בהפועל חיפה מרוצים: "לא נתנו לנתניה להתקרב אלינו"

הפועל חיפה
הפועל חיפה | ערן לוף

במועדון מהכרמל מרוצים מהתיקו מול הצהובים ומקווים להגיע דרוכים לגמר גביע המדינה. קפילוטו, שיימן ואראל ייעדרו מול באר שבע. ורמוט: "המטרה הראשונה היא להבטיח את אירופה"

(גודל טקסט)

לא מעט חשש היה בהפועל חיפה לפני משחק הליגה מול מכבי נתניה. במועדון חששו בפן המקצועי מהעייפות של רוב השחקנים ששיחקו 120 דקות בחצי גמר הגביע המדינה וגם במשחק הליגה ביום רביעי. חשש נוסף היה בפן המנטאלי, להגיע דרוכים לאחר התבוסה מול בני יהודה באמצע השבוע. שלא כהרגלו, המאמן ניר קלינגר אף בחר שלא לתרגל הרכב באימון המסכם ואף בחר לצפות במשחקה של נתניה מול מכבי תל אביב בשבוע שעבר ביום של משחק. קלינגר התייחס ואמר: "ראיתי את נתניה מספר פעמים וניתחתי אותם בכל פריים. היה לי חשוב שנגיע מוכנים ובחרתי להעלות עם הרכב סופר התקפי".

במועדון הביעו שביעות רצון מהתיקו שהשאיר את הפער בין הקבוצות על שבע נקודות. "בנתניה חשבו שיבואו לסגור את הפער והיה לנו חשוב להישאר מהם במרחק מספיק גדול לקראת סיום הליגה. לא נתנו לנתניה להתקרב אלינו. היה לנו עומס גדול השבוע וסיימנו אותו בצורה טובה" אמרו במועדון. בכל מקרה, בחיפה לא מתכוונים לוותר על הליגה ומקווים לסיים במקום השלישי, אך יסבלו מחיסרון משמעותי במשחק הבא מול הפועל באר שבע כשהבלם ניסו קפילוטו והקשר גל אראל ייעדרו בעקבות צהובים בנוסף לשמואל שיימן שהורחק אתמול בצהוב שני. לעומתם, גבריאל תמאש יחזור להרכב.

קשר הקבוצה, גילי ורמוט סיכם את המשחק ואמר: "באנו במטרה לנצח את המשחק ולסיים את הסיפור. תיקו די משקף. במחצית הראשונה היינו יותר טובים ולא ניצלנו את המצבים שלנו ובמחצית השנייה נתניה שיחקה יותר טוב. מבחינתי אני מצפה מעצמי להרבה יותר ודווקא היום הרגשתי טוב גם גופנית וגם פיזית. היה לנו לא פשוט להגיע למשחק הזה כי יש לנו סגל יחסית קצר ושיחקנו בשבוע אחד 120 דקות בגביע ועוד משחק ליגה". הקשר התייחס למטרות הקבוצה: "המטרה הראשונה היא להבטיח את אירופה. אולי אפשר להגיע למקום השלישי ואולי אפילו למקום השני. המטרה העיקרית היא לא לרדת מהמקום הרביעי".

במקביל, במועדון גם ממתינים להגעתו של הבעלים יואב כץ שיגיע מספר ימים לאחר המשחק מול באר שבע ויתחיל בסבב שיחות עם השחקנים שאין להם חוזה לעונה הבאה. בנוסף הבעלים צפוי להחליט סופית לגבי מימוש האופציה על יוסיפ איבנצ'יץ' וריקי מיטרבסקי כאשר ההערכה כי השניים ימשיכו עונה נוספת אצל האדומים.


הפועל חיפה בסיום. בסך הכל מרוצים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי