בית"ר ירושלים הודיעה: מחירי המנויים יעלו ל-950 שקלים

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | ערן לוף

הצהובים-שחורים מתקשים להתמודד עם העליות החריגות של שיטור, אבטחה ואחזקה ולכן העלו את המחירים ב-200-300 שקל. כל מי שיחדש מנוי יקבל כרטיס חינם לגמר גביע המדינה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שני) כי מחירי המנויים בעונה הבאה יעלו מ-650-750 שקל ל-950 שקל בעקבות עלויות חריגות של שיטור, אבטחה ואחזקה בימי משחקים שלטענתה מעלות את הוצאות המועדון במיליוני שקלים בכל שנה.

בעקבות העלאת המחירים החליטו במועדון להעניק כרטיס חינם ליציע הצפוני בגמר גביע המדינה מול הפועל חיפה (9.5) לכל אוהד שיחדש את המנוי. אם בעל מנוי נוכחי יחליט לא לחדש תינתן לו האפשרות לרכוש כרטיס לגמר. מכירת הכרטיסים לגמר הגביע תחל הערב ותינתן עדיפות כאמור לבעלי מנויים קיימים. ביום ראשון תיפתח המכירה לכלל אוהדי הקבוצה.

כ-4,000 מנויים רכשו העונה אוהדי בית"ר ירושלים ומעניין לראות כיצד ישפיעו ההצלחה המקצועית מצד אחד וההעלאה המשמעותית מנגד על המכירה לעונה הבאה.

בתוך כך, אחרי ארבעה משחקים שהיה סגור, היציע המזרחי יפתח במשחק ב-21:00 מול מכבי תל אביב באצטדיון טדי, ובמועדון מעריכים כי רוב האצטדיון יהיה מלא במשחק החשוב. בצד המקצועי קיימת התלבטות בין אנטואן קונטה לדוד קלטינס בעמדת המגן הימני, אופיר קריאף צפוי לחזור ל-11 במרכז המגרש.

אוהדי בית
אוהדי בית"ר ירושלים. המחירים יעלו (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי