צפו בתקציר: רעננה ניצחה את אשדוד, אשקלון ועכו עדיין בחיים

בן והבה חוגג עם שחקני רעננה
בן והבה חוגג עם שחקני רעננה | דני מרון

קבוצתו של תורג'מן הייתה יכולה לסגור את מאבקי התחתית כמעט רשמית, אך הציגה משחק אנמי והפסידה 1:0 משער של והבה (26). אלקה נפגע, מונד זעם והשתולל. במחזור הבא: מלחמת עולם מול החבורה של דגו. שוקר הורחק

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד פספסה הערב (שני) הזדמנות אדירה לסגור כמעט באופן רשמי את מאבקי התחתית. החבורה של עמיר תורג'מן, שהגיעה למשחק עם רוח גבית לאחר ההפסד המפתיע של אשקלון לעכו, בעטה בדלי כשנוצחה 1:0 בנתניה מול הפועל רעננה שכבר גמרה את העונה והוכיחה ספורטיביות. הצרות של הקבוצה הדרומית החלו בדקה ה-22 עם פציעה של בלסינג אלקה שנפגע בשריר והוחלף כשהוא נאנק מכאבים. ארבע דקות חלפו והבלם בן והבה הפציץ לרשת אחרי בישול של רועי זיקרי והקפיץ את אוהדי הפועל אשקלון והפועל עכו.


הפער של מ.ס אשדוד מהפועל אשקלון שמדורגת מתחת לקו האדום עומד על ארבע נקודות כשנותרו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה. בשבוע הבא הן ישחקו זו מול זו כשניצחון יישאיר את אשדוד רשמית בליגה והפסד יגרור אותה ככל הנראה למאבקי הישרדות עד לרגע האחרון. הפועל עכו, שיכולה הייתה לרדת באופן רשמי כבר הערב, שרדה שבוע נוסף ובמחזור הקרוב מצפה לה משחק בית מול מכבי פתח תקווה שכבר מזמן איבדה עניין.


למרות חשיבות המשחק, חניכיו של עמיר תורג'מן הגיעו שאננים ונראו רע לאורך מרבית שלבי המשחק. 250 הצופים שהטריחו את עצמם לנתניה לא ראו אף איום על השער עד הדקה ה-26, ואז הגיע בן והבה. רועי זיקרי בעט כדור חד מתוך הרחבה, ג'ראפי זינק טוב והצליח להדוף, אך זיקרי הנחוש הגיע ראשון והעביר כדור רוחב מצוין לבן והבה הבלם שבעט בעוצמה לרשת. לקראת סיום המחצית הראשונה אשדוד החלה להפעיל לחץ, אך דין דוד נגח את המצב הטוב ביותר שלה במשחק מעל המשקוף. המחצית השנייה התנהלה בשליטה של אשדוד, אך היא לא הצליחה להגיע למצבים מסוכנים ונראתה חסרת אמונה.


רעננה, שלא הרשימה במיוחד אבל הראתה רוח לחימה וספורטיביות, טיפסה למקום ה-10 והיא במרחק של שלוש נקודות בלבד ממכבי פתח תקווה השביעית. מנחם קורצקי איבד את שניר שוקר שספג שני כרטיסים צהובים מוצדקים והורחק. תומר סוויסה, שלא קיבל דקות, בעט בעצבים בציוד שהיה ליד הספסל לאחר שמאמנו ביצע את החילוף השלישי. מנגד, תום מונד מאשדוד התעצבן לאחר שעמיר תורג'מן החליף אותו וכשהוא היה מחוץ לתחומי המגרש הוא בעט בכדור בעצבים לתוך כר הדשא מה שהוביל את השופט לעצור את המשחק.



מהלך המשחק
דקה 1: המשחק יצא לדרך לעיני כ-250 צופים באצטדיון בנתניה.



יציעים ריקים בנתניה (דני מרון)


דקה 6, איום ראשון לעבר אחד השערים: תום מונד מצא את עצמו פנוי ובעט מ-25 מטרים כדור שעלה גבוה מעל השער של אסף צור.



ג'קי בן זקן דרוך (דני מרון)


דקה 20: שתי הקבוצות עדיין לא הגיעו למצב ממשי.


דקה 21, מכה לאשדוד: אלקנה מתח שריר, ניסה לחזור לשחק ולבסוף נשכב על הדשא כשהוא נאנק מכאבים. דין דוד נכנס במקומו.



גם הטיפול של קורצקי לא עזר. אלקה הוחלף כשהוא נאנק מכאבים (דני מרון)

דור ג'אן מול עידו לוי (דני מרון)


דקה 26, הפועל רעננה עלתה ל-0:1: רועי זיקרי בעט כדור חזק מתוך הרחבה, ג'ראפי זינק והצליח להדוף. זיקרי השתלט על הריבאונד והעביר רוחב לבן והבה שבעט בעוצמה לרשת.



בלם כובש. בן והבה חוגג את השער עם חבריו (דני מרון)


דקה 41: בתום מתפרצת מהירה ומדויקת, הכדור הגיע לאור אינברום שמצא את עצמו במצב קורץ. החלוץ המוכשר העדיף להתמזמז עם הכדור ואיבד בקלות.


דקה 43: בן זקן הרים מימין היישר לראשו של דין דוד שהיה פנוי לחלוטין והצליח לנגוח מעל המשקוף. ההזדמנות הטובה ביותר של האורחת עד כה.


דקה 45: בנצי מושל בעט כדור חזק מ-18 מטרים, אסף צור היה במקום והדף.



יכול להתעודד מחמש הדקות האחרונות של המחצית הראשונה. תורג'מן (דני מרון)


דקה 54: וובה בראון ניסה לבעוט מחוץ לרחבה, הכדור נבלם בגופו של עידו לוי.


דקה 57: אינברום הכניס כדור טוב לבנצי מושל שבעט בנגיעה, אך אסף צור היה במקום והדף לקרן.



צריך לקחת על עצמו יותר. אינברום (דני מרון)


דקה 61: שוקרני נכנס בפראות בוובה בראון, שמואלביץ' הסתפק בכרטיס צהוב.


דקה 69: תום מונד הוחלף על ידי חן עזריאל. הקשר ירד לספסל בעצבים ובעט את הכדור בעוצמה לתוך תחומי המגרש.


דקה 70: חילוף גם ברעננה. מאיוקה נכנס על חשבונו של ארבייטמן. תומר סוויסה, שהבין שהוא כבר לא ישחק הערב, בעט בזעם בבקבוקים שהיו בפינת הספסל.



סבל מערב חלש. וובה בראון (דני מרון)


דקה 87: אור אינברום השתלט על הכדור עם עקב ומזווית קשה בעט פצצה שנעצרה אצל אסף צור.


דקה 93: שניר שוקר ספג כרטיס צהוב שני על עבירה מסוכנת והורחק.



וובה בראון מתוסכל בסיום (דני מרון)


הרכבים
הפועל רעננה: אסף צור, עדי נימני, בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין, שניר שוקר, נמניה ניקוליץ' (מוחמד כליבאת, 59), כארם ארשיד (רועי שוקרני, 59), רועי זיקרי, שלומי ארבייטמן (עמנואל מאיוקה, 71).


מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, איגור פיליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ'יץ', תום מונד (חן עזריאל, 69), וובה בראון, בנצי מושל (יצחק אספה, 81), אור אינברום, דור ג'אן, בלסינג אלקה (דין דוד, 21).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי