צ'יבוטה יחזור להרכב בני יהודה נגד נתניה, מורי צפוי לפתוח

מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה | אודי ציטיאט

החלוץ סיים לרצות עונש הרחקה בשל צהובים ויהיה ב-11 של אבוקסיס, שיחזור בעצמו לאחר שבועיים ביציע. יונתן כהן יהיה זה שירד לספסל במקומו. דן מורי יהיה כשיר. הויבך חוזר להרכב האורחים

(גודל טקסט)

בני יהודה, שנהנית מאוד ממשחקי הפלייאוף עד כה ונמצאת במומנטום חיובי, תארח מחר (שבת 18:30, שידור ישיר בספורט3) את מכבי נתניה ותנסה להתקרב עוד יותר לעבר המקום החמישי.

המאמן יוסי אבוקסיס ישוב אל הקווים, לאחר שבשני המשחקים האחרונים ישב ביציע בשל עונש ההרחקה שספג בבית הדין. על פי האימון המסכם צפוי אבוקסיס לבצע שינוי אחד לעומת ההרכב שפתח בתיקו בטדי, כשמאוויס צ'יבוטה שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים יפתח על חשבונו של יונתן כהן. הבלם דן מורי סוחב פציעה קלה אך אמור לפתוח. אם בסופו של דבר הוא לא יהיה כשיר, יפתח איציק עזוז כבלם במקומו.

לקראת חגיגות ה-70 למדינת ישראל, החליטה הנהלת המועדון לאפשר כניסה חופשית לאנשי הביטחון (חיילים ושוטרים). הכניסה תתאפשר במדים ובהצגת תעודה בלבד.

אבוקסיס. החזרה לקווים תעשה שינוי? (דני מרון)
אבוקסיס. החזרה לקווים תעשה שינוי? (דני מרון)

הויבך ישוב להרכב נתניה
לאחר תוצאת התיקו מול הפועל חיפה וכשהיא מרוחקת מרחק של שש נקודות ממכבי תל אביב ושבע מהפועל חיפה, מכבי נתניה תצא מחר לאצטדיון המושבה למשחק מול בני יהודה, שיהיה אולי הסיכוי האחרון שלה להילחם על המקום הרביעי המוביל לאירופה.

מבחינת ההרכב, טים הויבך צפוי לחזור להרכב לראשונה מזה זמן רב, במקומו של קובי מור או חגי גולדנברג, שאחד מהם יפתח בצד שמאל של ההגנה. בהתקפה, דידייה קוגבנייה, שנכנס כמחליף מול הפועל חיפה וכבש צפוי לפתוח בקישור וללרמזי ספורי עדיפות בחוד. גם יונס מלדה בתמונת ההרכב, אך נראה שיתחיל על הספסל.

בינתיים, בשל השינוי בהושבת האוהדים בעונה הבאה ומעברם מהיציע המערבי למזרחי, בהנהלת הקבוצה ערכו הבוקר סיור בנוכחות אנשי משרד הכרטיסים "לאן" בו הוסבר לאוהדים הפורמט החדש של ההושבה.

הבוקר ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ': "בני יהודה היא אחת הקבוצות המסוכנות בפלייאוף, תביאו לי את הפועל באר שבע ואת בית"ר ירושלים ואל תביאו לי אותם", אמר דראפיץ' על היריבה. "אין קבוצה בולטת חוץ מב"ש, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. אנחנו חיים את החלום, נמצאים במקום שהאוויר הוא דליל, רק שלא נתמסטל מזה. אני מקווה שזה לא יזיק לשחקנים שלנו. להגיע לאן שהגענו ולהחזיק את הקבוצה במתח זה לא קל".


טים הויבך. חוזר אחרי היעדרות (עדי אבישי)

היכולת במחצית הראשונה מול הפועל חיפה: "גם מול מכבי ת"א ומול בית"ר לא היינו טובים במחצית הראשונה. הייתה מחצית לא טובה, אבל זה לא שהם שטפו ורצנו אחריהם. לא רציתי לומר את זה וזה לא תירוץ, אבל יש לנו הרבה פצועים. אני לא רוצה לתרץ, אבל זה ככה. אנחנו מושכים מפה ומשם. אנחנו צריכים להיות יותר טובים, בכל מקרה אנחנו עושים עונה מדהימה".

על אפקט הניצחון על מכבי ת"א וכמה השפיע על המשחק מול הפועל חיפה: "כשמדברים על מכבי נתניה באירופה כמועדון גדול היא צריכה להיות שם וזו המטרה של המועדון. מצד שני, בעונה הראשונה של המועדון בליגת העל, עצם זה שמדברים על מכבי נתניה באירופה זה משהו מטורף. בתחילת העונה דיברו עלינו שאנחנו מועמדים לרדת ליגה ולא ידענו לקראת מה אנחנו הולכים. אנחנו כבר נמצאים במקום שכיף לנו בו ואנחנו מודים על הפרגונים. אנחנו חיים את החלום, רוצים לבוא לבני יהודה עם מוטיבציה וזה מה שאגיד לשחקנים. אחרי זה יש לך את ב"ש ובית"ר בבית שזה מגרש מלא ואתה קובע מי האלופה. זה פנטסטי כל מה שקורה לנו".

על היריבה: "אחרי המשחק הקודם מול בני יהודה דיברתי עם יוסי והוא אמר לי שעקצתי אותו. במשחק הראשון פה בנתניה הוא אמר שהם עקצו אותנו. קשה לשחק נגדם והם קבוצה שסוגרת טוב. הם יוצאים למתפרצות ומסוכנים ומהירים, אז אנחנו צריכים להיות מוכנים לזה. המשחקים בינינו הם מעניינים עם הרבה מצבים והבקעות. נראה מה ייצא הפעם".

הרכבים משוערים
בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי (איציק עזוז), אעיד חבשי, בן תורג'מן, סתו פיניש, יובל אשכנזי, רועי גורדנה, מאוויס צ'יבוטה, מתן חוזז, נריוס ואלסקיס 

מכבי נתניה: דני עמוס,ויקי כחלון,דודי תירם,טים הויבך,חגי גולדנברג(קובי מור),ניקו אולסק,דן גלזר,אביב אברהם,דיא סבע,ערן לוי ורמזי ספורי (דידייה קוגבנייה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי