אלברמן: "קשה להגיד שהיה חשש שנרד". פורסם ההרכב לק"ש

גל אלברמן
גל אלברמן | ערן לוף

מכבי חיפה ניצחה את שני משחקיה האחרונים והבטיחה את מקומה בליגת העל גם בעונה הבאה, הקשר אישר שימשיך בקבוצה והודה: "כשהפער הצטמצם עברו לנו מחשבות בראש". פרד רוטן לא ביצע שינויים לעומת ה-0:1 על פ"ת

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מחר מול הפועל קריית שמונה (18:00 בספורטHD4) ותרצה להמשיך את רצף הניצחונות מהשבועיים האחרים, בהם גברה על הפועל אשקלון ומכבי פתח תקווה. במועדון מדברים על רצון לסיים במקום השביעי ובעיקר להחזיר מעט שמחה לאוהדי הקבוצה לקראת העונה הבאה.

לאור העובדה כי ישנה ירידה חדה בכמות האוהדים במשחקי הבית האחרונים, במשחק הבית האחרון אף נרשם שיא שלילי, במכבי חיפה החליטו כי למשחק מול קריית שמונה תתאפשר כניסה חינם לילדים. "הקהל שלנו הוכיח העונה נאמנות ורצף ניצחונות יעלו את הכמות", אמרו במועדון.

מבחינה מקצועית, המאמן פרד רוטן המשיך במנהגו לפרסם את ההרכב מבעוד מועד ולא נעשה שום שינוי. אטיין ריינן ימשיך במרכז ההגנה לצדו של אליסון דוס סנטוס ורמי גרשון ישחק שוב בעמדת המגן השמאלי. ההתלבטות היחידה הייתה בין רז מאיר לבין ארנסט מאבוקה שחזר לסגל הקבוצה לאחר שנעדר בגלל צהובים, אולם כאמור הקמרוני לא ישוב להרכב.

מי שימשיך להיעדר הוא החלוץ עומר דמארי שעדיין פצוע ואינו חזר להתאמן עם הקבוצה. מי שצפוי להמשיך בהרכב הוא הקשר גל אלברמן שאמר על העונה: "אנחנו רחוקים מהמקום שרצינו להיות בו, אבל אני חוזר ואומר שזאת המציאות והמטרה שלנו עד לסיום העונה להוציא כמה שיותר נקודות בשלב הזה של העונה. השגנו ניצחון שני ברציפות לראשונה העונה ועדיף מאוחר מאשר אף פעם".


מאבוקה. לא בטוח שישוב להרכב אחרי שסיים לרצות עונש השעיה (ערן לוף)


השינויים שעברה הקבוצה
: "עברנו יותר מתהפוכה אחת כי הייתה לנו תקופה עם רוב מאס ולקח לנו זמן להבין את הדרישות ואז הגיע הצוות החדש ושוב למדנו את הדרישות. זה לא תירוץ, אבל עדיין עברנו מספר תהליכים תוך כדי עונה וזאת הסיטואציה ואיתה נצטרך להתמודד, מקווים שבעונה הבאה תהיה לנו יותר המשכיות".


אם מורגש שינוי מאז הגעת רוטן:
"לדעתי יש מגמת שיפור בשבועות האחרונים וזה עדיין לא מספיק. נצטרך למצוא את הכיוון הנכון ולהמשיך בו".

אם היה חשש אמיתי מירידת ליגה: "קשה לי להגיד שהיה חשש ממשי, אבל כאשר הפער הצטמצם אז עברו לנו מחשבות בראש וניסינו לצאת מזה כמה שיותר מהר בכדי לא להסתבך ועשינו זאת".


"קשה להגיד שהיה חשש ממשי מירידת ליגה" (ערן לוף)


אם השלד של העונה מתאים לצמרת בעונה הבאה
: "אנחנו צריכים לסיים כמו שצריך את העונה הזאת ויש אנשי צוות שייעשו חושבים ויגידו אילו שינויים צריכים לעשות – ויהיו כאן שינויים ואז נראה לאן פנינו מועדות".


העונה ברמה האישית:
"זה רחוק מאיפה שאני והקבוצה רצינו להיות ואני מבחינתי אעשה את המקסימום שלי עד יום האחרון כאן. אנחנו צריכים לשחק כדורגל טוב יותר, גם אני וגם שאר השחקנים".

אם ברצונו להישאר במועדון: "בטח שאני רוצה להישאר. כאשר הגעתי אז ידעתי שיש סיכוי שיכול להיות שתהיה סיטואציה לא פשוטה, אבל רציתי שעבורי ועבור הקבוצה תהיה הצלחה גדולה יותר ואני מסתכל קדימה".

ההרכב למשחק מול קריית שמונה: אוהד לויטה, רז מאיר, אטיין ריינן, אליסון דוס סנטטוס, רמי גרשון, גיאורגי קוסטדינוב, גל אלברמן, רועי קהת, שלומי אזולאי, סנטיהו סולליך , ניקיטה רוקאביציה.

זועבי ימשיך לקבל קרדיט בשער, גוזלן יחזור להרכב
אנחת רווחה גדולה יצאה השבוע בקריית שמונה לאחר הניצחון הביתי על בני סכנין, שנתן לא מעט שקט במועדון לאחר שני הפסדים ובעיקר הרגיע את הרוחות סביב השמועות לגבי עתידו של המאמן חיים סילבס. במועדון זוכרים היטב את הביקור האחרון שלהם בחיפה, אז הובסו 4:0, ומקווים שהפעם הסיפור יהיה שונה לחלוטין. "העונה כבר נגמרה ומה שבעיקר נותר לנו זה לסיים בכבוד את העונה ולנסות ולהתברג במקום השביעי בטבלה", אמרו במועדון.

במועדון כבר חושבים על העונה הבאה ואחת ההחלטות שהתקבלו לאחרונה היא הצבתו של השוער מהדי זועבי כשוער ראשון. בתחילה עוד חשבו ליצור תחרות לצדו של איתמר ניצן, אבל האחרון לא הסכים להישאר בקבוצה ללא שדרוג בשכרו ויעזוב בסיום העונה. מי שייעדר מהמשחק הוא החלוץ מוחמד שכר בגלל צהובים ואילו שובל גוזלן שהיה פצוע בשבוע שעבר, החלים וצפוי לפתוח בהרכב. איאד אבו עביד נמצא בספק בגלל פציעה. מי שעוד צפוי לפתוח הוא המגן הסרבי מילוש ראדיבוייביץ' שצפוי להמשיך עונה נוספת במועדון.


ימשיך בין הקורות גם בעונה הבאה. זועבי (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: מהדי זועבי, מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, קרלוס קוויאר, מילוש רדיבייביץ, אפונסו טיירה, עומר לקאו, עידו דוידוב (סאן מנחם), איסמעיל ריאן, נייג'ל האסלביינק, שובל גוזלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי