בסביבת רוקאביצה בטוחים: הופעה טובה במונדיאל תסדר לו חוזה באירופה

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | ערן לוף

החלוץ שנמנה על סגל נבחרת אוסטרליה עשוי לשחק בטורניר היוקרתי, ולא מן הנמנע כי יעזוב את הירוקים. שמו של מרציאנו עלה כמועמד לחיזוק עמדת השוער

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (ראשון) לאימונים לאחר פגרת סוף השבוע וצפויה להתאמן לראשונה בסגל מלא, כאשר גם שחקני הנבחרות השונות יחזרו לאימונים כמו שחקני הנבחרת הצעירה: עומרי גלזר, רז מאיר, נטע לביא ומוחמד עוואד. גם הקשר גאורגי קוסטדינוב והחלוץ ניקיטה רוקאביצה חזרו ממשחקי הנבחרות של בולגריה ואוסטרליה.

אגב רוקאביצה, החלוץ אומנם לא רשם דקות רבות בנבחרתו, אבל עדיין מועמד להיות חלק מהסגל הסופי למונדיאל. בסביבתו של השחקן בטוחים שהופעה טובה בטורניר היוקרתי יכולה להביא להצעה טובה מאירופה, שתגרום לו לעזוב את הירוקים. "ניקיטה עושה עונה נהדרת, למרות חוסר ההצלחה של הירוקים ואם ישחק במונדיאל זה יחזק את מעמדו באירופה", אמרו בסביבתו. בכל מקרה, בחיפה מקווים לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר ולהגיע למקום הגבוה ביותר מבחינתם.

בינתיים, המנהל הטכני מו אלאך צפוי לצאת להולנד ולהתחיל בשיחות עם סוכנים שונים לגבי העונה הבאה. אחת השאלות המעניינות סביב השינויים בקיץ הקרוב תהיה בעמדת השוער, אותה רוצים לחזק בשחקן בכיר. במועדון מקווים למצוא שוער ישראלי ובין המועמדים היו אריאל הרוש שבשלב זה מעדיף להישאר באירופה ושוער בית"ר ירושלים בוריס קליימן, שככל הנראה יישאר בבירה. שוער נוסף ששמו עלה על הפרק הוא שוער היברניאן אופיר מרציאנו והירוקים מאמינים שהשוער יעדיף לחזור לישראל במידה שיקבל הצעה כספית טובה יותר.


מרציאנו. יעדיף לחזור לישראל? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי