נאתכו: יש אנשים שמחפשים לעשות רעש ולתפוס כותרות

נאתכו
נאתכו | ערן לוף

קפטן נבחרת ישראל התראיין ל-103FM והתייחס לסערה סביבו בגין אי שירת ההמנון הלאומי: "אני מכבד את ההמנון, אבל לא יכול לשיר אותו", "קיבלתי הודעות תמיכה גם מאוהדי בית"ר ירושלים"

(גודל טקסט)

 ביברס נאתכו עמד בימים האחרונים במרכזה של סערה סביב העובדה שבתור קפטן נבחרת ישראל הוא לא שר את ההמנון. בראיון ל-103FM הוא התייחס לטענות נגדו והסביר את יחסו להמנון.

הסערה סביבו: "לצערי יש אנשים שלא יודעים פרטים ומחפשים רק לעשות רעש ולתפוס כותרות, והם לא עושים את זה בדרכים הנכונות. מבחינתי ההמנון זה לא שיר של זמר. אם יש מילים כמו 'נפש יהודי' ואני לא יהודי אז אני חושב שאני יכול לכבד את ההמנון, אבל לא לשיר אותו. גם בנבחרת גרמניה הקפטן לא שר את ההמנון".

האם ירצה להמשיך בנבחרת: "אני כבר רוצה להגיע לקמפיין הבא. דווקא עכשיו אני רוצה לעשות עוד יותר כדי שהנבחרת הזו תצליח. הטלפון שלי התפוצץ מהודעות, גם מאוהדי בית"ר ירושלים, שנתנו לי תמיכה. לא נעלבתי ולא נפגעתי".

נאתכו עונד את סרט הקפטן. עונה למבקרים (דני מרון)
נאתכו עונד את סרט הקפטן. עונה למבקרים (דני מרון)


היחס להמנון: "צריך להבין, אין לי משהו נגד ההמנון. להיפך, אני מכבד אותו מאוד. אני לא יכול לשיר את המילים 'נפש יהודי הומיה', כי אני לא יהודי. הדבר היחיד שפגע בי זה שאמרו שאני יכול להיות שחקן נבחרת, אבל לא קפטן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי