צפו בתקציר: בית"ר ירושלים גברה 0:1 על הפועל חיפה ונשארה במירוץ

איתי שכטר, עידן ורד
איתי שכטר, עידן ורד | ערן לוף

לפני ששתי הקבוצות ייפגשו בגמר הגביע, עזרא כבש שער ניצחון כבר בדקה ה-22, פחות משתי דקות אחרי שכחילה חילץ ספק שער של בן בסט מהקו. ורד ירד בעצבים מהמגרש כשהוחלף משכטר. הפער מהפועל באר שבע: ארבע נקודות

(גודל טקסט)
קצת יותר משבועיים לפני שייפגשו בגמר גביע המדינה, בית"ר ירושלים גברה 0:1 על הפועל חיפה לעיני 7,500 צופים באצטדיון "סמי עופר", למשחק שנעל את המחזור ה-31 בליגת העל והחמישי בפלייאוף העליון. הצהובים-שחורים נשארו במקום בשני והשאירו את הפער מהמוליכה הפועל באר שבע לארבע נקודות בלבד, שני מחזורים לפני קרב הצמרת בין שתיהן.


המשחק נפתח בקצב טוב עם הזדמנויות מצד שתי הקבוצות, ובדקה ה-20 התרחש האירוע המשמעותי הראשון במשחק כשדור מלול הגביה כדור לרחבה אחרי מבצע אישי ועדן בן בסט נגח למסגרת וטל כחילה חילץ מהקו. שחקני המארחת התלוננו שנפסל להם שער ומחו בפני השופט אלון יפת, אך בית"ר לא התמהמה והגיבה עם התקפה בצד השני שהסתיימה בגבהה של אנטואן קונטה לרחבה. הכדור הגיע לחן עזרא שהתגבר על גל אראל ובעט את הכדור לרשת של ארנסטס שטקוס וקבע 0:1 שלמרות הזדמנויות נוספות נשמר עד המחצית. משחק ליגה 37 ברציפות בו הצהובים-שחוקים כובשים.



במחצית השנייה הפועל חיפה נראתה טוב יותר והגיעה ללא מעט הזדמנויות כולל החמצה של אראל, שגם ניסה את מזלו בנבחרת. גם בית"ר רשמה מצבים בצד השני וגם דרמות, כשבדקה ה-69 איתי ורד עלה מהספסל על חשבון עידן ורד, שלא אהב את ההחלטה ולא הסתיר את כעסו בירידה מהמגרש ועל הספסל. בהמשך שכטר הראה שחוסר הדקות לא עושה לו טוב כשהחמיץ באחד על אחד מול שטקוס, אך בסופו של דבר התוצאה נשמרה עד הסיום.


בית"ר ירושלים שהשלימה ניצחון שני ברציפות תצא למשחק חוץ נוסף בשבוע הבא נגד מכבי נתניה, לפני קרב הצמרת הגורלי מול הפועל באר שבע באצטדיון טדי וגמר הגביע מול הפועל חיפה. החבורה של ניר קלינגר לעומת זאת כבר עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון ובשבוע הבא מצפה לה משחק לא פשוט מול מכבי תל אביב, אותה ניצחה 1:2 בפתיחת הפלייאוף.


הרכבים
הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן (חיים מגרלשווילי 84), רסמוס סיוסטדט (רוסלן ברסקי 83), מקסים פלקושצ'נקו (יוסיפ איבנצ'יץ' 71), גל אראל, גילי ורמוט, עדן בן בסט, אלון תורג'מן.


בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, שון גולדברג, עידן ורד (איתי שכטר 69), אריק סאבו, קלאודמיר (דוד קלטינס 61), אופיר קריאף, חן עזרא, יאקוב סילבסטר (חן דילמוני 82).


מהלך המשחק
דקה 3: עזרא עבר את תמאש בכדרור ובעט כ-20 מטרים מהשער, הכדור חלף ליד הקורה.


דקה 6: בן בסט שלח כדור לתורג'מן שהיה ברחבה, ובעט משמאל לרשת החיצונית.


דקה 8: סילבסטר הגיע לכדור חופשי של קלאודמיר, אך נגח אותו לידיים של שטקוס.


דקה 20: מלול הטעה פעמיים את גולדברג והגביה לרחבה, בן בסט היה במקום ונגח למסגרת, כחילה הציר מהקו.



בן בסט. נעצר בקו השער (ערן לוף)


דקה 22, 0:1 לבית"ר ירושלים! קונטה הגביה כדור לעזרא, שממרכז הרחבה התגבר על אראל ובעט למסגרת.



שחקני בית"ר חוגגים את היתרון (ערן לוף)


דקה 29: ורמוט ניסה לבעוט מהאוויר ולא ממש דייק, אראל ניסה להמשיך במספרת אבל בעט החוצה.


דקה 35: ורמוט עבר את קלאודמיר וגולדברג במבצע אישי גדול, אך בעט מעל המשקוף של קליימן.


דקה 48: כדור חופשי של קלאודמיר מקצה הרחבה חלף מעל המשקוף של שטקוס.


דקה 67: מתפרצת אדירה של הפועל חיפה הסתיימה בהורדת כדור עם הראש של בן בסט לעבר אראל, שבאחד על אחד מול קליימן, בעט החוצה מהאוויר.



אראל. המספרת הלכה החוצה (ערן לוף)


דקה 69: איתי שכטר עלה מהספסל על חשבון עידן ורד, שלא הסתיר את העצבים מההחלטה בירידה מהמגרש.



ורד לא אהב את החילוף (ערן לוף)


דקה 77: מלול הגביה כדור מצוין מצד ימין, קליימן הדף והכדור פגע בגופו של סירושטיין בדרך הבטוחה לעצמי, אך נעצר בקורה.


דקה 85: מבצע אישי גדול של עזרא הסתיים במסירת רוחב לשכטר, שבאחד על אחד מול שטקוס בעט גבוה מעל השער.


דקה 90: תמאש ירה כדור מחוץ לרחבה, קליימן הדף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי