בכר: מה שקרה פה היה פשוט מטורף, הקהל גרם לנו להאמין

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

האלופה פיגרה 2:0, אך השוותה ל-2:2 מול הפועל חיפה בדקה ה-94 ורשמה משחק 51 ברציפות ללא הפסד בטרנר. המאמן: "עבר לי בראשון שנפסיד". בן בסט: "לא הרגשתי עוצמות". איינבינדר: "זה גול שלי". קלינגר: "אני כועס"

(גודל טקסט)
אי אפשר לנצח את הפועל באר שבע באצטדיון טרנר ואת ההוכחה לכך קיבלנו הערב (ראשון) כשהאלופה נקלעה לפיגור כפול מול הפועל חיפה, אך השוותה ל-2:2 בדקה ה-94 משער עצמי דרמטי של עדן בן בסט שהרעיד את האצטדיון. אלון תורג'מן כבש ראשון (29), בן בסט הכפיל מהנקודה הלבנה (50) וג'ון אוגו צימק (79).


קבוצתו של ניר קלינגר היא השלישית בלבד שכובשת יותר משער אחד במבצר של האלופה. קדמו לה: בני סכנין (מארס 2016, 2:2) ומכבי פתח תקווה (אוקטובר 2015, 5:2). המאזן של האלופה עד כה בטרנר הוא 40 ניצחונות-11 תוצאות תיקו ב-51 משחקי ליגה מאז נחנך האצטדיון בסטמפבר 2015 מול מכבי חיפה.


ברק בכר לא הצליח להישאר אדיש: "זה מטורף מה שקרה, בטח בשניות הסיום. אני חייב לפרגן לקהל ולאצטדיון הזה. הם הרימו אותנו בדקות לא טובות וגרמו לנו להאמין נגד כל הסיכויים. הפועל חיפה הייתה יכולה לכבוש עוד כמה שערים. הרבה בזכות הקהל הצלחנו לחזור, אבל גם השחקנים נתנו מעצמם והאמינו. לא ניצחנו, אבל התיקו הזה הוא סוג של ניצחון בגלל העוצמות שיש כאן. לא ניצחנו, אבל לחזור מ-2:0 ולא להפסיד? יש לזה אלמנט פסיכולוגי מאוד חשוב".



תיקו שכולו ניצחון. שחקני באר שבע חוגגים (דני מרון)


בכר המשיך: "עבר לי בראש שזה יהיה ההפסד הראשון שלנו כאן, אבל כבר אז חשבתי איך אפשר לחזור. השער הראשון הטריף אותנו ובסופו של דבר הגענו להרבה מצבים. היו לנו קורות והחמצות ואני שמח שזה הסתיים בצורה מתוקה. ברור שאמרו שלקחנו אליפות מוקדם מידי, אבל צריך להבין שיש עוד שישה משחקים. ידענו שזה לא נגמר, עשינו הכנה טובה, אבל הפועל חיפה הובילה בצדק כי יש לה כלים קטלניים והיא קבוצה מצוינת. היינו נרפים בחצי הראשון ונתנו להם להיות מסוכנים. אני מקווה שנלמד מהמשחק הזה בהמשך. אין משחק קל ואסור לחגוג מוקדם מידי. אין לנו שליטה על מה שקורה מסביב ואסור לתת לזה לחלחל".


היריבה: "לא ניצחנו את הפועל חיפה בשלושה משחקים העונה. לא סתם הם במקום השלישי ובגמר הגביע. היינו יכולים להפסיד ואנחנו צריכים להיות מרוצים. זו קבוצה מאומנת, חזקה ומסוכנת. עכשיו יש לנו משחק קשה מול קבוצה מצוינת כמו מכבי נתניה שנמצאת בפורמה טובה. נתכונן כמו שצריך. היה פה היום טירוף, האוהדים נתנו לנו להאמין והרבה בזכותם לא הפסדנו".



"עבר לי בראש שאנחנו בדרך להפסד ראשון" (דני מרון)


ניר קלינגר המאוכזב הסביר: "אכזבה אחת גדולה, מה יש להגיד? אני מאוד כועס. היינו חייבים להכריע את המשחק הרבה יותר מוקדם. הייתה שגיאה בסיום, אבל היינו צריכים לעשות 3 ו-4 הרבה לפני זה. חבל שזה לא קרה, אני מאוד מתוסכל. קשה לי עם זה אם לומר את האמת. אין לי מילים חכמות לומר עכשיו. אני לא חושב שקבוצה הביכה את הפועל באר שבע כאן כמו שהפועל חיפה עשתה היום. החילופים הביאו לנו מהירות בתקופה וידעתי שנגיע למצבים בכל התקפת מעבר. היו לנו הזדמנויות מושלמות ולא הצלחנו לעשות את זה".


קלינר הוסיף: "חבל לי מאוד. לצערי אנחנו נחכה להזדמנות הבאה. לא הרגשתי שזה הולך להתפספס, הכנסתי חלוץ במקום קשר כי רציתי להבקיע את השלישי. ראינו שביטון מפקיר ועולה למעלה. אין מגן שמאלי בבאר שבע, פעלנו בהתאם ולצערי עידן גולן החמיץ. הוא שחקן חסר ניסיון ואולי הוא נבהל מהמעמד. הוא עוד יבקיע שערים בעתיד. לא היינו מספיק חדים בפעולה האחרונה והתסכול הוא גדול. זה הספורט, אין מה לעשות".


על עדן בן בסט שכבש את השער העצמי: "זה פגע בו, זה קורה וזה לא העניין. לא היה חיפוי בקרן. קרן אחרונה, שוער עולה, אין סרט שהכדור הולך לפינה הרחוקה, תמיד לקצרה. ארבעה שחקנים היו צריכים לעמוד שם ואלו דברים שאנחנו יודעים אותם ועובדים עליהם ביום יום. יכול להיות שזה בגלל שכל כך רצינו לנצח. זה לא מה שגמר לנו את המשחק. מה שגמר אותו זה אך ורק ההחמצות במצב של 1:2 לנו וזה סיפור המשחק מבחינתי. היה שידור מרתק, זה מעניין והצופים בטח נהנו, אבל אני מתוסכל. היינו יכולים לחזור היום למאבק האליפות כי יש לנו קבוצה מופלאה. עדן, למשל, אין סרט שאני מוציא אותו. הוא רץ בלי סוף ולא מוציאים שחקן כזה בשום מצב".



רצה לחזור למאבק האליפות. ניר קלינגר (דני מרון)


עדן בן בסט,
הגיבור הטרגיהסביר מה קרה בהתקפה האחרונה: "הגיע כדור ישר לראש שלי ולרוע מזלנו זה נכנס. אי אפשר לקחת את מה שעשינו פה. ברור שאני מאוכב, אבל נתנו הצגה של לחימה ושל כדורגל. היינו צריכים לעשות 1:3 ואז לא היינו מגיעים לסיטואציה הזו. כנראה שזאת העונה של הפועל באר שבע. לא הרגשתי עייף בשום שלב, נתתי את כל מה שיש לי. אני בטוח שהנתונים שלי בין הגבוהים על המגרש. לא פשוט להוביל כאן 0:2 ועשינו את זה יפה מאוד. בדקות האחרונות איבדנו את המשמעת וחבל לי על זה, אבל זה הכדורגל. היום זה היה לרעתנו, אך אסור לשכוח שכבשנו גם הרבה גולים העונה בדקות האחרונות".


על טרנר: "זה אצטדיון יוצא מן הכלל והקהל כאן דוחף, אבל לא הרגשנו שום עוצמות והיינו עדיפים בכל הפרמטרים. בסופו של דבר התפזרנו בדקות האחרונות והיינו צריכים להבקיע את השלישי עוד הרבה לפני זה. אף אחד לא יצליח לקחת מאיתנו את הלחימה ואת המשחק המצוין שנתנו כאן. הרגשתי באסה אחרי השער העצמי כי היינו נגיעה מלעשות היסטוריה. אני חושב שלא הייתה עבירה לפני הקרן, אבל זה חלק מהמשחק. באסה, מאכזב, הגיע לנו ולקהל הזה לעשות היסטוריה. האמנו וחבל לי שבעטנו בדלי".



"תתקנו, זה שער שלי!" (דני מרון)


דן איינבינדר, שרץ לחגוג בטירוף אחרי השער ובסופו של דבר גילה שהגול נרשם על שמו של עדן בן בסט, סיפר: "התאכזבתי שזה נרשם בסופו של דבר כשער עצמי. דפקתי ספרינט שלא עשיתי כל המשחק. וברצינות, אני מוכן לוותר על הגולים הנוספים שלי העונה בשביל שנעמוד במטרה שלנו ונזכה באליפות. גם אנחנו וגם הקהל האמנו עד הרגע האחרון. אני שמח שהייתה עוד קרן אחת ושעשינו את זה. בדרך כלל אומרים לי להישאר מאחור במצבים נייחים, אולי עכשיו זה ישתנה".


הקשר החמיא לאוהדים: "הקהל היה כאן בטירוף ועם מלא אנרגיות. לא שיחקנו טוב במרבית שלבי המשחק, אבל יש כאן עוצמות מטורפות. אנחנו עולים לכל המשחקים, רואים את האצטדיון הזה שתמיד מלא ואנחנו רוצים לתת להם הרגשה טובה. שיאים נועדו להישבר ונצטרך לקחת את זה בחשבון בעתיד. אני מאושר שהקהל יצא הביתה שמח. הקהל גרם לנו להאמין עד השנייה האחרונה שזה אפשרי. צריך לתת קרדיט להפועל חיפה ששיחקה טוב והייתה יותר טובה מאיתנו. יצאנו עם נקודה אחת אבל גדולה מאוד. גם היום באנו מוכנים ובמחזור הבא יש  לנו משחק קשה מאוד מול קבוצה נהדרת. יהיה לא פחות קשה מהיום. יש לנתניה צמד מאמנים שאני מאוד מאוד אוהב.לסיום אם אפשר לתקן, השער הזה הוא שלי".



חוסר מזל. עדן בן בסט (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי