קרויף: שוחחתי עם ברצלונה בעבר, בינתיים מדובר בשמועות

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | ערן לוף

מאמן מכבי תל אביב התראיין באנגליה והודה: "לא הציעו לי את משרת המנהל המקצועי, אבל בשנים קודמות דיברנו. כרגע אני לא יכול לתת תשובה, לא החלטתי מה אני אוהב יותר. אתן לגורל להחליט"

(גודל טקסט)

עתידו של ג'ורדי קרויף מעסיק לא רק אותנו, הישראלים או אוהדי מכבי תל אביב לכל הפחות, אלא גם אוהדי כדורגל רבים ברחבי העולם. ב"סקאיי" ניצלו זאת וערכו ראיון עם מאמן הצהובים בקריית שלום, בו הוא דיבר על עתידו, כשההתייחסות היא בעיקר לבחירה בין מנהל למאמן ספורטיבי וכמובן האפשרות שיצטרף לצוות של ברצלונה.

מדובר בראיון וידיאו שישודר רק ביום ראשון, אבל חלקים ממנו פורסמו הבוקר (רביעי) וכך אמר קרויף על עתידו: "ב-12-18 החודשים האחרונים היו כל הזמן שמועות על ברצלונה. בשנים קודמות היו דיבורים, אבל לא על המשרה הספציפית של מנהל ספורטיבי. נראה מה יקרה. המועדון הזה באופן כללי קרוב מאוד ללבי, אבל לפעמים זו לא סיבה מספיק טובה להגיע להחלטה רק בגלל זה. התזמון צריך להיות נכון וכרגע אני לא מצב של לתת תשובה ברורה. עוד נראה, בינתיים מדובר בשמועות".

קרויף על הצעות מאנגליה: "היה עניין אנגליה בעבר, אבל אני מחכה לגורל שיקבע בסופו של דבר. אין ספק שאנגליה אחת משתיים או שלוש מדינות בהן כל מקצוען רוצה לעבוד. לכל מי שעובד בכדורגל, אנגליה מאוד אטרקטיבית. זו ליגה קשה מאוד, אבל עם המון פוטנציאל. כעת אנחנו רואים שהבעלים של הקבוצות זרים והמנג'רים זרים וכך גם המנהלים הספורטיביים בקבוצות. אנגליה פתוחה לכדורגל מחוץ לה וברור שזה מעניין. אם יגיע פרויקט מעניין, בטוח שאקשיב להצעה. היו דיבורים בשנים אחרונות פה ושם, אבל הכל תלוי בפרויקט".


קרויף. לא יכול לתת תשובה ברורה בנוגע לעתידו (דני מרון)

אם ימשיך כמאמן או ישוב לתפקיד המנהל המקצועי: "בניית הפילוסופיה של המועדון והתרבות שלו חשובה להצלחה. אני חייב לומר שנהניתי משני התפקידים כאחד. מדובר בתפקידים שונים, אבל הם קשורים שניהם לניסיון להשיג הצלחה בכדורגל. חשוב שמאמן בכל מקום יבין את הפילוסופיה של המועדון. זו שאלה של לעבוד ביחד. בסופו של דבר האיש עם הכי הרבה כוח הוא זה שבוחר את ההרכב במשחקים. לא הגעתי למסקנה ברורה מה אני אוהב יותר. אתן לגורל להחליט, נראה מה ייתן לי הרגשה טובה יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי