צפו בתקציר: 1:3 גדול למכבי נתניה בחוץ מול בני יהודה

ערן לוי ודן גלזר
ערן לוי ודן גלזר | דני מרון

הקפטן הצהוב כבש פעמיים (13 פנדל ו-68 בפצצה לחיבורים) ומחק שער מהיר של מתן חוזז (2). ניקו אולסק המחליף השלים עם ביצוע נפלא (85) והקבוצה של דראפיץ' כבר עם 51 שערי ליגה. הפער ממכבי ת"א: רק שלוש נקודות

(גודל טקסט)

מכבי נתניה חצתה הערב (שבת) את רף 50 השערים בליגת העל (רק בית"ר ירושלים מקדימה אותה) והורידה באופן זמני את הפער ממכבי תל אביב הרביעית לשלוש נקודות בלבד אחרי 1:3 גדול בחוץ מול בני יהודה. הכתומים לא נפלו מהצהובים ואף היו טובים יותר בחצי הראשון, אך ערן לוי (צמד) מחק שער יתרון מוקדם של מתן חוזז (2) וניקו אולסק המחליף קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-85 עם מבצע אישי מרהיב.


המשחק נפתח בקצב מסחרר לעיני 2,700 צופים במושבה. רועי גורדנה מצא בכדור ארוך את מתן חוזז המצוין שהשתלט בצורה נפלאה, עקף את חגי גולדנברג בקלות וסובב בצורה מושלמת לפינה הרחוקה של דני עמוס. נתניה החלה לתקוף, חשפה את החלק האחורי ורק בנס לא ספגה את השני מהכתומים. בדקה ה-13 עאיד חבשי נגע ברחבה בידו וערן לוי שלח את הפנדל לרשת. 1:1 קצבי, מהנה ועמוס בהזדמנויות בתום 45 דקות.



במחצית השנייה הקצב המהיר מעט נרגע. בדקה ה-68 ערן לוי עצר כדור ברגל ימין, הניף את שמאל ושחרר פצצה לרשת הגבוהה מ-30 מטר. זובאס יכול היה לעשות יותר, אך הגיב באיחור ונתניה הצליחה להפוך את התוצאה. בדקה ה-85, כשבני יהודה הימרה על התקפה והפקירה לחלוטין את החלק האחורי, זובאס מסר כדור לא טוב שהגיע לניקו אולסק המחליף. הקשר עבר את חבשי בסיבוב מרשים וגלגל לרשת החשופה. 1:3 גדול למכבי נתניה.


יוסי אבוקסיס, שסיים לרצות עונש הרחקה של שני משחקים ועמד הערב על הקווים, רחוק כבר שמונה נקודות ממכבי נתניה החמישית ולקבוצתו לא נותר על כמעט על משחק עד לסיום העונה. בשבוע הבא הכתומים ייצאו למשחק בנתניה מול מכבי תל אביב. נתניה, מנגד, התבססה במקום החמישי והיא בהחלט יכולה לחלום על המקום שמוביל בסיום העונה לאירופה ובו כאמור ניצבת מכבי תל אביב עם שלוש נקודות יותר ומשחק חסר. במחזור הבא היהלומים יארחו את המוליכה הפועל באר שבע.



דור העתיד של אוהדי בני יהודה (דני מרון)


מהלך המשחק


דקה 2, 0:1 לבני יהודה: גורדנה הכניס לחוזז כדור עומק מצוין והמושאל ממכבי תל אביב השתלט בצורה יוצאת מן הכלל, השאיר את המגן מאחור, פרץ לרחבה וסיים בצורה אלגנטית. 0:1 מהיר ומרשים לכתומים.



שב לספסל. יוסי אבוקסיס (דני מרון)


דקה 9: דיא סבע העביר רוחב לספורי שבעט היטב, אך זובאס היה במקום והדף עם קצות האצבעות לעמוד. הצלה אדירה של השוער הכתום.


דקה 13, מכבי נתניה השוותה ל-1:1: חבשי נגע בכדור בידו בתוך הרחבה והשופט סימן לעונשין מ-11 מטר. ערן לוי שלח את זובאס לפינה השמאלית ובעט ימינה, 1:1 במושבה.


דקה 15, כמעט 1:2 לבני יהודה: שוב מתן חוזז הפעלתן. הקשר המוכשר מצא את ואלסקיס בנגיעה אחת, החלוץ החמיץ מקרוב ברשלנות לבד מול דני עמוס.



פתיחה מסחררת. גורדנה מנסה להשיג את הויבך (דני מרון)


דקה 20: צ'יבוטה מצא את עצמו לבדו מול עמוס, אלא שאז ויקי כחלון הגיע מאחור ומנע מהחלוץ את הבעיטה ברגע האחרון.



הציל שער. ויקי כחלון (דני מרון)

דייק מהנקודה הלבנה ורץ לחגוג. ערן לוי עם דן גלזר (דני מרון)


דקה 26: ערן לוי הכניס לספורי כדור עומק מצוין בנגיעה אחת. החלוץ שהגיע מאשקלון בעט ברגלו השמאלית כדור שחלף חצי מטר מהקורה של זובאס.


דקה 30: מתן חוזז, כבר אמרנו? הקשר סובב כדור מדויק שנעצר ברגע האחרון על ידי דני עמוס.


דקה 31, החמצת ענק לחוזז: דני עמוס לא הצליח לקלוט כדור פשוט, חוזז הגיע ראשון ובעט משישה מטרים ברגלו החלשה גבוה מעל השער.



חם במושבה (דני מרון)


דקה 38: דיא סבע פרץ היטב מימן לאמצע ובעט ברגל שמאל מעל המשקוף.


דקה 40: חוזז מצא את קנדיל עם העקב. המגן הוריד ליובל אשכנזי שבעט מ-18 מטר חלש ונעצר אצל דני עמוס.



נעצר ברגע האחרון. צ'יבוטה (דני מרון)

נאלץ לעבוד קשה. דני עמוס (דני מרון)


דקה 51: חוזז בעט מחוץ לרחבה, דני עמוס קלט.


דקה 60: ערן לוי מצא את ספורי בכדור עומק נפלא, החלוץ בעט מהאוויר החוצה.


דקה 68, 1:2 למכבי נתניה: ערן לוי עצר את הכדור ברגל ימין ובעט בשמאל כדור אדיר לחיבורים של זובאס מ-30 מטר. השוער הליטאי יכול היה לעשות יותר. 



השלים צמד. ערן לוי (דני מרון)


דקה 75: ערן לוי בעט מ-17 מטרים כדור שחמק ליד הקורה של זובאס.


דקה 82: טים הויבך הוציא נתניה למתפרצת המהירה. הבלם מצא את דיא סבע שבעט חלש לידיו של זובאס.


דקה 84: בני יהודה הפקירה את החלק האחורי וערן לוי מצא את עצמו בעמדה מצוינת אך בעט חזק ומעל המשקוף.



לוי מול חוזז (דני מרון)


דקה 85, 1:3 למכבי נתניה: זובאס מסר היישר לרגליו של אולסק המחליף שעבר בקלילות את חבשי וגלגל את הכדור לרשת החשופה.



יום רע במשרד. זובאס (דני מרון)

אולסק חוגג עם חבריו לקבוצה (דני מרון)

גיבור המשחק מודה לאוהדים (דני מרון)

הרכבים

בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, איציק עזוז, עאיד חבשי, בן תורג'מן, רועי גורדנה, סתיו פיניש, יובל אשכנזי, מאוויס צ'יבוטה (יונתן כהן, 63), מתן חוזז, נריוס ולאסקיס (אלמוג בוזגלו, 65).


מכבי נתניה:
דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, דודי תירם, חגי גולדנברג, דידייה קוגבניה, דן גלזר, אביב אברהם (ניקו אולסק, 46), דיא סבע, ערן לוי, רמזי ספורי (יונס מלדה, 72). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי