פולשים לבירה: אוהדי באר שבע הולכים לכבוש את טדי

אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע | דני מרון

הצבא האדום צפוי למלא את היציע הדרומי ב-8,000 צופים מול בית"ר ירושלים (שבת, 21:00). איינבינדר צפוי לשוב להרכב על חשבון ראדי, אלחמיד הודיע שלא יחמיץ את המשחק. במועדון מצננים: "זה לא נגמר עד שזה נגמר"

(גודל טקסט)

אלי טביב פותח את שערי טדי לקראת "הפלישה" של הצבא האדום מבירת הנגב. 6,000 כרטיסים כבר הועברו דרומה ועד מועד המשחק יופשרו 2,000 כרטיסים נוספים שיופצו במכירה חופשית דרך משרד השיווק של המועדון הבאר שבעי. מדיניות "פתיחת השערים" שאותה אימצו ראשי בית"ר תאפשר לאוהדי האלופה שבדרך למלא את היציע הדרומי בטדי במספרים חסרי תקדים.

דן איינבינדר, שלא שותף בתיקו (1:1) מול בני יהודה לפני שבוע, התאושש מהפגיעה בשריר וצפוי לחזור להרכב על חשבונו של מהראן ראדי. הבלם אל חמיד, שסוחב פציעה בשרירי הבטן, הודיע שאין בכוונתו להחמיץ את המשחק. המאמן ברק בכר משדר עסקים כרגיל, והודף ניסיונות לחלץ ממנו הצהרות של טרום אליפות. "זה לא נגמר עד שזה נגמר", הוא משפט המפתח שנשמע בימים האחרונים בטרנר.

ובמעבר חד: במועדון הוכו בתדהמה בעקבות מותו בנסיבות טראגיות של הבלם הצ'כי פאבל פרגל, שלבש את המדים האדומים בשנת 2009. גופתו של פרגל התגלתה ביום שלישי בדירתו בגרמניה ומחקירת המשטרה התעורר החשד כי שם קץ לחייו. "מועדון הפועל באר שבע מרכין את ראשו נוכח הידיעה על מותו של פאבל פרגל. יהי זכרו ברוך", נכתב בדף הפייסבוק של הקבוצה.


לא מתכוון להחמיץ את המשחק למרות הפגיעה. אלחמיד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי