עוד לפני המינויים של מאמן ומנהל מקצועי חדשים, סוגיית המושאלים מעסיקה את מכבי תל אביב. לא פחות מ-13 יחזרו בקיץ מקבוצות הליגה השונות לאימונים בקריית שלום וההחלטה מי ימשיך ומי יעזוב תתקבל על ידי אנשי המקצוע שצפויים להגיע בתקופה הקרובה.



רשימת המושאלים כוללת את רוסלן ברסקי, יונתן כהן, דור ג'אן, מתן חוזז, מתן בלטקסה, עדן קארצב, שגיב יחזקאל, איגור פיליפנקה, דן גלזר, שון גולדברג, מאוויס צ'יבוטה, אליאל פרץ ואור דסה.



הצהובים קיימו מעקב אחרי כל השחקנים השייכים למועדון במהלך העונה. מי שמפקח על הנושא הוא בן מנספורד שהגיע בעצמו למשחקים וקיבל דו"ח סקאוטינג מפורט. במועדון החליטו לממש את האופציה על ברסקי ופיליפנקה כדי לאפשר למאמן החדש לבחון אותם ולקבל החלטה.



מספר קבוצות, ביניהן, עירוני קריית שמונה, בני יהודה, מכבי נתניה, הפועל רעננה ומ.ס אשדוד, כבר פנו למכבי ת"א בשבועות האחרונים בניסיון לגשש לגבי עתידם של חלק מהמושאלים וקיבלו תשובה כי ההחלטה תהיה של הצוות המקצועי החדש. במועדון מעוניינים להשתמש במספר הגדול של השחקנים העומד לרשותם כדי להוציא לפועל את החתמתם של מאור קנדיל (בני יהודה) וגדי קינדה (מ.ס אשדוד), כך שישנה סבירות גבוהה שקבוצותיהם של השניים יזכו לעדיפות.



שחקני הקבוצה חזרו היום (חמישי) לאימונים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בטדי (שני, 21:00) ובצוות המקצועי מקווים כי הקפטן שרן ייני ייכלל בסגל אחרי תקופה ארוכה של היעדרות בגלל פציעה.