למרות נתניה: למעלה מ-20 אלף צופים הבטיחו מקום בטדי

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

בהלת כרטיסים בבירה למשחק העונה בשבת (21:00) מול באר שבע. גורם במועדון: "יש שחקנים שבכל הקריירה לא מגיעים למשחק אליפות או לגמר גביע ולנו יהיו שני משחקים כאלה בשבוע". סילבסטר ממשיך להיות בספק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
שחקני בית"ר ירושלים קיבלו יום חופשי למנוחה וממחר תחזור הקבוצה להכנות הסופיות, לקראת אחד השבועות הכי גורליים בתולדות המועדון. ביום שבת תארח בית"ר את משחק העונה נגד הפועל באר שבע וארבעה ימים לאחר מכן גמר הגביע נגד הפועל חיפה.


 

למרות התבוסה למכבי נתניה, מאמינים בבית"ר שהמשחק נגד באר שבע בשבת, יהיה סיפור אחר לגמרי. קצב מכירת הכרטיסים היה גבוה מאוד במהלך השבוע ועד כה הבטיחו יותר מ-20 אלף צופים את הגעתם לאצטדיון. נכון לעכשיו הועברו 3,400 כרטיסים לאוהדי באר שבע, שימוקמו ביציע הדרומי. בבית"ר מקווים למכור את כל הכרטיסים ליציע הצפוני ואז תוקצה כמות נוספת של כרטיסים, לאוהדי בית"ר, ביציע הדרומי.



"המשחק נגד נתניה מאחורינו. נצטרך להסיק מסקנות ולתקן את מה שצריך", אמר גורם במועדון לקראת משחק העונה. "מי שחושב שסיפור האליפות סגור טועה בהחלט. ניצחון שלנו בשבת יפתח מחדש את כל הסיפור. בטדי, עם הקהל שלנו, הכל אפשרי. בית"ר כבר הוכיחה השנה שהיא לא נופלת מאף קבוצה. יש שחקנים שבכל הקריירה שלהם לא מגיעים למשחק אליפות או גמר גביע, כאן לשחקנים יהיו שני משחקים כאלה בתוך שבוע. שחקנים חולמים כל החיים להגיע לשבוע כזה".


סילבסטר. ינסה להתאמן בחמישי (דני מרון)


החלוץ יאקוב סילבסטר שהחמיץ את המשחק נגד נתניה, בגלל כאבי גב, נמצא כרגע בספק גם למשחק בשבת. סילבסטר ינסה לערוך מחר אימון עם הקבוצה ובהתאם למצבו, תתקבל החלטה, האם להכלילו בסגל למשחק. בוריס קליימן ישוב לשער, אחרי שריצה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים. גם ז'אורז'יניו ומרסל הייסטר החלימו מפציעות ארוכות, עשויים לקבל דקות משחק בשבת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי