סוכנו של אריק סאבו חשף: "גם מכבי חיפה פנתה אליו"

אריק סאבו עם איתי שכטר
אריק סאבו עם איתי שכטר | דני מרון

שחר גרינברג ב-103FM: "גם פ"ת ונתניה התעניינו, העדיפות הראשונה היא בית"ר. בבאר שבע ביקשו שאפנה אליהם בהמשך". במועדון טוענים: "הגיע הזמן שכולם ידעו איך מתנהלות כאן קבוצות. תיארנו לעצמנו שתהיה היתממות"

(גודל טקסט)

הרוחות בבית"ר ירושלים המשיכו לסעור גם היום (רביעי), אחרי הודעת המועדון הלא שגרתית שיצאה אתמול בנוגע לפניות, לכאורה, של הפועל באר שבע לשחקנים בצהוב-שחור. "תיארנו לעצמנו שתהיה היתממות מצד באר שבע אחרי שנוציא את ההודעה, אבל החלטנו שהגיע הזמן לעשות לזה סוף", אמרו בבית"ר.

במועדון הירושלמי כועסים מאוד אחרי שקיבלו מידע על פניות וגישושים להן זכו חלק משחקני הקבוצה במהלך התקופה האחרונה, בעיקר אמורים הדברים לגבי אריק סאבו ואיתי שכטר, כאשר לאנשי בית"ר נודע שהיו גם פניות לאנשים בסביבתו של עידן ורד, בזמן שניהל משא ומתן עם אנשי בית"ר על הארכת חוזהו בתחילת העונה הנוכחית.

"אנחנו יודעים איך דברים מתנהלים. לא צריך שהאנשים הכי גבוהים בהיררכיה של המועדון יבצעו פנייה ישירה. אפשר לשלוח גם את המקורב ההוא והגורם ההוא וככה לצערנו זה מתנהל", הוסיפו גורמים בבית"ר. "אנחנו לא קיבלנו שום הודעה בכתב כמתחייב על פי התקנון בנוגע לפניות לשחקנים שמסיימים חוזה בסיום העונה, אך ברור לנו שנעשו דברים לא כשרים. אנחנו גם מתארים לעצמנו שלא יעשו עם זה שום דבר, אבל הגיע הזמן שכולם ידעו איך מתנהלות כאן קבוצות כאלה ואחרות. גם אם מתבצע משהו חוקי על פי התקנון, זה מסריח מאוד כי הקבוצות בתוך מאבק אליפות ואפילו נפגשות בעוד שבועיים למשחק סופר מכריע, אז כמובן שיש טעם לפגם בהתנהלות הזאת".


ורד ושכטר. בבית"ר ירושלים נודע על גישושים (ערן לוף)

סוכנו של סאבו שמייצג את השחקן בארץ, שחר גרינברג, אמר בראיון לתכנית הספורט של 103FM כי הפרשה יצאה מפרופורציה: "סתם ניפחו את זה כי זה נחמד, זה נותן קצת אקשן, אבל לא מעבר לזה. איך הסלובקים יודעים שבאר שבע פנתה לסאבו? כמו שהם ידעו שמכבי חיפה פנתה אליו. בסלובקיה רוצים לעשות ביזנס וזה בסדר גמור. גם מכבי פתח תקווה ומכבי נתניה התעניינו בו, אז מה?".

גולדברג התייחס לעתידו של השחקן, ששייך כרגע לפאוק סלוניקי: "אני מבחינתי מנהל משא ומתן אך ורק עם אלי טביב ולא עם אף אחד אחר. אני רוצה שהוא ישחק בבית"ר. אני מסתדר עם טביב מצוין. נכון שיש קצת רעש, מבחינתנו זה קצת רעש רקע. כרגע העדיפות הראשונה היא בית"ר ירושלים. התפקיד שלי כסוכן זה לנסות יחד עם השחקן למצוא קבוצה שהוא קודם כל ירצה לשחק בה. באר שבע אמרו לי שהם מבינים שיש איזושהי בעיה, וביקשו שכשאסיים את העניינים שלי בבית"ר אפנה אליהם".

במקביל, בבית"ר ירושלים נערכים למשחק החוץ נגד מכבי נתניה ביום שני, כאשר הקבוצה תתייצב למשחק ללא השוער בוריס קליימן שצבר חמישה כרטיסים צהובים. סתיו שושן יהיה זה שיפתח בין הקורות.


גם מכבי חיפה פנתה? סאבו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי