בכר: כבר הכתירו אותנו? שיכתירו, אנחנו לא מתייחסים לזה

ברק בכר
ברק בכר | הפועל באר שבע, אתר רשמי

מאמן באר שבע על הסגל: "למליקסון סובל מרגל עץ, אבל הוא יהיה כשיר לבני יהודה בשבת". "טענות בית"ר? "לא רלוונטי". "אלפי אוהדים במושבה? "גם בעונה שעברה זה עזר". בן ביטון: "לא נגיע באופוריה בגלל ה-1:5"

(גודל טקסט)

"ה-1:5 נגד מכבי נתניה הוא היסטוריה מבחינתנו וגם לא נכנס לאופוריה שפקדה אותנו אחרי הניצחון בחוץ על מכבי תל אביב (0:1)", כך הבטיח הערב (חמישי) ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע במסע"ת לקראת המשחק בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט4) במושבה מול בני יהודה. "נכון שהצלחנו לנצח אותם אבל היה לנו מאוד קשה  ולכן נבוא באגרסיביות ונעשה הכל כדי לבוא גם באותה רמת דריכות".



על טענות בית"ר ירושלים כלפי האלופה: "לא רלוונטי. בוא נתייחס לדברים מקצועיים".



על כשירות הסגל: "מליקסון סובל מרגל עץ כמו שאומרים, אבל הוא אמור להתאמן וצפוי להיות בסגל כמו כולם. 


על העובדה שכ-5000 אוהדים אמורים ללוות את הקבוצה: "גם בעונה שעברה באו למושבה אלפי צופים מול מכבי פתח תקווה וזה מאוד עזר לנו".

 מילאו את המושבה גם בעונה שעברה (דני מרון) 

 
 

על המשחק בטדי מול בית"ר: "אף אחד לא חושב על המשחק הזה. כרגע המשחק מול בני יהודה הוא החשוב ביותר ומתרכזים רק בו".



על כך שכבר הכתירו אותם כאלופה: "אנחנו לא מתייחסים לכך מה גם שהפער בטבלה הוא לא גדול. אנחנו צריכים לעשות את העבודה ממשחק למשחק על כר הדשא ולא במקומות אחרים".
 

במסע"ת השתתף גם המגן בן ביטון: "צריכים לבוא למשחק מול בני יהודה לא פחות דרוכים ולא פחות טובים מאשר מול נתניה".

המגן התייחס לסכנת האופוריה: "אנחנו לומדים מטעויות, אחרי הניצחון בחוץ על מכבי תל אביב היתה אופוריה שקשה היה לעצור אותה מול  וזה התבטא במשחק מול הפועל חיפה אבל הסקנו את המסקנות.


 בן ביטון. לא חושב על לחגוג אליפות בטדי (דני מרון)
 

 

על האפשרות לחגוג אליפות בטדי: "לא חושבים על זה בכלל רק ממשחק למשחק".

 

על הקשיים מול בני יהודה: "הם קבוצה טובה, מאמן מצוין, קבוצה שנודעת להקשות אבל אנחנו נעשה את את ההתאמות שלנו ואם נעשה את זה אני בטוח שנשיג את המטרות שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי