צפו בתקציר מכבי חיפה ניצחה 1:2 דרמטי את הפועל אשקלון

חיפה חוגגת הישארות בליגה
חיפה חוגגת הישארות בליגה | ערן לוף

7,314 צופים בלבד טרחו להגיע לסמי עופר, קאיו עלה מהספסל וכבש שער ראשון העונה כדי להכניע את המדורגת הלפני אחרונה בדקה ה-86 וכנראה להבטיח את ההישארות. קהת הרשית ראשון, מנגה בשער נפלא איזן זמנית

(גודל טקסט)

אחרי עונה מורטת עצבים עם יכולת חלשה ומאכזבת, מכבי חיפה זכתה הערב (שבת) בניצחון ביתי 1:2 על הפועל אשקלון והבטיחה לעצמה עוד עונה בליגת העל. אשקלון שכבר ראתה עצמה חוזרת הביתה עם נקודה יקרה, נכנעה לשער של קאיו בדקה ה-86. זה היה שערו הראשון העונה של הברזילאי, בעקבותיו אשקלון בצרות בשל פער ארבע נקודות ממ.ס אשדוד שמעל לקו האדום.

מכבי חיפה אמנם עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-25 משער של רועי קהת, אך דויד מנגה השווה בשער ענק בדקה ה-37 והלחיץ את הירוקים שהציגו יכולת פושרת למדי, אבל הפעם הם היו אלו שנהנו מיכולת חלשה של שוער אשקלון דלה איינוגבה, שגם את היום הזה לא ירצה לזכור, לאחר שבשני השערים יש לו חלק מכובד. בסופו של יום, יעקב שחק ופרד רוטן נשמו לרווחה. אוהדי הקבוצה הירוקה הצביעו היום ברגליהם והקבוצה רשמה שיא שלישי של צופים במשחקיה בסמי עופר – 7,314 בלבד, ועוד במשחק בו לובשי מדים זכו לכניסה חינם.

בלם הירוקים רמי גרשון הציג יכולת חלשה ביותר והוחלף במחצית זה המחזור השני ברציפות. מאמנו ההולנדי העניש אותו על חלקו בשער שספגו הירוקים באשמתו הישירה. במהלך המשחק ביקש רוטן להכניס את עומר דמארי שישב על ספסל המחליפים, דמארי הבהיר למאמנו כי הוא נפגע בחימום ואינו כשיר לשחק. המאמן שהופתע מכך, הורה לו לחזור לספסל.


איינוגבה. מנע שער בפתיחה, אבל זה לא הספיק (ערן לוף)

הרכבים
מכבי חיפה: אוהד לויטה, רז מאיר, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון (אטיין ריינן, 46), ארנסט מאבוקה, גל אלברמן, גאורגי קוסטדינוב, שלומי אזולאי (קאיו, 73), רועי קהת (אופיר מזרחי, 82), סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה.

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אייל משומר, ברניסלב יובאנוביץ', אבי מלכה, שי חדד, משה לוגסי, מילאן סמיליאניץ', טל איילה (ולדימיר דבאלישווילי, 65), סער בנבנישתי (עוז ראלי, 80), דיויד מנגה, דובב גבאי (ישראל זגורי, 46).


רוטן ודגו על הקווים. מתח בשני הצדדים (ערן לוף)

מהלך המשחק
דקה 6: הזדמנות נהדרת למכבי חיפה, רוקאביצה קיבל את הכדור מקהת ברחבה ובעט מהאוויר, איינוגבה היה במקום והדף לקרן.

דקה 18: הזדמנות לאשקלון כשמשה לוגסי בעט מקצה רחבת ה-16, הכדור עבר מעל המשקוף בדרכו החוצה.

דקה 25, 0:1 למכבי חיפה: פעולה נהדרת של סלליך ברחבה, הכדור הגיע אל קהת שבעט לקורה והמשיך את הכדור החוזר פנימה.


קהת וחבריו חוגגים את היתרון (ערן לוף)

דקה 37, הפועל אשקלון השוותה ל-1:1: רמי גרשון טעה פעמיים כשאיבד את הכדור ברשלנות. מנגה עבר בקלילות את קהת ושלח פצצה אדירה לחיבורים של אוהד לויטה עם שערו הראשון העונה.


מנגה בא לחגוג עם דגו את שערו הראשון העונה (ערן לוף)

דקה 46: רמי גרשון שהציג יכולת חלשה במיוחד בחצי הראשון, הוחלף. אטיין ריינן ההולנדי עלה במקומו.


רמי גרשון. יכולת חלשה מאוד, בגינה הוחלף בהפסקה זה השבוע השני ברציפות (ערן לוף)

דקה 50: שיא שלילי של צופים במשחק בית של מכבי חיפה העונה בסמי עופר. רק 7,314 הטריחו את עצמם והגיעו לצפות בקרב התחתית של הירוקים.

דקה 64: קוסטדינוב בעט חזק מחוץ לרחבה, הכדור חלף ליד הקורה של איינוגבה.


ריינן. עזר לירוקים להבטיח עוד עונה בליגת העל (ערן לוף)

דקה 79: בנבנישתי ניסה כוחו בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה, לויטה היה במקום.

דקה 86, 1:2 למכבי חיפה: אלברמן מסר אל רוקאביצה שנכנס לרחבה ובעט, איינוגבה הדף, קאיו עט על הכדור החוזר ובעט חזק פנימה. שערו הראשון העונה של הברזילאי.


לויטה וחבריו חוגגים אחרי הניצחון על אשקלון (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי