שרן ייני לא כשיר לבית"ר ירושלים, גם אבי ריקן ייעדר

שרן ייני
שרן ייני | אודי ציטיאט

מכבי תל אביב תעלה לטדי ללא הקפטן הפצוע שנפגע פעם נוספת, הקשר יחמיץ את המפגש מול האקסית בגלל צהובים. שוינפלד ואצילי עשויים לקבל דקות

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה היום (שבת) אימון נוסף לקראת משחק החוץ הקשה בטדי ביום שני מול בית"ר ירושלים. ג'ורדי קרויף לא תרגל את ההרכב המשוער והוא צפוי לעשות זאת רק מחר באימון המסכם שיתחיל לאחר מסיבת העיתונאים השבועית.

שרן ייני עדיין לא שב לאימונים והוא לא יעמוד לרשותו של קרויף. הקפטן, שנפצע לפני כחודשיים בניצחון 0:1 על הפעול באר שבע, סובל מפגיעה מתחת לברכו שהקרינה על עצב ברגל. ייני שב להתאמן לפני כעשרה ימים ונראה היה שהצוות המקצועי יוכל להשתמש בו, אלא שאז הוא נפגע באותו מקום פעם נוספת וחזרתו נדחתה.

מאז נפצע הקפטן הצהובים מתקשים לנצח ותקועים במקום הרביעי בטבלה במרחק של 11 נקודות מהמוליכה והאלופה הפועל באר שבע. מהמשחק מול בית"ר ירושלים ייעדרו גם אבי ריקן המוצהב וברק יצחקי המורחק שלא יהיה בסגל בארבעת המשחקים הקרובים.

עומר אצילי ששב מפציעה כשיר והוא אמור לקבל דקות משחק. גם ארון שוינפלד, שאיבד את מקומו ברוטציה לאחרונה, צפוי להשתלב. מחר יחליט קרויף האם להמשיך בהרכב עם בלקמן שהפך לאחד השחקנים הקבועים ביותר ב-11 שלו או שהחלוץ יקבל מנוחה ויתחיל את המשחק על הספסל.


אצילי חוגג עם דור פרץ. אולי הפעם הקשר המוכשר ישחק? (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי