"משהו היה כבוי, ברור שמחזיקים אצבעות למכבי תל אביב"

אריק סאבו ממרר בבכי
אריק סאבו ממרר בבכי | דני מרון

בבית"ר ירושלים מאוכזבים מה-1:1 נגד בני יהודה. בקבוצה מקווים להחזיר את השקט לגזרת שכטר אך מבהירים: "הכל מקצועי, אין שחקן מעל המועדון". קלאודמיר, סילבסטר וקליימן צפויים להישאר. הקבוצה תעמוד לדין

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים איבדה אמש (ראשון) שתי נקודות יקרות במאבק האליפות לאחר שסיימה ב-1:1 מאכזב נגד בני יהודה באצטדיון טדי. מדובר במשחק שני ברציפות ללא ניצחון עבור סגנית המוליכה שהחמיצה הזדמנות להיצמד מחדש למקום הראשון בו נמצאת הפועל באר שבע, שתשחק הערב בקרב צמרת נוסף נגד מכבי תל אביב.


מי שהפך לגיבור הטראגי של המשחק אמש הוא הקשר הסלובקי אריק סאבו שהחמיץ פנדל בדקה ה-93 ובכך מנע מקבוצתו ניצחון יקר. עם שריקת הסיום של השופט אלי חכמון, בכה סאבו במשך דקות ארוכות וגם לאחר שקיבל עידוד מאלפי אוהדי בית"ר, ואפילו כשהגיע לחדר ההלבשה, לא הצליח לעצור את הדמעות. כמו בחצי הגמר ובמשחק בבאר שבע, גם הפעם עלה סאבו לשחק עם קיבוע מיוחד על שתי אצבעות בכף רגלו ולאחר שקיבל זריקה לשיכוך כאבים לפני העלייה לחימום. בבית"ר ציינו את ההקרבה של סאבו והחמיאו לו על הרצון העז להיות לצד חבריו על המגרש ולא להחמיץ את המשחק, למרות הפציעה הטורדנית.


"למרות שלא היינו טובים, זה היה בידיים שלנו וכשאתה מחמיץ פנדל בדקה כזו, זה בהחלט אכזרי מאוד", אמר גורם במועדון בסיום המשחק. "במחצית השנייה פשוט נפלנו מהרגליים. הקבוצה בסגל חסר מאוד, יש הרבה פצועים ואנחנו אחרי חצי גמר ואחרי משחק חוץ בבאר שבע, אז בהחלט אפשר להבין את נפילת המתח". הוסיף הגורם שניסה לנתח את המשחק אמש. "מה שאפיין את בית"ר העונה זה שתמיד היו אנרגיות במשחקים שלנו והפעם משהו היה כבוי וחסרנו את הניצוץ. נרים את הראש, ננוח טוב ונתכונן כבר למשחק הבא. ברור שאנחנו מחזיקים אצבעות למכבי תל אביב הערב ואם באר שבע לא תנצח, אז הכל עדין פתוח".


בית"ר נאלצה להתמודד אמש שוב עם רשימת הפצועים הארוכה והפעם גם אופיר קריאף, שסבל מכאבים בשרירי המפשעה, לא עבר מבחן כשירות ולא שיחק. בשלב זה לא ברור מתי יחזרו מרסל הייסטר, אנטואן קונטה וז'אורז'יניו לאימוני הקבוצה, כאשר נכון לעכשיו השלושה צפויים להחמיץ גם את המשחק הבא נגד מכבי תל אביב, שייערך בעוד שבוע בטדי.



סאבו. הגיבור הטראגי (דני מרון)


מי שקיבל את מירב המחמאות אתמול היה הקשר עידן ורד שלראשונה מאז חזר לשחק אחרי המחלה, פתח בהרכב. ורד נראה חד מאוד וחוץ מהשער הנפלא שכבש, היווה בהחלט תוספת כוח משמעותית לחלק הקדמי של בית"ר. הקשר שעדיין לא כשיר ל-90 דקות הוחלף במחצית השנייה כדי לא לסכנו בפציעה של עומס מיותר.


החלוץ איתי שכטר שוב לא פתח בהרכב ונכנס כמחליף רק בדקה ה-72. שכטר נראה לא רגוע גם לפני המשחק וגם בסיומו, כשהיה בין הראשונים לצאת מחדר ההלבשה ולעזוב את האצטדיון. לאחר מספר שבועות של קיפאון במשא ומתן עם החלוץ, צפויה להתקיים פגישה נוספת ככל הנראה עוד השבוע, כאשר גם בבית"ר רוצים להחזיר את השקט לגזרת החלוץ, שנראה מוטרד מכך שאיבד את מקומו בהרכב.


בבית"ר התקשו להעריך אתמול כיצד ואם בכלל יסתיים המשא ומתן עם שכטר ונציגיו. "איתי שכטר שחקן מאוד חשוב לבית"ר ירושלים וכולם יודעים את זה, כל ההחלטות שמתקבלות מקצועיות נטו וכל מי שחושב אחרת, פשוט טועה", אמרו אמש במועדון. "יחד עם זאת, אין שחקן שהוא מעל המועדון וכרגע יש לנו עוד שבעה משחקי ליגה בקרב על האליפות ועוד גמר גביע אחד וכולנו צריכים להיות מאוחדים ומרוכזים במטרות של הקבוצה וזה כולל כמובן גם את איתי". שכטר עצמו כתב ברשתות החברתיות: "לפעמים הדבר הכי טוב לעשות זה לעצור רגע, לנשום, ולהגיד תודה לבורא עולם על הקשיים והניסיונות – כי הכל לטובה. לא כמעט הכל – הכל!".


 

לפעמים הדבר הכי טוב לעשות זה לעצור רגע ,לנשום , ולהגיד תודה לבורא עולם על הקשיים והניסיות – כי הכל לטובה . לא כמעט הכל – הכל !

A post shared by Itay Shechter (@itayshechter) on



בתוך כך, התקבלה בבית"ר החלטה עקרונית להאריך את החוזים של הקשר הברזילאי קלאודמיר והחלוץ הסלובקי יקוב סילבסטר. השניים מסיימים חוזה בסיום העונה, אך לבית"ר יש אופציה על שניהם ובעקבות שביעות הרצון מהם, הם יוחתמו על הארכת חוזה גם לעונה הבאה. גם לגבי בוריס קליימן שחוזהו מסתיים בסיום העונה הנוכחית, הנטייה היא להשאירו במדים הצהובים-שחורים, גם בעונה הבאה.


תובע ההתאחדות לכדורגל עו"ר ניר רשף החליט להעמיד את הקבוצה לדין בשני סעיפים של התנהגות בלתי הולמת. על פי כתבי האישום, בקבוק נזרק מיציע אוהדי הקבוצה לעבר שוער הפועל רעננה גיירמו ויסקארה במהלך חצי הגמר הראשון. בנוסף, הושלכו ארטיקים לעבר כר הדשא לאחר הבקעת שערי בית"ר במהלך חצי הגמר השני נגד קריית שמונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי