דרור קשטן ודודו אוואט יצטרפו לאלי אוחנה בוועדת האיתור

אלי אוחנה
אלי אוחנה | דני מרון

ההתאחדות לכדורגל הודיעה על חברי הפורום המקצועי, שבין השאר יבחר את המאמן הלאומי הבא לקראת קמפיין ליגת האומות בתחילת העונה הבאה. גם עו"ד מורן מאירי וד"ר איציק בן מלך נבחרו

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ללא מאמן ראשי מאז סיום הקמפיין באוקטובר 2017, והערב (חמישי) הודיעה ההתאחדות לכדורגל על ועדת האיתור שבאחריותה יהיה גם למנות את המאמן הלאומי הבא, לצד היותה פורום מקצועי שיעבוד מעל המנהל הטכני כשימונה.

בהודעה שנמסרה נכתב כי "בהמשך להחלטת הנהלת ההתאחדות לכדורגל על הקמת פורום מקצועי, שתפקידו קידום הכדורגל הישראלי, יישום המלצות הוועדה ואיוש בעלי תפקידים בנבחרת ישראל, גיבשו יו"ר ההתאחדות עופר עיני ויו"ר הפורום הנבחר אלי אוחנה את הרכב החברים בו. לאלי אוחנה יצטרפו מאמן נבחרת ישראל לשעבר דרור קשטן, חבר הנהלת ההתאחדות עו"ד מורן מאירי, שוער נבחרת ישראל וקפטן הנבחרת בעבר דודו אוואט וד"ר איציק בן מלך".

כבר בשבוע הבא תתכנס ועדת האיתור החדשה לפגישה ראשונה. בה יוחלט אם להתמקד במאמן לאומי ישראלי בלבד או לשקול גם מועמד זר. נושא המנהל הטכני יועלה גם כן, כשהעדיפות נכון לעכשיו היא למנהל טכני זר. בשלב זה המועמדים הישראלים הם ניר קלינגר ויוסי אבוקסיס, כששיחה עם רוני לוי שרק האריך את חוזהו באנורתוזיס תקבע אם הוא נשאר בקפריסין או שלא.


דרור קשטן. מאמן הנבחרת בעבר נכלל גם הוא בפורום המקצועי שהוקם 

היו"ר עופר עיני, שיעזוב את ההתאחדות בסוף חודש יולי, מסר: "אני מבקש להודות לכל מי שהסכים לתרום מזמנו לטובת קידום הכדורגל שלנו ומברך על הרכב הפורום. החברים בפורום מביאים אתם ניסיון עצום, היכרות עמוקה ורבת שנים של הכדורגל הישראלי ומעל לכל רצון להמשיך ולעשות ככל יכולתם לטובת הצלחת נבחרות ישראל, ההתאחדות והכדורגל. מלאכה רבה לפניהם ואני מתחייב לסייע ככל שאדרש".

גם יו"ר הפורום המקצועי אלי אוחנה התייחס להרכב החדש: "עופר ואני השקענו שעות רבות בחשיבה על האנשים הנכונים והמחויבים למשימה ואין לי ספק כי כל אחד מחברי הפורום נחוש לעשות כל שביכולתו לטובת קידום ופיתוח הכדורגל הישראלי. כולנו נכונים לעבוד באינטנסיביות, ביעילות ובאופן אחראי כדי שהענף ייצא נשכר. יש בפורום הזה שילוב של שחקני עבר, מאמנים, חברי הנהלה ואנשי חינוך ומדע, ולטעמי זה יוצר תמהיל נכון ומבטיח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי