן זה או אחר, נדע להביא שחקן אחר ברמה הגבוהה ביותר".


במועדון מחכים להחלטת ההתאחדות לכדורגל בנושא מאמן נבחרת ישראל, כאשר ניר קלינגר הוא אחד המועמדים המובילים לתפקיד. בהפועל חיפה כבר הצהירו כי קלינגר ישוחרר לנבחרת אם אכן זה יזכה להצעה, כששמו של אלישע לוי עלה כמועמד להחליפו. "אנחנו מאוד רוצים להמשיך את ניר, אבל מאחלים לו מכל הלב שיקבל את מינוי מאמן בנבחרת. אנחנו לא מדברים על מאמנים אחרים ורק כאשר זה יקרה, נחשוב קדימה" אמרו בהפועל חיפה.



קלינגר. בעונה הבאה בנבחרת או בהפועל חיפה? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי