קלינגר לשחקנים: "אסור לוותר, יש לנו הזדמנות מצוינת"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

בהפועל חיפה רוצים להתקרב לצמרת הגבוהה ומאמינים שניצחון הערב (19:00, ספורט4) מול בני יהודה יחזק את מעמדם. התלבטות בין איבנצ'יץ' לורמוט. ברסקי יחזור להרכב

(גודל טקסט)

לאחר ההעפלה לגמר גביע המדינה, תחזור היום (רביעי) הפועל חיפה למאבקי הליגה במשחק חוץ מול בני יהודה (19:00, שידור ישיר בספורט4). בקבוצה מגדירים את המשחק כצומת דרכים למאבק בצמרת הגבוהה, במיוחד לאור הניצחון של נתניה אתמול על מכבי תל אביב והעובדה כי שתי הראשונות ייפגשו ביניהן.

מצד אחד יכולה חיפה לסגור עוד יותר את הפער מהמקומות הראשונים במידה שתנצח, ומצד שני חוששת גם מההתקרבות של מכבי נתניה, אותה תפגוש ביום ראשון. המאמן ניר קלינגר ערך אסיפה בה ניסה להחדיר מוטיבציה לשחקנים ואמר: "אנחנו לא עייפים וצריכים לחשוב קדימה. בואו נגיע בטירוף למשחק מול בני יהודה כי אסור לנו לוותר בשלב הזה של העונה. יש לנו הזדמנות מצוינת גם בליגה ובואו ננצל אותה".

מבחינה מקצועית, תחסר הקבוצה את צמד הקשרים ריקי מיטרבסקי ומקסים פלקושצ'נקו המוצהבים ובנוסף קלינגר מתכנן לתת מנוחה למספר שחקני התקפה, ביניהם גילי ורמוט, בכדי לשמור אותו למשחק מול נתניה. יוסיפ איבנצ'יץ' תורגל במקום ורמוט בחלק מהאימון. בכל מקרה, ההחלטה הסופית תתקבל סמוך למשחק. רוסלן ברסקי יחזור להרכב.


ורמוט. יקבל מנוחה? (ערן לוף)

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תאמאש, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, גל אראל, ראדו גינסארי, גילי ורמוט (יוסיפ איבנצ'יץ'), עדן בן בסט, אלון תורג'מן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי