אבו יונס לנתניהו: מאמינים שתפרסם הודעה שתתקן את המעוות

שחקני בני סכנין חוגגים
שחקני בני סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי

בהנהלת סכנין גוברים הקולות לסיים את ההתקשרות עם בנין, אולם החלטה לא תתקבל עד סיום הליגה: "דרכו אולי פחות מתאימה לנו". היו"ר פנה לראש הממשלה במכתב: "מבקשים שתסיר את הפוסט הקיים". מעקב אחר גאדיר

(גודל טקסט)

בבני סכנין בחרו שלא להגיב יתר על המידה בימים האחרונים, מאז נודע כי אוהדיה התנהגו כראוי בעת דקת הדומייה לזכרם של הנספים באסון בערבה, אך הבוקר (רביעי)  יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס פנה לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו.

"הובהר, הוברר והוכח באופן מוחלט ומעל כל ספק שהקהל בדוחה התנהל ללא שום רבב בעת ובזמן ההכרזה על דקת הדומייה לזכר הנספים בשיטפון בדרום. אי לכך ולמען ההגינות כלפי הקהל הרחב של בני סכנין ולמען הכבוד לרגשות משפחות הנספים, הננו פונים לכבודך ומבקשים ממך להסיר מעל עמוד הפייסבוק שלך את הפוסט השגוי והמטעה. אנו מאמינים שכבודך יתנסח בפוסט אחר אשר יתקן את המעוות ויביע כבוד לכל בעלי העניין", כתב היו"ר בשם המועדון.

במקביל, בני סכנין ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול מכבי חיפה (20:00, ישיר בספורטHD4) כאשר במועדון יודעים כי זה יהיה משחק הבית האחרון של הקבוצה לעונה ורוצים לסיים את הביקור בדוחא עם ניצחון. בנוסף, במועדון כמובן לא אוהבים את התוצאות במחזורים האחרונים ואת ההתנהלות בחודשיים האחרונים, כשקיימת התמרמרות גדולה של השחקנים כלפי המאמן טל בנין.

בנין הגיע לקבוצה בחודש ינואר והביא עמו מספר שחקנים, כך שלמעשה הדיח חלק משמעותי משחקי ההרכב אל מחוץ לסגל. גם באימונים ישנה חלוקה ברורה, כאשר שחקני ההרכב הראשון מתאמנים ביחד ושחקני הסגל הרחב מתאמנים בצד. בהנהלת הקבוצה מבינים כי מדובר בהתנהלות לא מקובלת מבחינתם והעובדה שגם התוצאות לא טובות גורמת להם לחשוב מחדש על המשך דרכו של המאמן.


טל בנין. חשיבה מחודשת על המשך דרכו (דני מרון)

לפחות כלפי חוץ בהנהלת סכנין מסרבים לדבר על עתידו של בנין, אבל מתחת לפני השטח צצים שמות של מועמדים שאימנו בעבר בסכנין. "יש הערכה רבה לטל בנין, אבל אולי הדרך שלו פחות מתאימה לנו. אם התוצאות רעות גם הקהל לא מגיע וזה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לנו", אמרו בקבוצה. בכל מקרה בהנהלה החליטו לתת את הקרדיט למאמן והשחקנים בשני המחזורים האחרונים ולאחריהם תתקבל החלטה סופית לגבי העונה הבאה.

בסכנין גם מבינים שכדי להחזיר את הקהל הגדול לדוחא לקראת העונה הבאה, הקבוצה חייבת להחזיר מספר שחקני בית ובראשם החלוץ מוחמד גאדיר. האחרון חזר לאחרונה לכשירות מלאה ומקווה לקבל הזדמנות לדקות משחק במחזורים שנותרו עד לסיום העונה ורק אז יקבל החלטה לגבי העונה הבאה. בכל מקרה בסכנין עוקבים אחר החלוץ.


גאדיר. סכנין עוקבת לקראת העונה הבאה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי