אבל בבית"ר ירושלים לנוכח החדשות על מותו של שאול מזרחי, שחקן הקבוצה בשנות ה-50 וה-60. שאול "המלך" מזרחי, כך קראו לו בעיר, נפטר בגיל 82. הוא נולד בירושלים ב-1936 ועלה לבוגרים בעונת 1954/5 על ידי ארנסט וינברגר ולוניה דבורין, בעונת העליה ההיסטורית לליגה הבכירה. הוא שיחק כבלם עם החולצה מספר 5 ואת הקריירה סיים בבית"ר לוד. בין השאר היה מאמן קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים וכשחקן שימש כקפטן המועדון. 



בהודעת המועדון נכתב כי "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מודיע בצער על לכתו של שאול "המלך" מזרחי, שהיה ויהיה לעד אחד מאגדות בית"ר לדורותיה. הלוויותו תצא מחר (שני), אנו קוראים לקהל אוהדינו ללוות אותו בדרכו האחרונה. מועד מדויק יימסר בהמשך. יהיה זכרו ברוך".



בבית"ר נורדיה, כתבו כי בקבוצה "אבלים ועצובים על מותו של שאול "המלך" מזרחי שהלך הלילה לעולמו. שאול היה אחד מגדול שחקני בית"ר שלבש את סמל המנורה בשנות ה-50 וה-60, ולמרות ששיחק בעמדת הבלם הבקיע 40 שערים. יהי זכרו ברוך"



נשיא המדינה רובי ריבלין ספד למזרחי: "שאול המלך, אגדת הכדורגל, איננו. שאול מזרחי ז״ל, היה מהיסודות מהם קמה בית״ר ירושלים עד שהפכה תפארת המשחק הקבוצתי. לצד ענקים רבים כמו אורי מלמיליאן, דני נוימן ואלי אוחנה, יבדלו לחיים ארוכים, היה שאול להשראה עבור כל שחקן בתחילת דרכו. אני שולח חיבוק גדול למשפחתו, ולכל האוהדים שנותרו עם ים הזכרונות המתוקים משחקן בלתי נשכח".