קיבל גב מאיזי: חיים סילבס יאמן את ק"ש בעונה הבאה

חיים סילבס
חיים סילבס | ערן לוף

הבעלים הודיע באופן רשמי על המשך דרכו של המאמן, שכבר החל לבנות את התכנית לעונה הבא: "מודה לו על כך שהאמין בי, ביחד נצליח להחזיר את המועדון למקום בו הוא ראוי להיות"

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: חיים סילבס יאמן את עירוני קריית שמונה גם בעונה הבאה. כפי שפורסם כאן באתר אחרי הניצחון על הפועל עכו לפני כחודש, גורמים המקורבים לאיזי שרצקי סיפרו שהוא נוטה להעניק למאמנו הזדמנות נוספת למרות שהקבוצה לא העפילה לפלייאוף העליון והודחה בחצי גמר גביע המדינה.

בקריית שמונה שיבחו את סילבס ואת הצוות שלו על כך שבנה בקבוצה שלד שיכול להוביל את המועדון לעתיד מבטיח. בהודעה הרשמית של המועדןו נכתב: "יו"ר המועדון איזי שרצקי סיכם הערב עם מאמן הקבוצה חיים סילבס על המשך העסקתו בעונה הבאה".

סילבס הנרגש אמר: "אני מודה לאיזי על האמון בצוות שלי ובדרך שלנו. אין ספק שאני שמח מאוד להמשיך את שיתוף הפעולה ואני אעשה זאת עם עבודה קשה והמון אהבה. נמשיך את מה שהתחלנו העונה בעונה הבאה וביחד נצליח להחזיר את המועדון למקום בו הוא ראוי להיות".


סילבס. יחזיר את המועדון למקומו הראוי בעונה הבאה? (לירון מולדובן)

כבר בימים הקרובים יתחילו במועדון בהכנות לעונה הבאה וסילבס ייפגש עם שרצקי לגבי רשימת השחקנים מהקבוצה אותם הוא מעוניין להשאיר בעונה הבאה. בקריית שמונה מהבהירים שהקבוצה תהיה חייבת לחפש מחליף ראוי לחלוץ נייג'ל האסלביינק, שנמכר להפועל באר שבע כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי