צפו בתקציר: מכבי חיפה הפסידה 2:1 באשדוד והסתבכה בתחתית

רועי קהת
רועי קהת | דני מרון

הירוקים כבר חשבו שהבטיחו עונה נוספת בליגת העל, אך פנדל של אינברום (86) הימם את רוטן. ז'אן כבש ראשון (45), רוקאביציה השווה בפנדל (70). בשבוע הבא: קרב על שש נקודות מול אשקלון. תקרית בין אינברום לתורג'מ

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
מכבי חיפה בצרות. הירוקים הגיעו למשחק החוץ באצטדיון הי"א מול מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור השני בפלייאוף התחתון וספגו הפסד צורב 2:1 שהשאיר אותם עמוק במאבק על ההישרדות בליגת העל. דור ז'אן כבש לאשדוד (45), ניקיטה רוקאביצה השווה בפנדל (70), אך אז העונה הנוראית של הירוקים ספגה מהלומה נוספת.


אשדוד, שידעה כבר כי אשקלון ניצחה 0:2 את בני סכנין, תקפה גלים גלים את שערו של אוהד לויטה והשיגה את מה שכה רצתה: בדקה ה-86 נפסק לזכותה כדור עונשין מ-11 מטרים אחרי עבירה של מאבוקה על אלקה ברחבה. בניגוד להוראות מספסל אשדוד, לקח אור אינברום את הבעיטה, דייק והעניק לאשדוד את הניצחון היקר. המאמן עמיר תורג'מן לא אהב את הצעד שעשה הכובש, כאמור בניגוד להוראתו אחרי שקבע כי וובה בראון יהיה הבועט, ומיהר להחליפו בחן עזריאל, למרות שרק 12 דקות קודם לכן נכנס לשחק אינברום כמחליף. אגב, זה היה הפנדל הראשון העונה לזכות אשדוד!


במשחק הקרוב חניכיו של עמיר תורג'מן ינסו להמשיך את המומנטום במשחק חוץ מול הפועל עכו החלשה כאשר ניצחון יוריד את הקבוצה הצפונית לליגת המשנה באופן רשמי. קבוצתו של פרד רוטן, שרחוקה רק שבע נקודות מהקו האדום, תצא לקרב ישיר על שש נקודות מול הפועל אשקלון כשהפסד עלול לסבך אותה עד לרגעי ההכרעה.




הקפטן בן זקן מנסה לשכנע את אינברום להקשיב למאמנו (דני מרון)


הרכבים
מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, איגור פיליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ'יץ', תום מונד, וובה בראון, משה אוחיון (דין דוד, 68), בלסינג אלקה, דור ג'אן, מאוריסיו קורדיירו (אור אינברום, 78, חן עזריאל, 90).


מכבי חיפה:
אוהד לויטה, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון (אטיין ריינן, 60), רז מאיר, גל אלברמן, גיאורגי קוסטדינוב, רועי קהת (שלומי אזולאי, 46), סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה (מוחמד עוואד, 84), עומר דמארי.



ג'קי בן זקן. השיבה הביתה (דני מרון)



ואסילי מברך את האיש החזק של המארחים (דני מרון)


מהלך המשחק
דקה 7: הזדמנות ענקית לחיפה אחרי שדמארי מצא עצמו בתוך תיבת המש אך בעט ברשלנות, ג'ראפי הדף לרגלי קוסטדינוב שלא ניצל את המתנה שקיבל ובעט חלש מיד, ברוצ'יץ' גלש ומנע שער.


דקה 16: בלסינג אלקה חדר לרחבת חיפה ובעט לפינה הקרובה של אוהד לויטה, השוער ירד לדשא וקלט.


דקה 21: תום בן זקן הגביה למרכז הרחבה, מאוריסיו קורדיירו ניסה להמשיך בחצי מספרת, אך לא מצא את המסגרת.



שחקני אשדוד חוגגים, חיפה המומה (דני מרון)


דקה 27: ברוצ'יץ' הגיע למצב טוב מול לויטה, השוער הקדים אותו.


דקה 37: דור ג'אן קיבל כדור טוב ממשה אוחיון, אבל בעט חלש לידיו של אוהד לויטה. 



שחקני מכבי חיפה בהלם (דני מרון)


דקה 45, 0:1 לאשדוד: מאוריסיו בעט מקרוב ונהדף, אלקה המשיך ונהדף גם הוא, דור ז'אן עט על הכדור החוזר ומשישה מטרים אלכסונית, כבש שער יקר.



ערימת שחקני אשדוד על דור ז'אן הכובש (דני מרון)


דקה 50: רוקאביצה ניסה לכבוש מזווית קשה כשבעט לפינה השמאלית, ג'ראפי הדף בקצות אצבעותיו לקרן.


דקה 70, 1:1: תום מונד נגע בכדור בידו ברחבה, צביקה לוי הורה על הנקודה הלבנה. רוקאביצה בעט מדויק פנימה והשווה.



רוקאביצה עם שער השוויון (דני מרון)


דקה 79: אינברום רק נכנס כמחליף, וכבר כמעט וכבש שער שני לאשדוד אך הכדור שלו חלף ליד הקורה והחוצה.


דקה 86, 1:2 לאשדוד: פנדל ראשון למארחת העונה! מאבוקה הפיל את אלקה ברחבה, אינברום בעט מהנקודה הלבנה פנימה, ושוב אשדוד ביתרון. 



אינברום עם הכדור בדרך לנקודה הלבנה, בניגוד להוראת המאמן הזועם (דני מרון)


דקה 90: אינברום הוחלף על ידי חן עזריאל אחרי שהמאמן עמיר תורג'מן זעם על כך שהשחקן בעט את הפנדל בניגוד להוראות מספסל קבוצתו, שהבועט יהיה וובה בראון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי