צפו: שיר צדק חזר להתאמן. ברק בכר: שמח, יש לו ערך מוסף

שיר צדק. צילום: חיים זלקאי
שיר צדק. צילום: חיים זלקאי | אלבום פרטי

הבלם הופיע הבוקר לאימוני באר שבע ועורר התרגשות גדולה. המאמן על המשחק מול נתניה ביום ראשון (20:30, ספורט1): "אמרתי כבר אחרי המחזור הראשון שהם יהיו הפתעת העונה, אבל נבוא דרוכים"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע עדיין לא ניצחה העונה את מכבי נתניה, ושחקניה דרוכים לקראת המפגש השלישי העונה מולה (20:30, שידור ישיר בספורט1) ביוםראשון.  את הממד הדרמטי לאימון שהתקיים הבוקר סיפק הבלם שיר צדק (ראו בסרטון. צילום: חיים זלקאי) שחזר להתאמן לאחר שישה חודשי השעיה בגין שימוש בחומר אסור וברגעים אלה עושה מיני קאמבק על כר הדשא בטרנר.

צדק שינה מספר חולצה מ-5 ל-28 כנראה בגלל ענייני מזל. לפני שהתחיל להתנועע, עם ובלי כדור, השליך הבלם פקעת של שום על אחד הצלמים. צדק התקבל בשמחה על-ידי חבריו בחדר ההלבשה, ובהמשך חזר לעבודה סדירה פחות או יותר. האימון נסגר לקהל, ובמועדון נוטים לאפשר לאוהדים לקיים באחד האימונים בשבוע הבא מפגן תמיכה בקפטן.

קודם לכן התייחס המאמן ברק בכר לצדק במסיבת העיתונאים: "אני רוצה לברך את שיר צדק על החזרה לאימונים, הוא אחד הקפטנים שלנו, יש לו ערך מוסף. הוא בחור חזק שיחזור יותר חזק ואני שמח שהוא איתנו".


שיר צדק. זרק פקעת שום על אחד הצלמים (חיים זלקאי)

על היריבה: "אני פחות מתייחס לעובדה שלא ניצחנו אותם העונה ומתייחס לכך שמבחינה מקצועית הם עושים עבודה מצוינת, קבוצה התקפית ומאומנת. כבר במחזור הראשון (1:1 בטרנר) אמרתי שהם יהיו הפתעת העונה וצדקתי. אבל אנחנו צריך לבוא דרוכים ולשחק את המשחק שלנו".

המסקנות מהמשחק הקודם מול הפועל חיפה: "מצד אחד היינו רכים וחשופים. מצד שני היו גם דברים טובים. שישבנו על קבוצה חזקה כמו הפועל חיפה והצלחנו להשוות".

על שיר צדק: "כמו שאמרתי אני שמח ששיר חוזר. זה לא רלוונטי מה שהיה איתו אלא המשחק בעוד יומיים מול נתניה".


על הסגל שיעמוד לרשותו
: "חוץ מדור אלו שגם הוא אמור לחזור להתאמן בקרוב, כל האחרים בסדר גמור".


צדק. שינה מספר חולצה  ל-28 (חיים זלקאי)

במסע"ת דיבר גם דן איינבינדר:  "אנחנו נמצאים בפלייאוף וחייבים להביא את האנרגיות כמו מול הפועל חיפה בכל משחק ומשחק. אנחנו נמשיך להתעסק בעצמנו ולשפר את הדברים הרעים. אם נעשה את זה לא נצטרך להתעסק עם שום דבר חוץ מזה".

על התחושות שלו בסיום המשחק מול הפועל חיפה: "כשכבשנו את ה-2:2 בדקה האחרונה ידעתי שזו נקודה יקרה ובגלל זה יצאו ממני תחושות של טירוף".

על היריבה: "לכל משחק אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה. גם הפעם צריך לבוא מוכנים ואנחנו יודעים שנתניה יכולה להקשות עליה".


צדק עם קואנקה. הראשון לא שיחק כלל בחצי השנה האחרונה, השני בקושי (בן בודה, וסרמיליה)

על שיר צדק: "חזרה מרגשת. אני יודע שהוא עבר תקופה קשה ואני שמח בשבילו ובשביל הקבוצה".

איינבינדר נשאל מדוע לא לקחו שחקני באר שבע את הכדור מיד כדי לנסות ולעשות את ה-2:3 כמו שהיה עושה אליניב ברדה, אם היה על המגרש. "בשביל זה אליניב יש רק אחד"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי