בני בן זקן: הפועל באר שבע כבר הפסידה בטרנר

בן זקן
בן זקן | אודי ציטיאט

מאמן בית"ר ירושלים לקראת המפגש מול הפועל ב"ש (רביעי, 19:30): "העלייה לגביע נתנה לנו כוח" קריאף בספק ("אקבל 12 זריקות אם צריך", שכטר ישוב להרכב. אזלו כל הכרטיסים לאוהדי הקבוצה

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים ערכו אמש (שני) אימון שחרור ובעיקר טיפולים, אחרי הניצחון הדרמטי נגד הפועל קריית שמונה, בחצי גמר הגביע שנערך ביום ראשון וכעת כל הפוקוס ותשומת הלב מופנים לעבר קרב הצמרת, נגד הפועל באר שבע, מחר בטרנר. במועדון הודיעו כי כל 1,500 הכרטיסים שהוקצו לאוהדים נמכרו.

הקבוצה תערוך היום אימון טקטי מלא ומחר בבוקר תצא הקבוצה כבר בשעות הבוקר למלון בבאר שבע, שם תשהה עד מועד המשחק. מבחינת סגל השחקנים, לא צפוי שינוי משמעותי לעומת הסגל שהתלבש בחצי הגמר והתוספת היחידה שיכולה להיות היא חזרתו של ז'אורז'יניו הברזילאי, שנמצא בשלבי החלמה סופיים מהפציעה בברכו. ז'אורז'יניו אמור היה להיכלל ב-18 כבר בחצי הגמר, אך בסופו של דבר, גם בשל העובדה שהיו מספיק מחליפים בחלק הקדמי, הוחלט לצרף את עוז סיטון הצעיר על חשבונו של הקשר הברזילאי.

הקשר אריק סאבו שסובל משבר קטן בזרת הרגל, יעלה לשחק גם הפעם עם זריקה וקיבוע מיוחד באצבעות רגלו, בדיוק כפי שהיה בחצי הגמר. סאבו חש כאבים חזקים בלילה לפני המשחק, אך ביקש לשחק ואף קיבל זריקה שנייה ממש במהלך החימום בסמי עופר. גם מחר, צפוי סאבו לפתוח בקישור יחד עם קלאודמיר פריירה, כאשר מי שמתוכנן לשחק לצדם הוא אופיר קריאף, אלא שהקשר חש בכאבים באזור המפשעה בדקות הסיום של חצי הגמר ורק הערב יתברר האם הוא כשיר. "אין סיכוי שאחמיץ את המשחק בטרנר, גם אם אצטרך לקחת 12 זריקות כדי לשחק", אמר קריאף לחבריו ביציאה מחדר ההלבשה ביום ראשון.

המאמן בני בן זקן ואנשי הצוות המקצועי יחליטו האם לפתוח עם חן דילמוני כמגן שמאלי, במערך של שלושה בלמים ולעבות את החלק האחורי, או להישאר במערך של רביעייה אחורית, כפי שהיה בחצי הגמר. אנתוני וארן ויקוב סילבסטר שנמצא בכושר נפלא, יפתחו בחלק הקדמי, כאשר איתי שכטר עשוי לשוב גם הוא להרכב, לאחר שקיבל למזלו ולמזלם של אנשי הקבוצה, מנוחה נוספת בחצי הגמר ונכנס לשחק רק בסמוך לשריקת הסיום.

אופיר קריאף. יקבל 12 זריקות (ערן לוף)
אופיר קריאף. יקבל 12 זריקות (ערן לוף) 

"אנחנו מגיעים באנרגיות טובות", אמר בן זקן במסיבת העיתונאים. "נתקלנו השנה בעומס של משחקים ואנחנו מתורגלים. השחקנים התאוששו ואנחנו נגיע מוכנים וכמובן עם האנרגיות המוכנות".

המשחק מול ב"ש: "ב"ש כבר נוצחה בטרנר במסגרות השונות. יש לנו משחק מול קבוצה טובה, אבל הוכחנו מולה שיש לנו מה למכור. אנחנו רוצים להראות את מה שהראינו במחצית השנייה במשחק האחרון שם. זה משחק חשוב מהעובדה שמדובר בין הראשונה לשנייה, אבל המאבק יימשך גם אחרי זה. כל העונה אנחנו לא נכנסים לחישובי טבלאות וזה שומר אותנו מרוכזים".

על שכטר: "יש לנו סגל שחקנים טוב ויש לנו מבחר בהתקפה. נחשוב איך אנחנו בוחרים את ההרכב הטוב ביותר".

בני בן זקן (דני מרון)
בני בן זקן (דני מרון)

מסקנות מהמשחק מול ק"ש: "אנחנו יודעים לשפר את עצמנו בחצי השני גם במשחקים שאנחנו פותחים לא טוב. כמובן שהמטרה שלנו הוא לפתוח טוב במשחק מול קבוצה טובה כזו".

העלייה לגמר הגביע: "זה היה חשוב למועדון, לאוהדים ולשחקנים ואין ספק שזה נתן לנו כוח להמשך. כמובן שנרצה להמשיך את זה גם במשחקים הקרובים".

הניסיון של ב"ש ובכר: "ב"ש קבוצה טובה. הקבוצות מכירות אחת את השנייה. אני לא חושב שיש הכנה שונה מהמשחק האחרון לפני חודש. אנחנו יודעים איך הם משחקים, גם הם יגיעו מוכנים בסופו של דבר הקבוצה שתהיה מרוכזת תנצח".

על החזרה של וואקמה: "הדגש שלנו כל העונה זה על החוזקות שלנו. נמשיך ליישם את זה ולהתרכז בדברים המקצועיים שלנו, כמובן תוך התכוננות ליריבה".

טל כחילה. אווירה טובה בחדר ההלבשה (עדי אבישי)
טל כחילה. אווירה טובה בחדר ההלבשה (עדי אבישי)

הבלם טל כחילה הוסיף: "אנחנו לא מסתכלים רחוק, אלא לעשות את העבודה שלנו על המגרש ולהמשיך להביא תוצאות".

המעבר בין משחקים גדולים: "הצוות המקצועי עושה איתנו עבודה מצוינת בנושא הזה. הוא נותן אימונים קלים יותר לשחקנים שצריכים וגם מנוחה".

סוד ההצלחה: "הסוד הוא חדר הלבשה בריא. כולם מפרגנים אחד לשני וגם יש חיבור בין הצוות הניהולי והמקצועי. העובדה הזו מסייעת לנו להצליח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי