"פעם ראשונה שראינו את פרד רוטן כל כך עצבני עלינו"

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | אריאל שלום

המאמן ההולנדי כעס באסיפה אחרי האימון: "מי שחושב שהעונה נגמרה, טועה בגדול". השחקנים הופתעו אבל הודו: "היכולת שלנו מביכה". ראשי המועדון ייפגשו עם יעקב בוזגלו, מאור עשוי להיות כשיר כבר למחנה האימונים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה הערב אימון ראשון השבוע לאחר ההפסד ביום שבת מול ספורט אשדוד. המאמן פרד רוטן הפתיע כאשר בחר לערוך שיחה קשה עם השחקנים בעקבות ה-2:1 המחפיר לאשדוד בשבת.

ההולנדי כינס את השחקנים ליד חדרי ההלבשה ואמר: "אתם לא יציבים. אחרי משחק אחד טוב, מגיע משחק גרוע. מי שחושב שהעונה נגמרה, טועה בגדול. חבל שיש כאן שחקנים שלא מיישמים את מה שאנחנו עובדים באימונים". שחקנים בקבוצה הופתעו מהאספה הקשה: "פעם ראשונה שראינו את רוטן עצבני ככה עלינו, אבל הוא צודק. היכולת שלנו מביכה".

אגב, בחיפה ממשיכים לטעון כי למרות ההפסד והיכולת הירודה, מעמדו של רוטן כלל לא על הפרק והוא יהיה זה שיעמוד על הקווים גם בעונה הבאה. במועדון בינתיים הוחלט להקפיא את ההכנות הרשמיות לעונה הבאה עד שהקבוצה תבטיח את ההישארות, אבל מתחת לפני השטח מתנהלות שיחות בין המנהל הטכני מו אלאך לגבי סוכנים לגבי הבאת שחקנים זרים, כשלא מן הנמנע שרוב הזרים שהגיעו העונה יעזבו את הקבוצה בקיץ הקרוב. קאיו וקלאוס כבר לא בתכניות, היה נראה כי המגן ארנסט מאבוקה יישאר בקבוצה עונה נוספת אבל לאחרונה גם מעמדו נפגע וגם הוא נמצא ברשימת העוזבים.

מי שכן מקווים בחיפה שיחזור לעונה הבאה הוא הקשר מאור בוזגלו. האחרון שנפצע בפעם השנייה ברצועה הצולבת ממשיך בתהליך השיקום ואף זוכה לשבחים על קצב ההתקדמות שלו. ההערכה כי השחקן יחזור לכושר בחודש ספטמבר, אבל בסביבתו מקווים כי יצליח להפתיע את הצוות הרפואי ולקחת חלק במחנה האימונים של הקבוצה בהולנד בקיץד.

בנוסף, לספורט1 נודע כי השבוע ייפגשו ראשי חיפה עם אביו של השחקן יעקב בוזגלו בכדי לדון על המשך דרכו של השחקן. בין השאר ידובר על אורך החוזה והתנאים, למרות שתי הפציעות הקשות שהשחקן עבר בשנים האחרונות. יעקב בוזגלו אישר ואמר: "ניפגש ושם נדבר על הכל".


מאור בוזגלו. יחזור כבר הקיץ? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי