מסתמן: זריהן יפתח מול מכבי ת"א, וואקמה שוב על הספסל

ניב זריהן הפועל באר שבע בית"ר ירושלים
ניב זריהן הפועל באר שבע בית"ר ירושלים | דני מרון

האס של בכר יעלה ב-11 גם מול הצהובים (שני, 21:00) לצדו של בן שהר. כרטיסים נמכרים ב-400 שקל. בכר: "חיה פצועה? רק נצטרך לבוא יותר חדים. הלוואי היו עוד הרבה כמו ראדי"

(גודל טקסט)
אחרי הניצחון החשוב על בית"ר ירושלים ביום רביעי האחרון, הפועל באר שבע מתכוננת למשחק המרתק מול מכבי תל אביב (שני, 21:00) במסגרת המחזור ה-29 בליגת העל, כשהיא יודעת שניצחון נוסף שלה יוציא את הקבוצה של ג'ורדי קרויף מתמונת האליפות כמעט באופן סופי.


השחקנים של ברק בכר נמצאים ב'פורמה', ומסתמן שההרכב שניצח די בקלות את בית"ר ירושלים יעלה על כר הדשא באצטדיון בנתניה. ניב זריהן, האקס פקטור ב-1:3 מול בית"ר, צפוי לשמור על מקומו בהרכב, כאשר טוני וואקמה יחכה להזדמנות שלו על הספסל. מצד שני, בכר ידוע בחיבתו לשפנים הנשלפים מהשרוול, וייתכן שהפעלתו של הגנרל תיעשה בקונספט שונה.


חולשתה של הגנת מכבי עשויה לשחק לרגליהם של שחקני ההכרעה מבירת הנגב. בן שהר, שחזר לכבוש במחזור הקודם לאחר בצורת ממושכת, אמור לפתוח גם מחר. באר שבע מתהדרת בהגנת ברזל, וחלק גדול מן הקרדיט מגיע לבלם לואי טאהא. שיפור התיאום של לואי עם חאתם עבד אלחמיד יציב את שניהם במרכז ההגנה פעם נוספת.


בבירת הנגב שוררת דריכות לקראת המשחק, ואוהדים שלא השיגו כרטיסים באמצעות ההגרלה שנעשתה בקרב בעלי המנויים ינסו להשיג את מבוקשם בדרכים אחרות. הספסרים עלולים לחגוג כשכרטיסים במחיר של 400 שקלים מוצעים למכירה במקומות שונים.


ניב זריהן. האס של בכר (דני מרון)



מאמן הקבוצה ברק בכר אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "כל משחק הוא משחק קשה בפלייאוף העליון ואנחנו מתכוננים כמיטב הקלישאות למשחק קשה מול מכבי תל אביב. אני חושב שכל השחקנים שלנו מספיק חכמים כדי לחשוב שאנחנו באים למשחק קשה ואם נבוא בגישה כמו בגביע הטוטו נפסיד. אני חושב שהשחקנים מספיק חכמים וצריכים לבוא בגישה הנכונה".


הפוסט של מהראן ראדי בפייסבוק:
"מהראן נכס עבור המועדון הזה. ברור שהוא רוצה לשחק. כל שחקן מאוכזב שהוא לא משחק והלוואי שיהיו לנו עוד הרבה שחקנים כמוהו. לא רואה משהו פסול בזה".



הפוסט של ראדי. לבכר זה לא מפריע


המשחק הקרוב:
 "צריכים לבוא יותר חדים ויותר מפוקסים כי הולך להיות משחק אפילו יותר קשה ממה שהיה בבית. לא מאמין לדבר הזה 'חיה פצועה'. צריכים לבוא ולשחק טוב. שכחנו מה שהיה. מסיקים את המסקנות לקראת המשחק הבא. אחרי זה יישארו 21 נקודות שזה המון. כל משחק לגופו. כמו שאמרתי אחרי בית"ר, זאת קבוצה אחרת ושחקנים אחרים וזה לא רלוונטי למה שהיה לפני חודש או חודשיים".


העזיבה של ג'ורדי קרויף: "ג'ורדי עשה פה דברים מדהימים עבור מכבי ועבור הכדורגל הישראלי, אבל יש משחק וזה לא הזמן והמקום לדבר על זה. מאוד מכבד אותו ומעריך אותו על מה שהוא עשה, אבל יש משחק לפנינו".


הסגל וניב זריהן: "יש הרבה שחקנים שנמצאים בעומסים ונותנים מעצמם. כמו תמיד נעשה את השיקולים לגבי כל שחקן ונקבל החלטות לקראת המשחק".



זריהן. ההחלטה תתקבל לקראת המשחק (דני מרון)


קשר הקבוצה דן איינבינדר שישב לצד בכר הוסיף: "משחק יותר קשה ממה שהוא. לשחק נגד מכבי בבית שלה זה קשה, אבל נבוא מוכנים ונצטרך לבוא במיטבנו כדי לקחת את שלוש הנקודות".


המפגש מול האקסית: "עבר די הרבה זמן, שיחקתי נגדם די הרבה פעמים. יש באמת הרגשה שונה בלשחק מול האקסית, אבל עבר הרבה זמן וכולי בהפועל ב"ש ומרוכז בב"ש. נבוא מחר דורכים ומפוקסים".


העזיבה של ג'ורדי קרויף:
"עשה עבור מכבי והכדורגל הישראלי הרבה דברים טובים וחדשים, אבל נתרכז רק במשחק. יהיה משחק קשה, מעניין ולא קל".



איינבינדר. התרגל לשחק מול האקסית (דני מרון)


היכולת: "נמשיך להתרכז בעצמנו, לנסות להצליח במגמת השיפור בחודש האחרון שמשחקים ומשיגים תוצאות יותר טובות. יודעים מה היה פחות טוב במשחק האחרון כדי לשפר למשחק הבא".


האליפות השלישית במכבי ת"א לעומת ב"ש:
"גם במכבי וגם פה אני חושב שאליפות שלישית ברציפות זה תמיד יותר קשה. אני שמח שמביאים רעב אנרגיות וטירוף ונמשיך לעשות זאת עד סוף העונה".



לחץ: "בתקופת מאני טיים תמיד יש יותר לחץ, אבל אנחנו השחקנים צריכים להיות מורגלים לזה, בטח אלה עם הניסיון. זאת תקופה שכל שחקן רוצה להיות שותף אליה. כל המשחקים בפלייאוף קשים ומאתגרים כמו המשחק מחר ואלה שאחריו".

מעמדו בב"ש לעומת זה במכבי ת"א: "אפשר לראות בסטטיסטיקות אם הייתי משמעותי במכבי או לא. שמח על המקום שלי בב"ש, שמח שאני תורם לקבוצה ורוצה להמשיך לעשות את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי