למרות השיחה עם אוחנה: שכטר לא יפתח מול בני יהודה

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

קפטן בית"ר ירושלים התעצבן על דקות המשחק המועטות שקיבל בהפסד להפועל באר שבע, נציג הבעלים הבהיר לו כי למו"מ להארכת חוזהו אין קשר לכך. אופיר קריאף צפוי להיעדר, אריק סאבו ישחק עם זריקה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים, שנוצחה לפני שלושה ימים במשחק העונה מול הפועל באר שבע באצטדיון טרנר, תנסה לשוב מחר (ראשון) למסלול הניצחונות כשתארח את בני יהודה באצטדיון טדי. המשחק מול הכתומים יהיה הרביעי והאחרון בו היציע המזרחי יהיה סגור בעקבות העונש שספגה הקבוצה בבית הדין.

במהלך האימון היום שוחח נציג הבעלים אלי אוחנה עם החלוץ איתי שכטר, שנראה היה עצבני מאוד בסיום המשחק באצטדיון טרנר. החלוץ, כזכור, עלה מהספסל רק בדקה ה-75 ולא כל כך אהב את העבודה שמיעט לשחק. השניים דיברו והובהר לקפטן כי למשא ומתן להארכת חוזהו אין שום קשר לדקות המשחק שלו. בסיום ההפסד לבאר שבע אמרו בבית"ר ששכטר רק שב מפציעה לאחרונה והכוונה הייתה לשלבו בהדרגה על מנת לא לסכן אותו בפציעה חוזרת והיעדרות נוספת. למרות השיחה, שכטר לא צפוי לפתוח גם מול בני יהודה. 

אנתוני וארן ויקוב סילבסטר צפויים להמשיך בחוד כאשר לצידם יעלה בצד שמאל חן עזרא. לצוות המקצועי יש כאב ראש גדול בכל הנוגע לאיוש חוליית הקישור ובייחוד הקישור האחורי. לרשימת הפצועים הארוכה הצטרף כעת גם אופיר קריאף שסובל מכאבים בשריר המפשעה וככל הנראה לא ישחק מול בני יהודה. אריק סאבו נעדר מהאימון והוא צפוי לעלות עם זריקה לשיכוך כאבים בעקבות השבר שיש לו בזרת. דוד קלטינס חזר לאימונים אך לא צפוי להיות כשיר. ז'אורז'יניו, מרסל הייסטר ואנטואן קונטה הפצועים ימשיכו להיעדר.


לא צפוי לשחק מול בני יהודה. קריאף (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי