סגל: תשאלו את לוי ואולסק מדוע הם מנהלים מו"מ דרך התקשורת

רמזי ספורי, דיא סבע, דידייה קוגבנייה
רמזי ספורי, דיא סבע, דידייה קוגבנייה | דני מרון

בעלי מכבי נתניה השיב לשאלות בפייסבוק ועקץ אחרי ה-1:4 על בית"ר: "לא נשנה את דרכנו גם מול מולטי כוכבים". הקבוצה תצא למחנה בהונגריה ביולי, אך העפלה לאירופה תשנה את התוכניות. וגם: מי מעוניינות בקפטן?

(גודל טקסט)
במכבי נתניה הוכיחו אמש (שני) שהתבוסה הכואבת להפועל באר שבע בשבוע שעבר נשכחה, כשהקבוצה מעיר היהלומים הביסה את בית"ר ירושלים 1:4 וצימקה את הפער מהפועל חיפה לשתי נקודות וממכבי ת"א לשלוש, כשבשבוע הבא ייפגשו דראפיץ', ברדה ושחקניהם לעימות גורלי על המקום באירופה מול החבורה של ג'ורדי קרויף.


"מה השתנה מהמשחק שעבר? שיחקנו את אותו משחק פתוח ושמח. פעם זה לטובתנו ופעם זה לרעתנו", אמרו שחקנים במועדון. "הניצחון הזה והיכולת של בית"ר רק מראים כמה יכולנו ללכת אפילו יותר חזק בצמרת בעונה הזאת. מעכשיו כל משחק עבורנו יהיה משחק עונה".


למרות האמור לעיל ועל אף סיכויי העפלה הדי טובים לאירופה, לספורט1 נודע שבנתניה עדיין טרם שריינו מחנה אימון מוקדם יותר לחודש יוני, למקרה שהקבוצה תעפיל למוקדמות הליגה האירופית. נכון לרגע זה, נתניה תיאמה מחנה אימון שאמור להיערך במהלך חודש יולי בהונגריה והניצחון אמש צפוי להאיץ את התהליך.


לצד הניצחון, מי שיצא מאוכזב ומעט כועס הוא הקשר ניקו אולסק שנמצא במו"מ עם המועדון על הארכת חוזה. הקשר לא פתח אמש ואפילו לא שיחק, כשסביבתו משוכנעים שההחלטה לא לשתפו לא מקצועית וזועמים על התנהלותה של נתניה.



נתניה חוגגת, אבל למחנה אימון שיסתדר עם העפלה לאירופה לא דאגה (דני מרון)


מי שמומשה עליו האופציה אתמול הוא הבלם טים הויבך, אולי השחקן המצטיין אמש. בסמוך לחצות הודיעו במועדון לבלם הגרמני כי החליטו לממש עליו את האופציה. הויבך, שגם התכבד בשערו השני העונה, גם בפעם שעברה הבקיע מול בית"ר ירושלים בתרגיל דומה מקרן, שודרג בשכרו ויהפוך בכך לאחד מבכירי המשתכרים בקבוצה. למרות מימוש האופציה, הבלם עדיין דורש חוזה חדש לשנתיים-שלוש ושיחות בנושא צפויות להתקיים עם סיום הליגה.


"אני חזק בראש שלי ובחודש האחרון קראתי דברים לא נכונים אודותיי, אבל אני מקבל את זה ולא אכפת לי מזה", סיפר הויבך בסיום. "אני משחק את המשחק שלי עבור האוהדים וכל שאר הדברים שנכתבו היו משוגעים ולא נכונים. התרכזתי בעצמי ובקבוצה. אני שחקן מקצוען ואני שמח שנתניה מימשה את האופציה. זה כבוד עבורי לשחק עבור המועדון הזה עוד עונה. אם התאכזבתי שחיכו לרגע האחרון? אני יודע שאני שחקן טוב וזה לא משנה מה חשבו לפני חודש או אם היו ממשים את האופציה לפני. זה מספיק לי ואין לי בעיה מה שאנשים אומרים. למה שאתאכזב שחיכו לרגע האחרון? אם המועדון רוצה לשנות ולקבל החלטה אחרת זה בסדר. אני יודע איך העסק עובד ואני לא בן 21. אם היו מחליטים שאני צריך לעזוב, הייתי עצוב כי אני מרגיש בנוח כאן, אבל אני יודע איך זה עובד. בכדרגל מיום ליום משתנות הדעות וזה לא משנה מתי מימשו את האופציה".



הויבך. האופציה מומשה, אך הוא ידרוש להאריך את החוזה (דני מרון)


ה-1:4 המרשים על בית"ר
: "היה לנו משחק נהדר ואנחנו צריכים להסתכל כבר על המשחק הבא. הייתה לנו הופעה נהדרת לעיני הקהל שלנו, חזרנו לשחק את המשחק שלנו ושחקני ההתקפה עשו עבודת הגנה מעולה. אני יודע שאני צריך להנהיג את ההגנה ומקווה להמשיך כך".


מי שעוד זכו למחמאות היו דידייה קוגבנייה ואביב אברהם. הראשון, מחזיק בחוזה לעוד שנתיים עם סעיף שחרור של מיליון דולר (כפי שהיה לעלי מוחמד). "בהתחלה אמרו שהוא לא מתאים לרמה של ליגת העל" אמרו במועדון. "היום כולם רואים מי זה דידייה קוגבנייה ואומרים שהוא אחד הזרים היעילים בליגה".



קוגבנייה. "מהזרים היעילים בליגה" (דני מרון)


בנתניה כמובן עסקו גם בכרטיס האדום שספג דיא סבע, שעוד לפני שהורחק שלא בצדק כבש את שערו ה-22 בליגה וביסס את מעמדו כמלך השערים הבלתי מעורער. סבע ייעדר כעת מהמשחק הקרוב מול מכבי תל אביב בעקבות הכניסה באנטואן קונטה, שגם לפי צילומי הטלוויזיה לא הצדיקה אדום. "צריך לשאול את השופט למה היה פה אדום. גם לו אין תשובה", אמרו בנתניה על הכרטיס האדום השני שלו העונה.


ובנתיים, בנתניה שוב מתעסקים בעניין הארכת חוזהו שת ערן לוי. כזכור, לפני מספר חודשים האריכה נתניה את חוזהו עד תום העונה הבאה, אלא שכעת הקשר מעוניין מיידית בחוזה לשנתיים, מעבר לעונה הזאת וגם הצהיר זאת אמש בראיון בתום המשחק: "אם לא אקבל חוזה מעבר לעונה הבאה, אולי לא אשאר". בנתניה סיפרו כי בשלב זה, הם אינם ממהרים ובנוסף לא אהבו את העיתוי של לוי, מיד אחרי ניצחון כה גדול. במועדון טוענים כי כרגע ובלחץ האוהדים, הכדור בידיים של אייל סגל, שייאלץ לקחת החלטה לא קלה. 


מסתבר שעוד לפני הראיון לוי העביר מסרים כי הוא מעוניין בחוזה חדש. "עם כל הכבוד לדיבורים על עזיבה, אף מאמן לא יוציא מערן את מה שסלובו ושי מוציאים ממנו". בנתניה מעריכים כי שלוש קבוצות עשויות לעמוד מאחורי לוי ולקלוט אותו אם יעזוב: הפועל חיפה, הפועל חדרה והפועל ת"א. יתרה מכך, בעלי המועדון אייל סגל אף טען בקבוצת אוהדים סגורה בעמוד הפייסבוק: "במקרה לוי ואולסק, המכבסים היחידים הם אלו שאנחנו האוהדים מעריצים ושרים להם שירי הלל ומתכתבים איתם תדירות באינסטגרם, בוואטצאפ ובפייסבוק, ראוי שתשאל את הכובסים מדוע נתניה זה המועדון היחיד בחייהם שנתן להם כבוד ובמה ומדוע הם בחרו לנהל משא ומתן דרך אמצעי התקשורת. המועדון לא שינה או ישנה דרכו, גם לא מול מולטי כוכבים".



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי