מכבי ת"א, הפועל ב"ש ומכבי חיפה גיששו לגבי מוחמד עלי קמארה

מוחמד עלי קמארה
מוחמד עלי קמארה | ערן לוף

שלוש הגדולות של הכדורגל הישראלי מתעניינות בשירותיו של בלמה המצטיין של הפועל רעננה. קרסנודאר הגישה הצעה על סך כ-1.5 מיליון יורו, שתי קבוצות נוספות מאירופה שלחו סקאוטים

(גודל טקסט)

בלם הפועל רעננה מוחמד עלי קמארה צפוי להיות המלפפון החם בחלון ההעברות של ליגת העל בקיץ הקרוב. גורם במועדון סיפר לספורט1 כי מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ומכבי חיפה כבר גיששו בנוגע למעמדו של השחקן בן ה-20.

במקביל מחזיקה הקבוצה מהשרון מהצעה של כ-1.5 מיליון יורו מקרסנודאר, ששלחה את נציגיה כדי שיצפו בגינאי הצעיר. לדברי גורמים במועדון שתי קבוצות נוספות באירופה שלחו סקאוטים במהלך העונה וצפויים ליצור קשר לקראת הקיץ. המאמן מנחם קורצקי הבטיח בעבר: "קמארה יגיע בתוך עונה או שתיים למועדונים המובילים באירופה, הוא הבלם המתקדם ביותר בכדורגל שלנו".

שחקן בקבוצה סיפר על קמארה: "הוא עדיין ילד אבל מתגלה כמנהיג של הקבוצה על כר הדשא. בדו קרב הפנדלים בחצי הגמר ראינו אותו ניגש לשחקנים שהחטיאו פנדלים מחבק ומעודד. אין ספק שבתוך שנתיים נראה אותו בליגת האלופות במועדון גדול כי הוא זקוק לעונת חישול נוספת בליגה שלנו".

קמארה לא ישחק במשחק הקרוב נגד הפועל עכו בשל הכרטיס האדום שספג בשל טענה של השופט כי ביצע תנועה לא ספורטיבית לעבר אוהדי בית"ר ירושלים לאחר השער שכבש בדו קרב הפנדלים.

מוחמד עלי קמארה. מעורר עניין (ערן לוף)
מוחמד עלי קמארה. מעורר עניין (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי