שום רומז: אני פתוח להצעות לגבי הפועל כפר סבא

יצחק שום
יצחק שום | אודי ציטיאט

הבעלים של הקבוצה מהשרון פרסם מכתב לאוהדים ("מאוכזב בדיוק כמוכם"), פירט את הסיבות להתרסקות והציע שתי אפשרויות: לתמוך בו ובדרכו או למצוא אדם שיעשה את העבודה טוב ממנו

(גודל טקסט)

במסר שהעביר היום (חמישי) לאוהדי הפועל כפר סבא פרש הבעלים שתי אפשרויות לעתיד הקבוצה. האחת הירתמות לצדו על מנת לחלץ את הקבוצה המדרדרת מהשרון לליגה א' והשנייה לחפש בעלים אחר לקבוצה.

היורדת מליגת העל פתחה מצוין את הליגה הלאומית ובילתה את הסיבוב של העונה הסדירה בין המקום הראשון לשני, אולם מאז פיטורי המאמן מסאי דגו, שחרור החלוץ רועי זיקרי וכל הבלאגן סביב שני האירועים האלה צנחה לפלייאוף התחתון ועדיין לא הבטיחה את הישארותה לעונה נוספת. 

"אני יודע שאתם מאוכזבים מאוד מתוצאות הקבוצה, אני מאוכזב בדיוק כמוכם", כתב שום, "רכשתי בקיץ את המועדון היקר לליבי בכדי להצילו מפירוק. הערכתי אז שזו תהיה עונה קשה, אך פתיחת העונה החיובית גרמה לנו לחשוב שניתן לקצר את הדרך לליגת העל. נעניתי לכל בקשות המאמן והגדלתי באופן משמעותי את התקציב".


דגו. איתו כפר סבא היתה בדרך לליגת העל (אתר רשמי)

ההסבר על ההתרסקות: "להצלחת הקבוצה בתחילת העונה שותפים רבים וכעת הכישלון הוא יתום. האחריות מונחת על כתפיי ואני לוקח אותה על עצמי. שחקנים ומאמן אפשר להחליף. בעלים של קבוצת כדורגל קשה יותר. במהלך העונה עברו על הקבוצה דברים רבים. חלקם היוו חוסר מזל. שחקנים רבים בסגל השחקנים חוו פציעות, חלקן לתקופת זמן ארוכה. כדי להרחיב ולחזק את סגל השחקנים צירפתי שבעה שחקנים בחלון ההעברות בחודש ינואר. גם אז המזל לא היה לצדנו. חלק משחקני הרכש נפצע, בזמן שחלק אחר לא עמד לרשות המאמן".

לגבי עתיד הקבוצה: "עומדות בפני כולנו שתי אפשרויות. האחת, הירתמות למען תמיכה בקבוצה כדי לסיים היטב את העונה, לבנות בעונה הבאה שלד שחקנים טוב ולנסות לעלות לליגת העל. האפשרות השנייה היא לחפש אדם שייקח עליו את הקבוצה. אדם שחושב שהוא יכול לעשות את הדברים טוב ממני. אשמח לעזור לו בכל דבר ודבר. אני פתוח לשמוע כל אחד ואחת מכם".


שום וז'וטאוטאוס הכושל. "מאמנים ושחקנים אפשר להחליף בעלים לא" (אתר רשמי)

ולסיום כתב שום: "הפועל כפר סבא בליבי מאז ולעולם. נתתי חלק משמעותי מחיי כשחקן וכמאמן עבור המועדון. שימחתי אוהדים רבים וכיום, כואב את כאבכם. אני לא מתכוון לוותר, כפי שמעולם לא ויתרתי. גם אחרי שירדנו ליגה, החזרתי את כפר סבא לליגת העל. פעמיים כמאמן ושלוש פעמים כשחקן. אני מקווה לעשות הכל כדי להוביל את המועדון למקומו הראוי. אני מקווה ומצפה לימים יפים וטובים יותר יחד אתכם. הקבוצה זקוקה לתמיכתכם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי