סילבסטר לא צפוי לשחק מול ב"ש ובספק גדול לגמר הגביע

סילבסטר וגולדברג
סילבסטר וגולדברג | דני מרון

החלוץ הסלובקי עדיין סובל מכאבים בגב ולא יהיה בסגל למשחק העונה (שבת, 21:00), שכטר בתמונת ההרכב. קלטינס עשוי לפתוח במקום קונטה בעמדת המגן הימני. בן זקן: "הגיע הזמן לנצח את ב"ש בליגה"

(גודל טקסט)

בשורות לא טובות לבית"ר ירושלים לקראת משחק העונה מול הפועל באר שבע (שבת, 21:00). נכון לעכשיו נראה כי החלוץ יאקוב סילבסטר לא ייכלל בסגל. החלוץ הסלובקי סובל עדיין מכאבים בגב התחתון, דבר שמקשה עליו מאוד את התנועה החופשית ולכן הוחלט שלא לסכנו והוא צפוי להחמיץ את משחק העונה. סילבסטר יעבור טיפולים אינטנסיביים בימים הקרובים, במטרה להכשירו לגמר הגביע, שגם אליו הוא בספק רב.

איתי שכטר צפוי להמשיך ולפתוח בחוד, אך בקבוצה לוקחים בחשבון גם את אנתוני וארן שעשוי לקבל בסופו של דבר את חולצת ההרכב, לצדם של עידן ורד וחן עזרא שמקומם מובטח. אנטואן קונטה התלונן על כאבים בברך וגם הוא כרגע בספק למשחק בשבת. הצרפתי חש רגישות באותה ברך בה סבל מקרע במיניסקוס ובצוות הרפואי יקבלו לגביו החלטה אחרי האימון המסכם של יום שישי. מי שעשוי לפתוח בעמדת המגן הימני הוא דוד קלטינס, שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב.

במסיבת העיתונאים אמר המאמן בני בן זקן: "זה משחק שיש לו משמעות רבה. אנחנו משחקים מול קבוצה טובה שנמצאת במקום הראשון. פגשנו אותם כמה פעמים והוכחנו שאנחנו מסוגלים להתמודד וראויים להתמודד. נעשה את המקסימום ועם התמיכה של הקהל שלנו הגיע הזמן שננצח העונה את ב"ש בליגה".

הסגל למשחקים הקרובים: "לכל השחקנים יש חלק בהצלחה שלנו והם צריכים להיות מוכנים. כולם צריכים להיות בשיא בתקופה הזו. כשאתה מגיע למשחק העונה אתה לא עושה חשובים. נצטרך את התרומה של כל השחקנים. כולם ישחקו".

הסיכויים מול ב"ש: "אנחנו תמיד אופטימיים. זה משחק מאוד משמעותי ואם אנחנו רוצים להישאר במאבק האליפות צריך לנצח. צריך כבר לעשות את זה".

איתי שכטר. כולם ישחקו (דני מרון)
איתי שכטר. כולם ישחקו (דני מרון)

ההפסד למכבי נתניה: "זה לא צריך לקרות, אבל יכול לקרות לכל קבוצת כדורגל. הראינו השנה שאנחנו יודעים להתמודד מנטלית ואני מקווה שזה יקרה גם הפעם. אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו יכולים להתמודד עם המבחנים האלה".

המערך: "בחירת מערך תלויה גם בבחירת השחקנים החמים באותו רגע. לפעמים הבחירות שלנו מצליחות ולפעמים לא. בשורה התחתונה אנחנו מצליחים העונה הרבה פעמים".

בעניין אחר, מכירת הכרטיסים נמשכה גם ביממה האחרונה, ובמועדון קיימת אופטימיות שטדי יהיה מלא בלפחות כ-25 אלף צופים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי