מהר מהצפוי: גולדהאר בישראל, נכח באימון מכבי ת"א

גולדהאר וקרויף
גולדהאר וקרויף | האתר הרשמי

הפתעה בקריית שלום: הבעלים, שהודיע לאחרונה על עזיבתו של ג'ורדי קרויף במסיבת עיתונאים מיוחדת, נחת בארץ שוב יחד עם ג'ק אנגלידיס. על הפרק: מינוי מאמן ועתידם של מספר שחקנים

(גודל טקסט)

הפתעה גדולה התרחשה הערב (חמישי) בקריית שלום כשמיץ' גולדהאר נחת בישראל פעם נוספת והגיע לאימון הקבוצה. הבעלים כזכור היה בארץ לפני מספר שבועות עם פתיחתו של הפלייאוף העליון ובמהלך התקופה הודיע יחד עם ג'ורדי קרויף במסיבת עיתונאים מיוחדת על סיום דרכו של ההולנדי במכבי תל אביב.

לצידו של גולדהאר הגיע עוזרו ויד ימינו ג'ק אנגלידיס, שהיה אמור להגיע לישראל ולשהות כאן לפחות שבועיים כדי לעבוד עם המנכ"ל בן מנספורד על בניית הקבוצה לקראת העונה הבאה כשבראש סדר העדיפות עומד מינוי מאמן. מסתמן שהבעלים יהיה בישראל מספר ימים ולא מן הנמנע שיגיע למשחק ביום ראשון באצטדיון סמי עופר נגד הפועל חיפה.

מספר מועמדים לתפקיד המאמן כבר קיימו פגישות עם אנגלידיס ומנספורד באירופה וההחלטה לגבי זהותו של האיש שיעמוד על הקווים צפויה להתקבל בקרוב מאוד על ידי גולדהאר. מעבר לעמדת המאמן, אמורים מנספורד ואנגלידיס לקבל החלטות מרחיקות לכת בנושא מספר שחקנים ישראלים ושלושה מהשחקנים הזרים (באטוקיו, באבין ורודריגס). כמו כן הם צפויים להחליט מה יעלה בגורלם של אופיר דוידזאדה, ברק יצחקי, יובל שפונגין והמשך ההתקשרות עם ניק בלקמן.


מעורב בכל מה שנעשה. מיץ' גולדהאר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי