איתי שכטר שוב בתוכניות של מכבי ת"א לעונה הבאה

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

עדיין לא נעשתה פנייה רשמית לחלוץ בית"ר ירושלים. שניים מהזרים עשויים לעזוב עוד לפני סיום העונה. הצהובים חוששים לאבד את המקום הרביעי והכרטיס לאירופה. ברק יצחקי הורחק ממשחק, ייעדר מארבעה בסך הכל

(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב יזכו היום (רביעי) לחופשה קצרה לפני שיחזרו לאימונים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני. במועדון כבר חוששים שמכבי נתניה תסגור את פער שש הנקודות, תוריד אותם למקום החמישי ותמנע מהם את ההשתתפות בליגה האירופית.

בינתיים, במועדון חושבים התייעלות. ישנה אפשרות ששניים מהשחקנים הזרים לא יסיימו את העונה ויעזבו את ישראל מוקדם מהצפוי. לצד הביקורות על ג'ורדי קרויף, מי שסופגים את מירב האש מאנשי המועדון הם אלי דסה, אייל גולסה, דור מיכה וניק בלקמן. הארבעה שאמורים היו להוביל את הקבוצה בפלייאוף העליון, מגלים יכולת חלשה במשחקים האחרונים. "שחקנים מובילים בחלק הקדמי לא מצליחים להבקיע", נאמר בשיחות פנימיות בקבוצה. "היריבות למדו איך לנטרל אותם בקלות ולמזער את השפעתם במגרש".

הצהובים אמורים להודיע בקרוב על מאמן חדש ומסתמן שבשלב זה נושא המנהל המקצועי ידחה. את המהפכה בסגל יובילו יד ימינו של הבעלים ג'ק אנגלידיס והמנכ"ל בן מנספורד שמתכננים להיפרד מ-7-8 שחקנים לפחות, ביניהם השחקנים הזרים. גם אופיר דוידזאדה, יובל שפונגין, וברק יצחקי לא צפויים להמשיך.

בתוכניות לעונה הבאה נמצאים איתי שכטר, גדי קינדה ומאור קנדיל. עדיין לא נעשתה פנייה רשמית לחלוץ בית"ר ירושלים בו מעוניינת גם הפועל באר שבע, כשהצהובים ממתינים בשקט לפיצוץ הסופי בין החלוץ לקבוצתו הנוכחית. על פי הערכות גורמים במועדון, הצהובים מתכננים להשאיר בסגל שלושה שחקנים בלבד מ-11 המושאלים הבכירים שיחזרו לפתיחת האימונים – רוסלן ברסקי, יונתן כהן, דור ג'אן, מתן חוזז, מתן בלטקסה, שגיב יחזקאל, איגור פיליפנקה, דן גלזר, שון גולדברג, אור דסה ומאוויס צ'יבוטה.

איתי שכטר. שוב בתוכניות (דני מרון)
איתי שכטר. שוב בתוכניות (דני מרון)

בקריית שלום השלימו עם העובדה שסיפור האליפות אבוד וכאמור רק לא רוצים לאבד את הכרטיס לאירופה. נגד בית"ר יחסר קרויף את אבי ריקן המוצהב וברק יצחקי המורחק. המאמן מתכוון לשתף את שרן ייני שמתאושש מפציעה, אך החלטה סופית תתקבל במהלך סוף השבוע.

באשר ליצחקי, במוקד הדיונים היום (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, החלוץ שהועמד לדין הורחק ממשחק אחד כתוצאה מהכרטיס האדום הישיר שספג במהלך המשחק מול הפועל באר שבע בעקבות הפגיעה והפלתו לקרקע של קשר היריבה דן איינבינדר. יצחקי יחמיץ בסך הכל ארבעה משחקים, מכיוון שבנוסף להרחקה הוא גם ייעדר מול בית"ר ירושלים ביום שני עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים ואת המשחקים מול בני יהודה והפועל חיפה מכיוון שהורחק בפעם השנייה העונה באדום ישיר.

ברק יצחקי נכח בדיון ולצדו התייצבה עורכת הדין יעל מרגלית מטעם מכבי תל אביב. לפי דו"ח השופט, "השחקן פגע בשחקן יריב ללא כדור ולפת בידיו באלימות שחקן יריב והפילו לקרקע", אך על כך אמר החלוץ: "לא חושב שזה צריך להיות כרטיס אדום חד משמעי. דחפתי אותו, אבל הוא נכנס בי בצורה ברוטלית לפני כן והיה עומד פה במקומי אם היה פוגע בי. לא עשיתי משהו דרמטי, התגובה שלו הייתה". הדיין גיורא לנדאו התרשם מדבריו של יצחקי, כך לפי החלטתו בדו"ח, וגם לאור עברו הנקי של החלוץ בחר להרחיקו ממשחק אחד בלבד.


ברק יצחקי אחרי שהורחק. בסך הכל ארבעה משחקים ביציע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי