ניסנוב: נבנה קבוצה שתתמודד עם הגדולות של הכדורגל הישראלי

הפועל תל אביב חוגגת עלייה
הפועל תל אביב חוגגת עלייה | דני מרון

לאחר העלייה לליגת העל, בעלי הפועל ת"א מדבר על העתיד: "אם יבוא מישהו כמו שחר וגולדהאר ניתן לו את המועדון בשמחה", רפואה: "אין לנו מה לחגוג, שקבוצות אחרות יחגגו", מוליץ': "היום המאושר בחיי"

(גודל טקסט)

זה היה ידוע כבר תקופה ארוכה, אבל היום (שני) זה הפך לרשמי. הפועל תל אביב חזרה לליגת העל אחרי שהות של שנה אחת בלבד בליגה הלאומית בזכות 0:3 על מכבי אחי נצרת ואיבוד הנקודות של הפועל ראשון לציון במשחקה המקביל מול הפועל עפולה (2:0).

שחקני הקבוצה, אנשי הצוות המקצועי, חברי ההנהלה וילדי מחלקת הנוער חגגו עם האוהדים על כר הדשא דקות ארוכות כשהקפטן אביחי ידין מוביל את החגיגות. 

קובי רפואה אמר בסיום: "עמדנו במשימה שלנו. הפועל ת"א לא צריכה לחגוג יותר מדי, כי חזרנו למקום הטבעי שלנו. מי שתעלה אחרינו צריכה לחגוג. המועדון הגדול הזה צריך להיות בליגת העל. הכדורגל הישראלי זקוק להפועל. למרות הביקורות שהיו, עשינו את העבודה".

עתידו האישי: "אני שמח וגאה להיות מאמן של הפועל ת"א. כל מאמן רוצה להיות ברמות האלה. המועדון הזה מתנהל כמו באירופה, להרבה קבוצות בליגת העל אין תנאים כמו פה. אני רוצה להודות לצוות שהיה איתו. לא קל לעבוד איתי, הם סבלו אותי 24/7".

קובי רפואה. המשימה הושלמה (דני מרון)
קובי רפואה. המשימה הושלמה (דני מרון)

עתיד הקבוצה: "אני לא יודע איך הפועל ת"א תיראה בעונה הבאה, אבל אני יכול להבטיח שכל מי שילבש את החולצה הזו יהיה ראוי לה".

אחד הבעלים איציק ניסנוב נשמע נרגש: "מרגיש נפלא. היה לא קל, אבל עשינו את זה. הקבוצה הזו נבנתה כדי לעלות ליגה, נקודה. זו הייתה המטרה וכולי נרגש שעמדנו במטרה. אני בטוח שנחזור למקומנו הטבעי בצמרת הכדורגל הישראלי".

שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א חוגגים (דני מרון)

האחריות: "זו אחריות גדולה להיות הבעלים של הפועל ת"א. אני מקווה שאנחנו עושים את הדברים כמו שצריך ואני מקווה שנמשיך ככה. אני נרגש מהיום הזה. הליגה הזו היא מאוד קשה, במיוחד להפועל ת"א כשכל קבוצה באות מולנו כאילו זה גמר גביע המדינה. אני גאה בכולם על העונה הזו שעשינו".

העונה הבאה: "אני בטוח שאנחנו מסוגלים לבנות קבוצה שתתמודד עם הגדולות. אולי יש דיבורים בתקשורת. אין כוונה לצרף מישהו נוסף. התקציב שלנו יהיה אחד מ-4-5 הגדולים בליגת העל, בסביבות 30 מיליון שקל. אני מאמין שבבנייה נכונה נחזיר את הפועל לימים היפים. יש לנו בסיס שיכול להמשיך בעונה הבאה וכמובן שיהיו שינויים. מוליץ' ועגייב יהיו איתנו גם בליגת העל, אני לא יודע לגבי דור חוגי. אדי גוטליב לא יימכר בשום אופן לחו"ל. יש לו חוזה והוא יישאר אדום".

הירש וחוגי חוגגים (דני מרון)
הירש וחוגי חוגגים (דני מרון)

צירוף בעלים: "אם יבוא מישהו בסדר גודל של יעקב שחר ומיץ' גולדהאר שיכול לשים סכומים גבוהים ולהביא את הפועל למקומות אחרים מבחינה תקציבית נביא לו בשמחה. אם זה יהיה מישהו בסדר הגודל שלנו, אין סיבה שניתן לו".

רכש: "רועי זיקרי כבר חתום. יש שחקנים שאנחנו מעוניינים בהם ואני מאמין שנצליח להביא אותם. אבל גם ככה יש לנו סגל די טוב. הליגה הלאומית היא מאוד קשה. שכולם יזכרו, תהיה לנו קבוצה חזקה".

שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א חוגגים (דני מרון)

תחילת העונה: "לא נראינו טוב בהתחלה ולכן עשינו את השינויים והתחזקנו בינואר. קובי רפואה עשה עבודה נפלאה. בזכות זה אנחנו חוגגים עלייה עוד לפני סיום העונה".

סיכום העונה: "העונה הזו היא הצלחה גדולה מאוד. הייתה לנו מטרה להחזיר את הקבוצה לליגת העל ועמדנו בה. לא לקחנו בחשבון להישאר פה עוד שנה. מחכים כבר לחזור לבלומפילד אחרי השיפוץ. אני לא חושב שאנחנו צריכים לחגוג יותר מדי, שהקבוצה השנייה שתעלה תחגוג".


החובות מהעבר
: "יש לנו יועצים משפטיים שמטפלים בעניינים. הקהל של הפועל יכול להיות רגוע".

פייסל מוליץ'. היום המאושר בחייו (דני מרון)
פייסל מוליץ'. היום המאושר בחייו (דני מרון)

החלוץ פייסל מוליץ' הוסיף: "זה היום המאושר ביותר בחיי. אני שמח להיות חלק מזה, זה כבוד גדול. כשבאתי לכאן דיברתי עם המאמן ואמרנו שבאתי לכאן לעשות את הכי טוב שלי, לא רק בשביל לכבוש שערים. אני ממש מרגיש כבוד להיות חלק מזה ומודה לכולם. אני רוצה להיות כאן גם בליגת העל".

שחר הירש סיכם: "קשה לגרום לקובי רפואה לחייך, אבל היום הוא כבר חייך. הוא מאמן גברי. פתחנו טוב ויכולנו להבקיע יותר. בחודשיים האחרונים משהו השתחרר אצלנו. אני מאוד שמח מהעלייה ואני מקווה להמשיך פה. אשמח מאוד. היה קשה לארגן את החגיגות כי זה לא היה תלוי בנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי