מכבי חיפה הודיעה: אטיין ריינן ימשיך גם בעונה הבאה

מו אלאך עם אטיין ריינן
מו אלאך עם אטיין ריינן | מכבי חיפה, אתר רשמי

כפי שפורסם בספורט1, הירוקים מימשו את האופציה על ההולנדי: "מאושר להמשיך להיות חלק מהמועדון". רוטן יתנצל בפני דמארי ויבקש הבהרות אחרי ה-1:2 על אשקלון, השחקן לא מעוניין להמשיך. לביא לא בתוכניות

(גודל טקסט)

כפי שפורסם בספורט1 בחודש שעבר, מכבי חיפה הודיעה היום (ראשון) באופן רשמי שהבלם ההולנדי אטיין ריינן ימשיך גם בעונה הבאה.

"הייתי מאושר לקבל את ההודעה שאני ממשיך פה", אמר השחקן לאתר הרשמי. "מאוד רציתי להישאר, דווקא בתקופה קשה התחברתי למועדון הזה מאוד. לאנשים פה, לאוהדים. המשפחה שלי מאוד אוהבת את ישראל ומאוד רצתה להישאר. אני מודה למכבי חיפה שהחליטו להשאיר אותי. יש פה פוטנציאל אדיר. העונה הזאת הייתה עונה מאוכזבת. ואני מאוד רוצה להיות בקבוצה שתחזיר את מכבי חיפה למקום בו היא צריכה להיות".

המנהל הטכני, מו אלאך, אמר: "מאז הגעתו לישראל, אטיין התאקלם בצורה טובה מאוד ומהירה בחדר ההלבשה ובמדינה. באימונים ובדקות שקיבל במשחקים, הוא הראה יכולות ואיכויות. היכולת והאישיות שלו כאדם, מרכיבים את סוג השחקנים שאנחנו מחפשים למועדון".

ריינן עם אלאך (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
ריינן עם אלאך (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

שביעות רצון במועדון לאחר ה-1:2 על הפועל אשקלון שקירב משמעותית את הקבוצה להישארות בליגת העל. במועדון היה חשש לפני ובמהלך המשחק אך שער הניצחון של קאיו שחרר הרבה אוויר בעיקר בכל מה שקשור למצבה של הקבוצה בטבלה. "אסור לנו להוריד את הרגל מהגז עד שזה לא נגמר תאורטית אבל עשינו צעד משמעותי", אמרו במועדון לאחר המשחק.

למרות הניצחון הנושא שהעיב עליו היה העימות בין פרד רוטן לעומר דמארי. המאמן זעם על השחקן לאחר שרצה להכניסו למשחק, אבל דמארי התלונן על כאבים בשריר וטען כי אינו יכול להיכנס למשחק. המאמן סינן מילים קשות כלפי החלוץ ואף בעט כדור בזעם לעבר הספסל. ראוי לציין כי כבר ביום שישי כיממה לפני המשחק סיפר דמארי על רגישות בשריר וזאת הייתה אחת הסיבות כי למרות שתורגל בהרכב הראשון במהלך כל השבוע, לבסוף לא פתח.

במכבי חיפה לא אהבו את הבעיטה של רוטן כלפי הספסל אבל הבהירו: "זה לא היה צעד נכון אבל מצד שני זה מראה שמדובר במאמן אכפתי שדואג בכל ליבו למצב של הקבוצה. כל אלה שחושבים שהוא מחפש לו מקום אחר טועים, רוטן מרוכז במכבי חיפה ורוצה בהצלחתה". עוד נודע הבוקר כי המאמן מתכוון לזמן את החלוץ לשיחה בארבע עיניים בה הוא מתכוון להתנצל על התקרית מבחינתו אך יבקש הבהרות לגבי הפציעה של החלוץ שגרמה לו לרדת מהחימום.

המאמן עצמו אמר לאחר המשחק: "בבוקר המשחק הבנתי שעומר יכול לשחק ואז קרה משהו. מבחינתי אם הוא על הספסל אז הוא כשיר. הייתי מאוכזב מעצמי ששמתי אותו על הספסל כי אם הייתי יודע שהוא לא כשיר, לא הייתי מלביש אותו. ברוב השנים אשתי אומרת שאני ג'נטלמן ובמקרה הזה לא הייתי ג'נטלמן". במועדון הירוק הבהירו כי טרם התקבלה החלטה לגבי עתידו של השחקן שמצדו לא מעוניין להמשיך.

פרד רוטן. לא התנהג כג'נטלמן (ערן לוף)
פרד רוטן. לא התנהג כג'נטלמן (ערן לוף)

חזרה לכר הדשא. הבלם רמי גרשון הוחלף שבוע שני ברציפות כאשר שגה בהרחקת הכדור ורוטן החליפו במחצית באטיין ריינן. במועדון הסבירו כי המאמן חשש מהלחץ של הקהל כלפי הבלם שאף ספג שריקות בוז ולכן החליט להוציא אותו. מאידך שחקן אחר שקיבל הזדמנות מחודשת הוא קאיו שאף כבש את שער הניצחון. לפני מספר שבועות החליטו במועדון לא לתת הזדמנויות לקאיו ולחלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס אבל הברזילאי הרשים את הצוות המקצועי באימונים האחרונים ולכן הוחלט להחזירו לרוטציה. "הוא כבש שער ניצחון וזה חשוב. הרגשתי שהוא יותר ממוקד בחודש האחרון וגם יותר שמח ולכן נתתי לו הזדמנות", סיפר רוטן. קלאוס כמו גם המגן עומרי בן הרוש והקשר נטע לביא מצאו את עצמם שבוע שני ברציפות ביציע ונראה כי הם לא נמצאים בתוכניות של הצוות המקצועי.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי