בבית"ר מעריכים: איתי שכטר לא סגר באף קבוצה אחרת

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

הצהובים-שחורים דוחים את הפרסומים בנוגע לעתיד החלוץ (לא יפתח גם מול הפועל חיפה). הפועל ת"א גיששה לגבי לז'אורז'יניו. בן זקן לקראת המשחק (שני, 21:00): "מתעלמים מהתוצאות האחרות". צפו בשער הנהדר של ורד

(גודל טקסט)
אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, בבית"ר ירושלים ממשיכים באימונים לקראת המפגש המסקרן מול הפועל חיפה (שני, 21:00) ומחכים למעידה של הפועל באר שבע מול מכבי נתניה שתאפשר להם לצמק את הפער מהפסגה.


על פי אימוני הימים האחרונים, נראה שסגל מלא יעמוד לרשות הצוות המקצועי, כאשר כל השחקנים, כולל מרסל הייסטר ששב לפעילות אחרי שלושה חודשים, ערכו אימונים מלאים. המגן-בלם אנטואן קונטה, אומנם קיבל קצת הקלה וערך אימון בחדר כושר, אך הוא כשיר ואמור לפתוח שוב בהרכב.


למעשה נראה שהמאמן בני בן זקן, לא יעשה שינוי בהרכב, לעומת ה-11 שפתחו בניצחון נגד מכבי ת"א במחזור שעבר. אם קונטה לא ישחק, דוד קלטינס צפוי להחליף אותו, אך בשאר העמדות, לא צפויים שינויים. חן עזרא ועידן ורד אמורים לפתוח שוב, לצדו של יאקוב סילבסטר, בחלק הקדמי, מה שאומר שאיתי שכטר, יתחיל שוב על הספסל.


בבית"ר משדרים עסקים כרגיל, בכל הנוגע לנושא של שכטר וגורמים במועדון מדגישים שוב ושוב, שאין קשר בין ספסולו של החלוץ, לעובדה שאין התקדמות בנוגע למשא ומתן על הארכת חוזהו. גם השבוע לא נערכה פגישה עם סוכנו של שכטר, אבי נמני, וייתכן שבמועדון יעדיפו שלא לעסוק כלל בעניין, כל עוד הקבוצה נמצאת במירוץ האליפות ולקראת גמר הגביע. הנחת העבודה בבית"ר היא ששכטר לא סיכם ולא סגר בשום קבוצה אחרת, למרות פרסומים שונים. 


איתי שכטר. עתידו לא ברור (דני מרון)
איתי שכטר. עתידו לא ברור (דני מרון)


שחקן נוסף שעתידו בקבוצה אינו ברור, הוא הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שמתאושש גם הוא מפציעה בברכו. לברזילאי יש אמנם חוזה בבית"ר לעונה הבאה, אולם לאחרונה גיששו מספר קבוצות, ביניהן הפועל תל אביב, שמעוניינות בו לעונה הבאה.


במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול הקבוצה של ניר קלינגר, אמר המאמן בני בן זקן: "אנחנו חושבים על המשחק שלנו ומבינים שהתוצאות שלנו הן אלה שיקדמו אותנו. הפועל חיפה קבוצה טובה ונמצאת במקום שלה בזכות. לא יהיה פשוט, אבל נבוא מרוכזים ומוכנים כדי לבצע את העבודה. אנחנו מתעלמים מהתוצאות של הקבוצות האחרות".


השפעה על הגמר: "המחשבה שלנו ממוקדת רק במשחק הליגה".


בני בן זקן. התוצאות האחרות לא מעניינות אותו (בית
בני בן זקן. התוצאות האחרות לא מעניינות אותו (בית"ר ירושלים, האתר הרשמי)


מצבו של שכטר: "במסיבת העיתונאים אנחנו לא מתייחסים לנושאים כאלה. המטרה שלנו היא אחת – שבית"ר ירושלים תמשיך לצבור נקודות ולהתקדם בטבלה. אני לא מדבר על הרכבים".


עתידם של קלאודמיר ועזרא: "מה שחשוב זה המשחק הקרוב ולא הדברים האחרים".


על הפועל חיפה
: "אנחנו מכירים אותם, הם קבוצה חזקה. אבל אנחנו מתמקדים בעצמנו".


המאבקים בפלייאוף העליון: "יש קבוצות טובות השנה. לכולן יש איכות בחלק הקדמי. צריך להיות מרוכז וממוקד בעצמך".


מצבם של הייסטר וז'אורז'יניו: "אנחנו זהירים איתם ולדעת מתי בדיוק לשלב אותם. נראה מתי בדיוק הם ישחקו".


שון גולדברג. משחק בשביל תארים (דני מרון)
שון גולדברג. משחק בשביל תארים (דני מרון)


המגן שון גולדברג הוסיף: "אנחנו אוהבים לחץ מהסוג הזה. אנחנו מסתכלים בעיקר על עצמנו ולא על היריבות. רוצים להמשיך את היכולת שלנו ונעשה את המירב. אנחנו משחקים כדורגל בשביל תארים, אבל עכשיו מתרכזים רק במשחק מול הפועל חיפה".


ההשפעה על גמר הגביע: "המשחק בגביע הוא עוד רחוק. אנחנו מסתכלים רק על המשחק הקרוב. אחרי זה נדבר על הגביע".


עתידם של השחקנים וההשפעה על חדר ההלבשה: "אנחנו מתעסקים רק בפן המקצועי, במיוחד בשלב הזה של העונה. לא מתעסקים בכל המסביב".


במהלך האימון כבש עידן ורד שער נהדר והראה שהפציעה כבר מאחוריו לחלוטין. שאר השחקנים תפסו את הראש כלא מאמינים.

 

לא משנה אם זה באימון או במשחק, עידן ורד לא נח לרגע. מדהים @idanvered_8

A post shared by Beitar Jerusalem F.C Official (@fcbeitar) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי