שחקן במכבי חיפה: ניצחון ישאיר אותנו סופית בליגה

רוקאביציה חוגג
רוקאביציה חוגג | ערן לוף

למרות פער של עשר נקודות מהקו האדום, הירוקים רוצים לזכות בניצחון שיעניק שקט ויאפשר לחשוב על העונה הבאה. התבלטות בין דוס סנטוס לריינן בהגנה ובין אזולאי לקוסטדינוב בקישור. באשדוד: ג'קי בן זקן יצפה מהיצי

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול מועדון ספורט אשדוד (שבת, 20:15 בספורטHD4). במועדון הירוק רוצים להישאר עם הרושם החיובי מהניצחון הגדול על הפועל עכו לפני הפגרה ולסיים את הליגה במקום הגבוה ביותר שניתן מבחינתם.

במהלך השבוע חזרה הקבוצה להתאמן בסגל מלא, כאשר חזרו כל שחקני הנבחרות השונות והמאמן פרד רוטן ערך מספר שיחות עם השחקנים בהם הדגיש את חשיבות הניצחון באשדוד. במהלך האימון אתמול ערך לראשונה השבוע המאמן אסיפה טקטית, בה הדגיש את החולשות של אשדוד ואף ציין כי אם הקבוצה תתמקד בתוכנית המשחק שלה, היא תחזור הביתה עם ניצחון.

גם בקרב השחקנים רוצים להמשיך את רצף ההצלחות ובייחוד לנצח את המשחק באשדוד ולהבטיח סופית את ההישארות. "אנחנו יודעים שניצחון ישאיר אותנו סופית בליגה. בנוסף אנחנו רוצים להפגין יכולת טובה ולתת לקהל שלנו מעט חיוכים וגאווה לקראת סיום העונה. אשדוד יריבה מסוכנת אבל גם לנו יש מה למכור", אמרו.


שחקני מכבי חיפה. רוצים להמשיך במומנטום מלפני הפגרה (ערן לוף)

מבחינת הצוות המקצועי אין כוונה לבצע שינויים משמעותיים מהניצחון על עכו וההתלבטות הגדולה היא במרכז ההגנה בין אליסון דוס סנטוס לאטיין ריינן. האחרון הרשים כאשר נכנס כמחליף מול עכו וגורמים במועדון אף ציינו כי יש מחשבה לבדוק אופציה להשאירו בעונה הבאה כשחקן הזר השישי. התלבטות נוספת היא בעמדת הקישור וזאת לאור חזרתם לסגל של שלומי אזולאי ואופיר מזרחי. ההתלבטות היא בעיקר בין שלומי אזולאי לגיאורגי קוסטדינוב כאשר באימון אתמול הבולגרי היה זה ששיחק עם ההרכב הראשון. בחוליית ההתקפה ימשיכו סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה ועומר דמארי.

מ.ס אשדוד: השחקנים רוצים לנצח במשחק החזרה של בן זקן ליציע
מ.ס אשדוד במרחק שלוש נקודות בלבד מהקו האדום, שם נמצאת הפועל אשקלון שתשחק בביתה נגד בני סכנין, ולמשחק החשוב עבור עמיר תורג'מן ושחקניו יגיע לראשונה הספונסר הראשי ג'קי בן זקן, ששוחרר מהכלא בשבוע שעבר – והשחקנים מדברים על כך שהם יעשו ככל שביכולתם כדי לשמח אותו עם שובו. המאמן עמיר תורג'מן יחסר מחר את הקשר הפצוע יובל יעקובוביץ' שסיים את העונה ואת גדי קינדה שאמור לשוב בקרוב לאימונים.

להרכב אמור לשוב החלוץ בלסינג אלקה שזכה למנוחת התאוששות לאחר פציעה בקרסול ובברך. תורג'מן ימשיך במערך שלושת הבלמים שאותו הוא מציב לאחרונה ומי שסומן כאיש המרכזי במערך של מכבי חיפה הוא החלוץ עומר דמארי. באימונים האחרונים עיקר תשומת הלב הייתה על משחק הגנה אחראי וריכוז מלא ובהתקפה על ניצול מצבים וביטחון במהלכי הסיום בתוך רחבת העונשין.

הרכבים משוערים
מועדון ספורט אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, איגור פיליפנקה, שחר פיבן, ויקטור גנב, קרלו ברוצ'יץ', תום מונד, וובה בראון, דן ביטון, בלסינג אלקה, דור ג'אן (מאוריסיו קורדיירו).

הרכב משוער: אוהד לויטה, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס (אטיין ריינן), רמי גרשון, רז מאיר, גל אלברמן, גיאורגי קוסטדינוב, רועי קהת, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, עומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי